Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sweetheart schreef:hmmm... is er een reden dat je misschien zwanger kan zijn (condoom geknapt, zonder condoom gevreeen, pil vergeten)? In deze voorgaande gevallen zou ik het zeker doen. En als je het niet vertrouwd kan het volgens mij ook geen kwaad om er een te nemen voor de zekerheid.
Rukaro schreef:Ik heb ontzettend veel last van doorbraakbloedingen, sterker nog, ik bloed 1 week niet (week na menstruatie) en dan 3 week achter elkaar (niet extreem veel, maar ik gebruik er wel een kleine tampon voor). Ik wordt wel gewoon ongesteld.
Ik ben met dit probleem naar de huisarts gegaan en heb een nieuwe pil gekregen met een andere samenstelling in de hoop dat het over zou gaan. Het tegendeel is echter waar, het wordt alleen maar erger. Ben nu zelfs een week eerder ongesteld geworden, althans, het bloeden nam enorm toe in de derde week.
Weer naar de dokter dus en ben nu een maand zonder aan het proberen.
Ben benieuwd naar mensen die dit herkennen, waar lag het bij jullie aan?
odetteke schreef:Ligt eraan welke pil, waarschijnlijk kan je in de bijsluiter meer lezen of het veilig is of niet. Bij twijfel kan je altijd je huisarts even bellen!
Bealy schreef:Nuvaringers: wel eens last van (een) doorbraakbloeding(en)? Zonder doorgeringd te hebben dan, ik zit nog maar in mijn eerste maand. Ik hou het op opstartproblemen maar ik vind het wel irritant. Dat heb ik tijdens al mijn piljaren toch nog nooit meegemaakt.