Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azmay schreef:Daarom durf ik niet echt meer op de pil te vertrouwen, of eigenlijk op mezelf met de pil![]()
Meubels zijn geleverd, maar ze hebben duidelijk niet dezelfde handigheid als bij Ikea betreft het in elkaar zetten, man wat een geklooi. Mijn vriend is 5 uur bezig geweest met de kledingkast alleen al
mriek1990 schreef:Cabelona, misschien heb in het gemist, maar waarom krijg je sowieso een keizersnede?
Wat grappig dat je al kon zien dat de baby een dikke haarbos heeft.
Hier de eerste dag verplicht thuis. Ik vroeg gister aan mijn teamleider of hij nog wat administratie werk voor mij had, anders voel ik mij zo nutteloos. Zegt 'ie: "Nee, jij gaat ontspannen en niet stressen. Hup naar huis!" Echt wat een teamleider+
Ted is lekker druk, is flink aan het voetballen in mijn buik.
Hopelijk heeft iedereen ondanks de zorgen en kwalen toch een fijne dag vandaag!
Azmay schreef:Hij is vooral het type wat merkt dat de gaatjes zoals hij bezig is niet gaan passen met de pinnetjes maar gewoon rustig 2 uur exact hetzelfde blijft proberen om dat op te lossen. Hij is er lekker zoet mee zeg maar![]()
Nemo schopt me normaal elke avond bijna blauw en gisteren was het maar heel subtiel. Heb haar nog wel gevoeld vandaag maar ook niet overtuigend. Maak me niet direct druk maar moest eerder bellen dus dan zullen ze het krijgen ook
mriek1990 schreef:Gnome gelukkig dat de babydump het wel terug neemt als het toch niet is wat je gehoopt had. Welke babyfoon heb je? Wij zoeken er ook nog steeds eentje, willen er wel een met camera.
Fijn dat je nog meer echo's krijgt! Hopelijk werkt die kleine van jullie beter mee bij de 3D echo dan die van ons
Freekieee schreef:Ze wisten wel al dat ik t al voelde, en zeggen dat het opzich vroeg is. Dus zou niet gek zijn dat ik er gister en nu weinig voelde. Maar al zo’n 3 weken voel ik haar echt heel erg elke x. Als ik even zit en savonds is het een feestje. Gaat echt van links naar rechts. Dus toen ik dat vertelde snapte ze wel dat ik mij nu beetje zorgen maakte. Dus kan vanmiddag langs komen om hartje te luisteren. Als het echt niet lekker zat mag ik terug bellen en vragen of ik eerder kan komen. Maar ben al blij dat het vanmiddag kan.
Ohja foto die vergat ik nog.
Nog niet perfect. Genoeg hulp gekregen nog hoofmaar voor de eerste keer erg
Blij mee
[ [url=m/2Vh9KR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Freekieee schreef:Lukt op mn telefoon ook lastig om echt alles terug te lezen en op alles te reageren.
Ik had de hele dag zin in kroketten. Dus gehaald. Blijkbaar niet de goeie.
Kwam ik achter toen ik ze uit de oven haalde. En toen moest ik huilenzo stom
Freekieee schreef:Lukt op mn telefoon ook lastig om echt alles terug te lezen en op alles te reageren.
Ik had de hele dag zin in kroketten. Dus gehaald. Blijkbaar niet de goeie.
Kwam ik achter toen ik ze uit de oven haalde. En toen moest ik huilenzo stom
Gnome schreef:Wij kunnen trouwens weer op zoek naar een andere kinderwagen. Degene die ik op het oog had is ineens overal uit het assortiment gehaald omdat ze een nieuwe versie op de markt gebracht hebben. Die is alleen 600 euro duurder. Ik vertik echt 1600 euro te betalen voor alleen een kinderwagen. Dus kak. Wordt toch veel proberen straks
Azmay schreef:Gnome schreef:Wij kunnen trouwens weer op zoek naar een andere kinderwagen. Degene die ik op het oog had is ineens overal uit het assortiment gehaald omdat ze een nieuwe versie op de markt gebracht hebben. Die is alleen 600 euro duurder. Ik vertik echt 1600 euro te betalen voor alleen een kinderwagen. Dus kak. Wordt toch veel proberen straks
Wat sonde, welke hadden jullie op het oog?
Hier staat hij in de gang klaar om in elkaar gezet te worden
Gnome schreef:Wij kunnen trouwens weer op zoek naar een andere kinderwagen. Degene die ik op het oog had is ineens overal uit het assortiment gehaald omdat ze een nieuwe versie op de markt gebracht hebben. Die is alleen 600 euro duurder. Ik vertik echt 1600 euro te betalen voor alleen een kinderwagen. Dus kak. Wordt toch veel proberen straks
mriek1990 schreef:Oh die ziet er mooi uit Gnome. Handig ook dat 'ie te bewegen is.
Haha ik typ altijd in notities op mijn telefoon. Te vaak gehad dat ik een heel verhaal had en dan per ongeluk de pagina afsloot.![]()
Freekieee lekker hé hormonen? Ben je uiteindelijk nog de goede gaan halen?
Azmay hé jakkes een mindere dag dus. Hoop inderdaad dat je je morgen beter voelt.
Ballard lekker een chill dagje gehad! Fijn. Veel plezier alvast met je buitenrit. Zal fijn zijn als je bekkenbodemspieren zich koest houden.![]()
Heb vandaag weer een buik foto gemaakt. Morgen alweer 32 weken, volgens de app is Ted nu 43cm groot.![]()
[ [url=m/8DSu37.jpg]Afbeelding[/url] ]
Freekieee schreef:Fijn dat alles in orde was!Alles was goed gelukkig. Stress om niks
mriek1990 schreef:Wat gaat het snel! Gaat het voor je gevoel nu ook sneller? Ben ik wel benieuwd naar.Heb vandaag weer een buik foto gemaakt. Morgen alweer 32 weken, volgens de app is Ted nu 43cm groot.
Gnome schreef:Wat een geld! Wij hebben een heel nette gevonden op Marktplaats. Je gebruikt zo’n ding relatief kort (we willen een Thule die ook als fiets kar kan voor als de kleine groter is) dus kon het niet over m’n hart verkrijgen er zo veel aan uit te geven.Wij kunnen trouwens weer op zoek naar een andere kinderwagen. Degene die ik op het oog had is ineens overal uit het assortiment gehaald omdat ze een nieuwe versie op de markt gebracht hebben. Die is alleen 600 euro duurder. Ik vertik echt 1600 euro te betalen voor alleen een kinderwagen. Dus kak. Wordt toch veel proberen straks
Azmay schreef:Wel een hele geruststelling zo kan ik me voorstellenNemo houd vandaag niet op met schoppen, ze heeft me gehoord gisteren denk ik en wil laten weten dat ze er gewoon nog is
mriek1990 schreef:Gnome schreef:Wij kunnen trouwens weer op zoek naar een andere kinderwagen. Degene die ik op het oog had is ineens overal uit het assortiment gehaald omdat ze een nieuwe versie op de markt gebracht hebben. Die is alleen 600 euro duurder. Ik vertik echt 1600 euro te betalen voor alleen een kinderwagen. Dus kak. Wordt toch veel proberen straks
Nee joh wat balen!
En wat een prijsstijging ineens, niet normaal. €1600 heb ik er ook niet voor over! Dan mag je haast wel gouden wielen erbij krijgen...