[centraal] Het Piercing topic..!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kimdepim

Re: Het [Centrale] Piercing topic..!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-05 19:57

mijne ook niet
hoop dat dat zo blijft

Muizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 10:28

Eszelon4ever schreef:
haha, nou ben ik lekker gek maar mijn tragus deed echt geen zeer..
veel mensen die raar kijken als ik zeg dat ik van mijn tepelpiercing ook niks gevoeld heb

niks gevoeld??

Ik ben jaloers

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 20:44

nee echt helemaal niks..
tepel bloedde een beetje meer niet.. ja beetje branden maar dat is bijna normaal denk ik..

Rytm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 08:51

MissDonna schreef:
ik wil heen navel pierc.. Want het schijnt dat als je er mee zit dat hij scheef groeit klopt dat.. ?

Ik blijf bij een tongpierc. naja.. als ik die ooit mag.. Als ik 18 ben zit hi jer cker in.!

Neejj..hij kan niet scheef groeien..tis gewoon een gaatje dat weer dicht moet groeien..

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-05 09:52

maaitjuh schreef:
MissDonna schreef:
ik wil heen navel pierc.. Want het schijnt dat als je er mee zit dat hij scheef groeit klopt dat.. ?

Ik blijf bij een tongpierc. naja.. als ik die ooit mag.. Als ik 18 ben zit hi jer cker in.!

Neejj..hij kan niet scheef groeien..tis gewoon een gaatje dat weer dicht moet groeien..

Hij kan wel scheef groeien ... Als je een beetje een wat dikkere buik heb en je gaat in je genezingsperiode meerdere keren echt lang achterelkaar zitten, dan verdwijnt je piercing tussen je zwembandjes En dan gaattie scheef zitten, en zo kan hij scheef groeien, alleen als je al buiten je genezingsperiode ben dan maakt het niet uit.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:42

Muizje schreef:
niks gevoeld??

Ik ben jaloers

Bij mij deed het ook geen pijn! Naderhand een half uurtje last gehad van een wat warm, tintelend gevoeletje, maar dat was het dan ook

mariellexxx schreef:
Iemand ervaring met een tragus? Zo ja TELL ME
haha

Ikke !! Heb met allebei ervaring: schieten en piercen.

Ik liet hem dus eerst in mijn linkertragus schieten, lekker goedkoop dacht ik. Deed totaal geen zeer, het enige was dat ik schrok toen hij erin geschoten werd. Nazorg en alles is me niet uitgelegd en niks meegegeven, wat logisch is voor die 7,50 euro.
Wat ik er het nadeel aan vond, was dat het gewoon een oorbel was die erin zat. Zat ik met mijn vriend op de bank, irriteerde dus dat achterkantje tegen mijn oor. Ook met liggen was dat zo.
Mijn plan was dus om het achterkantje eraf te rukken en iets anders erachter te zetten (ik had 'm 5 dagen). Maar ip dat ik alleen het achterkantje eraf trok, trok ik de voorkant er ook uit, en die kreeg ik er niet meer in. Een uur zitten prutten met mijn vriend, maar het enige resultaat was een dik, rood oor. Heb er verder maar niet meer aangezeten.

Toen kwam ik erachter dat een vriendin van mijn vriend piercer is, dus ik wilde n nieuwe tragus, in mijn rechtertragus.
Man, wat heb ik een pijn gehad! Eerst alles ontsmet, mij een beetje op me gemak proberen te stellen (ben panisch voor naalden haha, en toch 2 piercings ) en toen moest ik gaan zitten. Mijn vriend stond toe te kijken en zag dus mij en haar tegelijk. Ik trok een kop van auw, je doet me pijn! En zij blijkt een kop getrokken te hebben, van jezus, wat een dik kraakbeen .
Naderhand vertelde ze me ook dat ze erg veel moeite had gehad 'm erdoorheen te krijgen, en dat het waarschijnlijk daarom zo'n pijn deed! Toen de naald er eenmaal doorheen was, sloeg mijn kaak op slot, dat kwam omdat ik zo gespannen had gezeten en door de pijn.
Maar toch, ik heb een heerlijk plat achterkantje wat niet meer prikt, hoef geen hele oorbellen setjes te kopen, maar kan gewoon andere balletjes halen en die erop draaien! Heerlijk... !!

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:49

Hmmz.. Das pas een uitleg hahhaa Ik denk dat ik hem toch laat piercen als mijn portomonnee het toelaat, want ik vind het toch eigenlijk een piercing ... hoe je het ook stelt

Maar iig thanks voor je opmerking

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 18:54

Ik vind een traguspiercing ook erg mooi.
Alleen vind ik het niet mooi bij mezelf omdat dat "klepje" erg kort en klein bij mij is en je dus makkelijk de achterkant van de piercing zou kunnen zien.
En dat vind ik niet zo mooi.

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-05 20:00

*loopt naar de spiegel en kijk hoe groot haar klepje is *

Nou er zou er wel een in kunnen haha

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 19:43

marielle ik wil een foto zien :J Vind ikwel leuk ben beniuwed hoe het er uit ziet.. ?

Heeft er iemand een duidelijke foto van zn tongpierc.. ? Dat ik kan kijken hoe dikenzo het word ?

Ik wil hem echt hebben, dan betaal ik mn paardje maar zelf.. Ik laat hem zetten en dan zegen : Kijk Mam

Zal't werken

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:09

ik heb nu een jaar een navelpiercing maar nu de laatste 2 maanden onsteekt ie weer...korstjes enzo,en ook wat geel spul
heeft iemand tips voor mij hoe ik het het best verzorgen kan en kan onderhouden?

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 20:53

Jaaaa, ik heb het gedurfd

Ik heb, ondanks het feit dat mijn ouders het me streng verboden hebben, gisteren een ringetje in mijn bovenoor laten piercen
Ben er erg blij mee, although it hurts like hell als ik hem schoon moet maken maar ook dát overleef ik wel.
Mijn ouders hebben het tot mijn stomste verbazing gewoon 'geaccepteerd'. Ze waren wel een beetje kwaad maar dit had ik echt niet verwacht

*blij en hopende dat de pijn snel verdwijnt

kimdepim

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:21

Mijn navelpiercing is een beetje rood.. (heb m nu een week.. ) maar verder geen last ervan

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-05 22:47

MissDonna schreef:
marielle ik wil een foto zien :J Vind ikwel leuk ben beniuwed hoe het er uit ziet.. ?

Heeft er iemand een duidelijke foto van zn tongpierc.. ? Dat ik kan kijken hoe dikenzo het word ?

Ik wil hem echt hebben, dan betaal ik mn paardje maar zelf.. Ik laat hem zetten en dan zegen : Kijk Mam

Zal't werken

Wil je een foto zien van mij als ik mijn tragus heb ? Of nu ? Want dan moet je ff in mijn pro kijken

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 12:50

Ik heb al tijden een traguspiercing, heb 'm laten schieten maar heb een plat achterkantje, nooit last van gehad, super!

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 16:01

Ik wil er ook een.
Maar dan wel misschien een ringetje.
Of zou je eerst een staafje moeten?
Want ik vind het namelijk niet zo mooi als je de achterkant ervan zou kunnen zien.
En doet er pijn?
Ik heb er ook een daarboven en ik vraag me af wat dikker is, dat "klepje" of je oorrand?

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 16:23

je klepje is duidelijk dikker Nja ligt er ook wel aan bij wie. Want een meisje bij mij op de manege haar oorschelp is dikker dan klepje, maar ik denk in het algemeen dat klepje dikker is dan schelp

kwadraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 16:52

Ja, dat dacht ik ook al.
Zou dat meer pijn doen?
En is de achterkant van een staafje puntvormig of plat?
Want het heeft mijn interesse opgewekt.
Alleen zijn mijn ouders er niet zo blij mee denk ik, maar ja ach..

Zamora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 17:18

heb gisteren een tongpiercing laten zetten haha, ik wou die al zo lang. was wel bang voor t zetten want ja het is wel je tong! Maar viel mee haha, eten is wel beetje lastig en kan niet wachten tot er een korter staafje in mag

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-05 18:06

COOL !!! Leuk hoor

Bij een tragus kan je 2 dingen doen. Je kan hem laten schieten, en dan krijg je gewoon een normaal zweer knopje met of zonder achterkant .. ik weet niet of je dit kan kiezen ligt aan de juwelier/ piercer denk ik.
Of laten piercen, en ik dacht dat ze dat gewoon piercen met een kleinere labret piercing, met een plat achterkantje. Net als wat ik in mijn lip heb met een knopje wat je aan de voorkant kan losdraaien.
Als ik hem laat piercen, zal ik daar ook naar vragen

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 10:20

mn ouders verbieden het me echt.. Misschie is het wel een optie om hem gewoon te laten zetten.. Alleen willen ze mn brommer op slot zetten.. niet zo'n groot prbleem.. Maar als ik mnknollie echt dat helemaal zelf moet gaan betalen.. Dat lijkt me nog al lastig..

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 12:10

MissDonna schreef:
mn ouders verbieden het me echt.. Misschie is het wel een optie om hem gewoon te laten zetten.. Alleen willen ze mn brommer op slot zetten.. niet zo'n groot prbleem.. Maar als ik mnknollie echt dat helemaal zelf moet gaan betalen.. Dat lijkt me nog al lastig..

Volgens mij heb jij liever een piercing als je knollie...
Als je paard weg gaat als je een tong piercing neemt dan moet je je daar bij neerleggen en prioriteiten stellen!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 12:21

nee, ik heb echt liever mn knol..! Maar ik denk dat ze alleen dreigen.. En het enit echt willen doen.. van mn brommer wel .. maar mn paadje weg doen betekend ook dat ik niet meer thuis kom en dat weten ze ook

mariellexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 14:12

Hmmz.. ik zou toch het risico niet nemen ... Dalijk denk jij je ouders te kennen en heb je het mis en dag paardje .. Maargoed net als wat amberp zegt, je moet voor jezelf proiriteiten stellen

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-05 14:13

nou ik zou de gok toch maar niet nemen als ik jou was. Ik krijg morgen een staafje in mijn navel ipv een ringetje, heb nu 6 weken een ringetje, maar met een staafje geneest het verder mooier zeiden ze dus ja ik vind het best