Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lous schreef:Neem een bolletje mee van de eerste piercing die je hebt gekregen bij het zetten. Dan heb je al een goed voorbeeld van het formaat wat je moet hebben. Die passen allemaal wel.
Ketaki schreef:hmmzz. omdat ik zo'n last heb van me rechtermuis/duim ben ik bij de huisarts geweest.
heb nou medicatie gekregen.
zou ik dan moeten wachten tot die medicatie klaar is.
omdat het bloedverdunnend werkt normaal gesproken
LittleAnn schreef:Lous schreef:Neem een bolletje mee van de eerste piercing die je hebt gekregen bij het zetten. Dan heb je al een goed voorbeeld van het formaat wat je moet hebben. Die passen allemaal wel.
Goede tip lous!! ik hoop dat ik iets kan vinden, ik moet zeggen dat er hier in tilburg maar weinig te koop is hoor! Waar halen jullie je bolletjes?
Myryana schreef:Ja wel surface bars horen juist een hoek van 90 graden hebben.
Van BME Wiki:
Finally, its shape must be matched to the anatomy (which means that you probably will need a consultation first, and then an appointment for the piercing a week or two later). First, the bars should only extend enough above the skin to accomodate any swelling — excess length will greatly decrease the chances of good healing. The bar must go straight into the skin at a ninety degree angle (perpendicular). It then must change direction as tightly as possible (a loose curve isn't going to cut it). It must then travel across (under) the skin, staying at a constant depth. It must then exist again at ninety degrees. In flat areas, this means a staple shaped bar (as you see above right and in the middle piercing below), but for curved areas, other shapes must be used
Lous schreef:LittleAnn schreef:Dames ik heb even een vraagje, ik ben op zoek naar een leuker bolletje voor mijn tongpiercing, maar degene die ik heb gezien overal zijn te saai en klein... iemand een tip? Het liefste zou ik een grote platte glinstersteen willen...
In heel veel sieradenwinkeltjes kun je ook losse bolletjes voor alle soorten piercings vinden, in alle soorten en maten. Wat ik van mijn vriendin heb gehoort haalt een bolletje met een steentje wel haar gehemelte open. Maar misschien is dat wel heel persoonlijk
MissToseland schreef:Ketaki schreef:hmmzz. omdat ik zo'n last heb van me rechtermuis/duim ben ik bij de huisarts geweest.
heb nou medicatie gekregen.
zou ik dan moeten wachten tot die medicatie klaar is.
omdat het bloedverdunnend werkt normaal gesproken
aaaah das balen
je had er zo'n zin in
ruth91 schreef:ik vind een wenkbrauwpiercing zooo zexy bij jongens, het liefst gewoon een staafje
Anoniem schreef:o, oke.. want ik wil er mee beginnen maar wil eerst nog iets meer info