Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Je doet me heel erg denken aan schoonzus. De kanker was over maar ze was zo strontziek want haar lichaam had geen weerstand meer. Die ving ook alles wat ze maar vangen kon. Gelukkig is dat nu aanmerkelijk minder.
Dus hou moed Britt. Het is echt balen dat je zo voor jezelf moet opkomen energie die je eigenlijk niet hebt.
MarliesV schreef:10/5 als in 100 over 50? Dat is laag, 10/5 is geen meetbare bloeddruk. Hoe dan ook, super rot dat het te laag is, kunnen ze daar nog wat aan doen?
Fijn dat je auto is verkocht en je weer een soort van check up hebt gehad. Hopelijk helpen de oordruppels!
Hmm, ergens hoop ik dat het bacterieen zijn (behandelbaar) ipv aantasting door de therapie. Wanneer krijg je uitslag?
BritHittepit schreef:Pfoe, dat had ik gisteren namiddag ook even, dacht echt weer enkeltje naar het ziekenhuis maar door het gevoel dat ze je toch niet helpen thuis gebleven en gelukkig krabbelde ik snel weer overeind! Sterkte Grote_Beer
BritHittepit schreef:Vandaag hebben ze een echo genomen en er was toch een punctie nodig want ze waren toch flink gezwollen…
Eerst een kleine incisie gemaakt en dan 2 puncties genomen… de verdoving was erger dan de punctie maar ik ben er vanaf…
[ [url=m/rArsnN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had gevraagd of ze al iets konden zien van wat het was maar daar konden ze helaas niets van zeggen, afwachten tot maandag…