Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Echt zo'n opluchting
Daarna de keuze gekregen om nu al in te gaan leiden of zoals plan morgenochtend, we hebben voor morgenochtend gekozen. Ze zei zelf ook meteen we kunnen nu gaan doorpakken, maar ik kan het me voor jou ook heel goed voorstellen als je je op deze planning ingesteld hebt, dat het fijner is om gewoon het plan van morgenochtend aan te houden. Ze is toen ook nog gaan kijken welke verloskundige me dan morgen in gaat leiden en of ik daar een goed gevoel bij had. Het is een verloskundige die door haar opgeleid is en ook op dezelfde manier als zij werkt (dus helpen met ademen etc), dat voelde ook goed. Dus we hebben voor morgenochtend gekozen.
Roulette_ schreef:Wat een fijn bericht, Naomi. Super dat ze je vandaag zo goed hebben geholpen en je nu met een goed gevoel naar morgen kijkt. Klinkt alsof deze mensen goed snapten wat voor jou werkt en daar veel rekening mee houden. Zelfs dat ze op de planning kijken en je voorbereiden wie er morgen staat en of je daar potentieel een goede match mee bent.

Dus gas erop terug naar de kamer en toen mocht ik gaan persen. In 13 minuten persen is onze dochter Mila om 13.38 geboren
Ik heb haar zelf aan mogen pakken wat heel speciaal voelde. Alleen de placenta kwam pas na een uur en veel geduw op m'n buik, dus we moeten een nachtje blijven slapen omdat ik veel bloed verloren ben.
gefeliciteerd Naomi!