Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
germie schreef:Hier nog steeds spierpijn van zaterdag. Ik had maandagavond wel 4.3km hersteltraining gedaan, maar nog steeds is traplopen voor mijn bovenbenen niet fijn.
Plan is vanavond met de trainer op pad te gaan, maar het wordt wel heel slecht weer geloof ik. Die appte al dat als het slecht wordt het niet doorgaat. Ik heb nog 2 trainingen met die man. En dan kan ik het evalueren. Als het met hem niet doorgaat, dan wil/moet ik zelf eigenlijk wel op pad. Anders bouw ik straks conditie af en dat is niet de bedoeling.
Ik wil toch proberen om de conditie voor de halve marathon nog verder te verbeteren. En moet echt sneller worden op de 10km, dus als de conditie nog beter wordt op langere afstanden, dan lijkt mij datj e ook makkelijker korte afstanden loopt. HOewel, bij mij is de 5km keer 2 gewoon de 10km en sneller op de 5 lukt me niet, dan gaat de rem er op zeg maar bij mijn lichaam.
Ik ben ook een echte stayer, hoe langer hoe beter.
Ik zag ook wat foto's online van die 5km run van 2 september. Ik sta mooi vooraan bij de start op pole position.
Maar ik ben gewoon de langste loper, dat zag er wel wat raar uit.Maar ik stond tenminste op de foto.
Van de trailrun zijn wel 2 foto's van mij gemaakt onderweg, en online bij de link van de organisatie staan ze niet. Dat vind ik wel jammer.
Als er foto's gemaakt worden tijdens een run en ik sta er een keer op (meestal niet valt me op), dan gebruik ik zo'n foto ook om de looptechniek te beoordelen. Ik ben benieuwd of dat veranderd over de jaren zeg maar. Want sommigen zeggen dat dat gebeurt, dat iedereen uiteindelijk meer een middenvoet of voorvoetlander wordt. Ik heb het idee dat ik een haklander ben, maar weet het ook niet zeker. Ik haal dat niet uit elke foto, het is net of het wisselt bij mij bij tempo ofzo
germie schreef:Dit was geen wedstrijdrun hoor, werd geen klassement van opgemaakt (daarom heb ik ook gezegd dat ik dat niet meer doe bij zelfde inschrijfgeld als de 10km waar ze wel prijzen hebben). Dus dan maakt het niets uit. Normaal sta ik ook niet vooraan (en ook niet geheel achteraan), maar dit kwam toevallig zo uit. Ik stond vrij vroeg in het startvak achteraf gezien. Omdat ik overwogen had om de 10km te starten en dan halverwege evt. de afslag van de 5km te pakken, die was geopperd door de organisatie omdat ik twijfelde over de afstand. De 5km was 5 minuten na de 10km. Maar bij de 10km hadden ze dus wel prijzen.