Ik wist niet goed waar ik naar toe wilde vandaag. (Ik raak wat door de ideeën) Maar ik kwam in Exloo, Drenthe, terecht. Daar een leuk rondje gelopen. Groep aardappel bovieten.
Ik vond het bevroren mos erg mooi.
Het was koud.
En ook nog even naar Borger. Klein stukje gewandeld. Leuk voor een volgende keer.
Ik heb geen foto’s gemaakt, we zijn wezen kijken bij een potentieel huurhuis. Helaas niet binnen alleen even zelf de buurt bekeken. En daar heb ik dus rond gewandeld en daarna thuis een rondje met het monster gelopen rond de stad! Echt heerlijk!
jojoleinee
Geplaatst: 27-12-21 19:07
Mooi Pien, het was lekker weer zo te zien
Lizard, wat een hoop ijs!
Lekker Gaucho
En Sure_lee weer met een honden, wat een lekker is het toch en van z'n naam word je toch blij
Ik ben de hele tijd tegen hem aan het kletsen...en vind het ook gewoon leuk om de hele tijd kwispel te zeggen...zeker als dat witte pluimpje zo vrolijk voor je uit kwispelt
Mooie afstand gauco. Ik weet niet of ik dat zou kunnen in het donker en met miezer..... tot nu toe wordt het dan steeds netflixen of spelletjes spelen haha. Vandaag zijn mijn vriend en ik ook weer vroeg klaar met werken dus hopelijk is het een beetje droog ergens in Nederland waar we dan kunnen wandelen. Hier in Harderwijk zien de voorspellingen er voor de middag niet heel goed uit. We gaan het zien...
Faringo
Geplaatst: 28-12-21 08:36
Gezellig rondje Sure_lee met kwispel. Vind het echt een leuk hondje.
Zou fijn zijn Marlinde als het huis lukt.
Fijn gaucho nog even de benen wezen strekken. Hier was het gisteravond echt heel vies weer.