Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kaatje77 schreef:Whaaaah!
Mijn navelpiercing begint te bloeden!
Het balletje viel eraf, dus dacht ik even een nieuwe piercing erin, bekeek ik het gaatje beter(van de onderkant) zit er bloed aan!
Heb het met wattenstaafjes schoongemaakt en nu maar afwachten.
hij is een beetje gevoelig nu!
Iemand tips? Of ook ervaring????
Suusjwah schreef:Haha ja dat zijn inderdaad grote balletjes Svenlover!
svenlOver15 schreef:Hier een foto van mijn tongpiercing.. heb hem sinds 10 febr..
Beetje onduidelijk, foto is gemaakt met webcam
wereldhummel schreef:wow erg grote balletjes
vind ik persoonlijk niet zo mooi
vind van die kleinere veel mooier,
wel gave piercing
gipsyboy schreef:ik heb sinds woensdag avond een tongpiercing.
me tong is nog erg dik en gevoelig.
hoop dat goet gaat. want kan ook niet tegen oorbellen heb dat al 3 keer opnieuw laten schieten, heb nu ook geen oorbellen maar wou met tong proberen.
me tong is wel erg wit ook rondom het balletje, wat kan ik daaraan doen???
ben bang dat gaat ontsteken!
en als ik hem beweeg voel ik een soort van spiertje trekken in het puntje van me tong is niet of die ertegen aan zit ofzo vet raar
marleenn schreef:wie heeft er misschien tips voor mij; ik heb zondag avond schuimparty en heb me navelpiercing dan 2 weken. Hoe kan ik het beste er voor zorgen dat alles gewoon normaal blijft?(niet ontstoken enz.) behalve om dan niet te gaan ofzo
gipsyboy schreef:ik heb sinds woensdag avond een tongpiercing.
me tong is nog erg dik en gevoelig.
hoop dat goet gaat. want kan ook niet tegen oorbellen heb dat al 3 keer opnieuw laten schieten, heb nu ook geen oorbellen maar wou met tong proberen.
me tong is wel erg wit ook rondom het balletje, wat kan ik daaraan doen???
ben bang dat gaat ontsteken!
en als ik hem beweeg voel ik een soort van spiertje trekken in het puntje van me tong is niet of die ertegen aan zit ofzo vet raar