Roulette_ schreef:Wat een fijn bericht, Naomi. Super dat ze je vandaag zo goed hebben geholpen en je nu met een goed gevoel naar morgen kijkt. Klinkt alsof deze mensen goed snapten wat voor jou werkt en daar veel rekening mee houden. Zelfs dat ze op de planning kijken en je voorbereiden wie er morgen staat en of je daar potentieel een goede match mee bent.
Ik sluit mij helemaal aan bij dit bericht. Heel veel succes en geluk gewenst vandaag!
Simone, heerlijk dat je naar huis mocht en kon opladen in het zonnetje! Hopelijk blijft de baby tot week 37 zitten. Zet 'm op, wandelende couveuse!
Iirriissjjee, haha, dat klinkt toch echt als nesteldrang! Voelt vast goed om straks goed voorbereid te zijn op de bevalling.
Gisteren hadden we onze wekelijkse controle bij de verloskundige en alles was weer goed. We konden een sterk kloppend hartje horen en de kleine meid is ingedaald en klaar voor de bevalling. Ik ben nog altijd druk in de weer met schilderen en klussen, al ben ik daar eind deze week/begin volgende week ook wel voorlopig klaar mee. Alles wordt nu voelbaar zwaarder, maar ik vind het wel heerlijk dat ik tot het einde zo druk bezig heb kunnen zijn. Het wordt nu alleen ook tijd om wat praktische zaken op te pakken, zoals het bed op klossen zetten, de vluchtkoffer inpakken, etc..