Heb laatst al 2 van die sportbh's gekocht die te slap waren voor paardrijden maar prima voor overdag. Maar ook dan voel ik ze de hele dag jeuken en pijn doen. Ik heb echt ook al kilo's calendulan gesmeerd maar t heeft niet echt effect gehad
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb laatst al 2 van die sportbh's gekocht die te slap waren voor paardrijden maar prima voor overdag. Maar ook dan voel ik ze de hele dag jeuken en pijn doen. Ik heb echt ook al kilo's calendulan gesmeerd maar t heeft niet echt effect gehad
Ik ben er nog niet helemaal in thuis, haha
Maar ik hoop dat ik snel langs kan komen!!
Kan woensdag al terecht!

Kun je geen wachtlijstbemiddeling aanvragen? Ik werd binnen 2 maanden (van 1e consult tot operatie!) geholpen in een privékliniek. Qua afhandeling van de kosten is dat exact gelijk als in een ziekenhuis. Al moet ik er als extra even bij vermelden dat ze, ivm kans op complicaties bij grotere borsten, opereren tot cup F waar ik geholpen ben! (Kliniek Klein Rosendael, bij Velp_

Jennifer schreef:Zit niet vaak meer op dit forum, ben 1.5 jaar geleden (tijdelijk) gestopt met paardrijden.
Ben afgelopen donderdag geopereerd. Rechts 300 gram weggehaald en links 100 gram. Voel me hartstikke goed en het resultaat is nu al mooi!
Wanneer zijn jullie weer begonnen met paardrijden?