Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nynke55 schreef:Nog maar een keer: Waarom voel jij je er rot onder als je zo'n ding draagt? Je bent geen uitzondering als je hem draagt, een heleboel doen het.
Janinevv schreef:Maar waarom omdat er geen tijd meer is ? Als ze niet werken maakt het allemaal toch niks uit en gaat het gewoon door. Ik denk echt
Blijven hameren op de 1,5 meter stoppen met 10 uur dicht van cafés en horeca zodat de jeugd niet samen gaat scholen waar je geen zicht op hebt (ook volwassen uiteraard)
nynke55 schreef:Nog maar een keer: Waarom voel jij je er rot onder als je zo'n ding draagt? Je bent geen uitzondering als je hem draagt, een heleboel doen het.
Janinevv schreef:nynke55 schreef:Nog maar een keer: Waarom voel jij je er rot onder als je zo'n ding draagt? Je bent geen uitzondering als je hem draagt, een heleboel doen het.
Dat weet ik ook, maar dat is het hem juist iedereen draagt een kapje en hoe mensen eruit zien maakt me echt super nerveus. Je ziet gewoon bijna niks meer van een bepaalde uit drukking.
Janinevv schreef:nynke55 schreef:Nog maar een keer: Waarom voel jij je er rot onder als je zo'n ding draagt? Je bent geen uitzondering als je hem draagt, een heleboel doen het.
Dat weet ik ook, maar dat is het hem juist iedereen draagt een kapje en hoe mensen eruit zien maakt me echt super nerveus. Je ziet gewoon bijna niks meer van een bepaalde uit drukking.
Janinevv schreef:Electra63 schreef:De BN-ers die nu protesteren, zijn allemaal getroffen door de Corona-maatregelen.
Zij hebben een persoonlijk belang. Ik begrijp dat wel, maar zij hebben amper medische kennis of kunnen niet de gevolgen overzien van het nemen van wel of geen maatregelen.
Ik neem hun daarom echt niet serieus.
Ik snap dan ook totaal niet waarom we dan de overheid of de wereld moeten volgen.
In Australië is het drama een man had op een strand geen mondkapje op en werd gewoon door een aantal boaz gegrepen.
Kleine baby’s in ziekenhuizen met hoofd maskers op.
+
Citaat:Waarom!!?? Wat willen ze daar mee bereiken. Ik vind het echt schandalig dat er zo met kwetsbare baby’s word omgegaan. Net op de wereld en dan al zo behandeld worden.
En mensen maar zeggen dat alles normaal is? Alsjeblieft open jullie ogen toch, het is totaal niet normaal en het word na mijn idee alleen maar raarder!
Janinevv schreef:Ik bedoel als ik werk met kwetsbare doelgroep snap ik dat heel goed. Maar als ik op afstand sta in supermarkt snap ik het niet zo meer
Brainless schreef:Janinevv schreef:Ik bedoel als ik werk met kwetsbare doelgroep snap ik dat heel goed. Maar als ik op afstand sta in supermarkt snap ik het niet zo meer
Ok.. Stel jij bent besmet maar hebt dat nog niet door.
Jij hoest in de supermarkt een keertje, dan gaan je besmette spetters ruim 3 meter ver.
Heb je een mondkapje op, dan minder dan 1 meter.
[ Afbeelding ]