Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
cissie schreef:Ik heb spul gebruikt van Syoss, voor de bescherming idd.
Heb behoorlijk stevige eigenwijze krullen maar had het idee dat het met dat ding niet echt ging werken, naja dan maar altijd krullen.
xxxdonja schreef:Nemurin schreef:xxxdonja: Soms heb je geen keus... Ik heb zeg maar de zachte versie van wat negers hebben... Want dat van negers kun je volgens mij borstels van maken.
Heb je het over het stijlen van nat haar of...?
cissie schreef:Mag ik hier wat vragen over een stijltang?
Ik heb van nature een enorme bos krullen, niks mis mee maar afgelopen zaterdag gingen we uit dus ik dacht stijl haar is ook wel een keertje leuk voor een avondje...dus hup ik met de stijltang in de weer.
Op de verpakking stond alleen gebruiken op droog haar dus dat heb ik gedaan, maar stijl werd het echt niet.
Na lang met veel geduld te mieren met dat ding heb ik het opgegeven met een rare pluizebol stond ik na een uur voor de spiegel.
Gauw mn haar nog een keer gewassen met een maskertje er achteraan, mn haar werd er behoorlijk droog van.
Maar wat heb ik fout gedaan? want de krullen werden wel iets minder krullig maar echt stijl is het niet geworden.
_Daniella schreef:weet iemand een mooi model kapsel, wat wel de lengte van je haar behoud?
ik wil weer eens iets anders, wat het nu is:
oke hele erge foto maar hier zie je me haar goed
met krul:
stijl:
moet dus wel bij stijl en krul passen, me haar is al in lagen en korste vallen ong op me oren...
cissie schreef:Mag ik hier wat vragen over een stijltang?
Ik heb van nature een enorme bos krullen, niks mis mee maar afgelopen zaterdag gingen we uit dus ik dacht stijl haar is ook wel een keertje leuk voor een avondje...dus hup ik met de stijltang in de weer.
Op de verpakking stond alleen gebruiken op droog haar dus dat heb ik gedaan, maar stijl werd het echt niet.
Na lang met veel geduld te mieren met dat ding heb ik het opgegeven met een rare pluizebol stond ik na een uur voor de spiegel.
Gauw mn haar nog een keer gewassen met een maskertje er achteraan, mn haar werd er behoorlijk droog van.
Maar wat heb ik fout gedaan? want de krullen werden wel iets minder krullig maar echt stijl is het niet geworden.
xDramaQueen schreef:ik heb t kort laten wieken, iedereen zegt ohhh wat leuk, maar ik heb spijt
gelukkig groeit mijn haar als kool..
Bonjoy schreef:Ben benieuwd hoe het eruit ziet! Mijn haar is ook en keertje min of meer gemilimeterd omdat ze mij wel een leuk oefenobject voor een stageloper vonden![]()
Ik laat mijn hoogblonde er nu zo ver uitgroeien tot het heel lelijk is, dan ga ik weer voor zwart denk ik