Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MuSLi schreef:Het is een Garmin Fenix 6S
Kan ik mooi m'n Stryd direct koppelen aan m'n horloge en alle opties gebruiken van dat apparaat. Kon met m'n Venu niet.
poes schreef:Knap horloge!
Ik heb een regenjasje van craft. Ik vind hem voldoende ademen door de vele verluchtingsgaten en erg prettig dragen. Alleen vrees ik dat hij lek is. Tot zover dus.
Verder heb ik een waterdichte Hiking jas van decathlon. Dat is enkel een waterdichte laag. Doordat ik hem een laat te groot gekocht heb (bij backpacken moet hij volstaan voor tropische buien tot ijzig koud met veel lagen onder). Bij ernstige kou en regen werkt dat wel. Omdat hij wijd is gaat hij niet zo zweten en deze is echt helemaal waterdicht.
Edit: ik heb een echte off week gehad. 0 zin om te lopen. Vrijdag was het niet verantwoord om de lange loop te doen. Zaterdag kon ik mijzelf er niet toe zetten. En vandaag wou ik wel maar was het opnieuw niet veilig in het bos. Heb foto’s gezien en het was echt ploeteren.
Een rustig weekje mag wel eens, heb de laatste weken aardig wat gelopen voor mijn doen. Morgen weer!
Supervixen schreef:Bij mij liggen de zones net wat anders, ik kan ik zone 3 nog redelijk makkelijk een gesprek voeren. Vooral laag in zone 3.
Tof van je inschrijving Duke!
Als je van alle lange loopjes trailruns maakt, is die 42 op de weg straks een eitje.![]()
Wat is de langste trainingsloop voor je marathon? Een kilometer of 34?
KimD schreef:Is er eigenlijk regenkleding waarin je kunt hardlopen maar toch ademt? Mijn wederhelft deed vroeger fanatiek wielrennen en had dan zo'n dun jasje aan dat super vies bleef plakken. Die werd nog liever nat.
Ik ging nu bewust naar het bos om minder nat te worden en iets te blijven zien door mijn bril.Niet de meest veilige optie overigens, ben dus wel op de minder stormachtige momenten gegaan.
kiwi1990 schreef:Kan een super-beginner hier ook meepraten? Ik ben pas begonnen met een couch to 5k programma!
Heb elke week zowat moeten herhalen voordat ik hem uit kon lopen en een conditie om te huilen, maar vind het wel leuk om te doen
Ben nu vandaag begonnen met week 4. 3m hardlopen, 1.5 wandelen, 5 hardlopen, 2.5 wandelen. x2
Ik kon van de eerste 5 minuten maar 4.5 rennen, en van de 2e 5 min werden het er maar 3
Wel soort van trots dat 4.5 lukte, dat is de eerste keer dat ik zo "lang" aan een stuk gerend heb.
Mn lichaam past zich maar echt super traag aan op de trainingen. Ben al 8 weken zo aan het aanmodderen met dit schema, en ga pas verder wanneer ik een les ook uit kan lopen.