Ik merk veel verschil tussen de 0.25 en de 05. Ik moet nu echt opletten dat ik wel genoeg eet
Ik heb met dit warme weer lekker veel fruit gehaald
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb met dit warme weer lekker veel fruit gehaald
opisop_shop schreef:Fijn!
Ik zit nu na 9 weken nog steeds op 2,5mg en inmiddels bijna -15 kilo.
Ik kon vanmorgen zonder ontbijt een stevige wandeling van een paar uur maken, zonder hongergevoel. Deze lage dosis werkt wat dat betreft voor mij dus zeker nog voldoende.
Normaliter ontbijt ik overigens natuurlijk gewoon.
De grafiek oogt wel steeds wat grilliger?
[ Afbeelding ]
Net als jij.

ik denk dat ik dat als honger voel). Tot ik sinds vorige week (soms) dorst voel 
). Ook enorm moe geweest, dat heb ik lang niet gevoeld terwijl ik wel te weinig slaap. Dus ben wel een beetje huiverig voor de volgende prik. Maar het is het waard. Het lijkt alsof m'n lichaam dingen meer voelt zoals het hoort te voelen en niet alleen in eetlust.
Zonnetje81 schreef:Is voor jou mounjaro niet effectiever?

Polar schreef:Pff, wat zijn de meeste van jullie al veel afgevallen.![]()
Dat zal echt ook een positieve invloed hebben op jullie leven, kan ik me zo voorstellen.
Geryon, op welke dosering zit je nu?
Die vermoeidheid is overigens erg herkenbaar.
). Zeker voor de kosten omdat het toch langdurig zou zijn (als het uberhaupt lang blijft werken). Maar zit nu al steeds te twijfelen. Het is in ieder geval beter dan niets maar nog wat minder moeite zou natuurlijk fijner zijn. Of om zelfs niet altijd en eeuwig alleen maar volumerijk en eiwitrijk te moeten eten, kcal te tellen, af te wegen etc. Pff