Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Iris schreef:@ Prairy ik moet boven kaak waarschijnlijk wel maar dat word pas besloten tegen de tijd dat ze de operatie onder gaan plannen. Maar waarschijnlijk moeten ze die dus aanpassen op mijn onderkaak of iets
Ik moet over een maandje weer naar de ortho..Boven staan alle tanden nu eindelijk in een rij en ik moet tegenwoordig om de 6 weken naar de ortho..Moest eerst altijd om de 4 weken..Helaas is mijn draad boven dit keer uit het achterste blokje geschoven(heb ik onder ook al te vaak gehad)
Prairy schreef:Mijn hyrax is er vandaag uitgehaald![]()
![]()
Nu zit die draad erin, wat een verademing/verbetering zeg... Wel al een bultje midden achter op mijn tong maar dat gaat gauw genoeg over hoop ik.
Kiezen en tanden doen wel wat zeer nu, kiezen worden nu recht getrokken en tanden staan weer wat losser omdat de dunne draad er terug in zit even.
@Iris, kunnen ze die draad niet wat ombuigen aan het eind? Dat doen ze bij mij, hij is er eigenlijk nog nooit uit gegaan.
@Wendeltje, ja duidelijk welHeb je veel last van die zenuw,of juist helemaal niet? Heb je toevallig nog voor en na foto's die ik zou mogen zien? Ben wel heel erg benieuwd namelijk.