Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
blegh, zoete zooi, ieuw, maar chips en dat soort snaai
. Ik heb ook niet bij kunnen lezen, sorry! Afgelopen week heel druk gehad en slecht gegeten. Maar je berichtje spoorde me wel aan om hier weer even van me te laten horen. Dat is wel heel fijn, en hopelijk halen meer mensen er motivatie uit.
Hopelijk werkt het, heb er zelf geen ervaring mee. Maar om even in de TellSell mood te blijven: show us your amaaaaazing results
goed bezig al! Mooi doel om voor de kerstdagen op je streefgewicht te zijn. Je kunt het!
, teveel opscheppen kan ook wel een serieuze valkuil zijn. Ben je bang dat je anders niet genoeg hebt, of gewoon te lekker? Dan is er een hele simpele oplossing: minder lekker koken
en meer eten bij stress is bekend
rustig aan, first things first. Dit is gewoon ook een heftige tijd.
niet goed maar ach.. het is voor de rest nog vakantie. Voordeel van werken dat ik tussendoor niets eet. Sochtends braaf mijn bakkie yoghurt tussen de middag mijn kipwrappie..en veel beweging en vooral veel zweten... nu bbq dus valt nog mee zo. Als kids weer naar school gaan kan ik echt weer mijn best gaan doen.. Wil zo graag naar beneden in gewicht.
, ben zelf ook net nieuw hier 

.
.
).

Kun je nagaan wat voor rotzooi ik heb gegeten in de vakantie. Ik denk dat ik daardoor, icm de hitte, ook vocht vast hield. Ik heb trombose in mijn voet/enkel gehad, die werd ook weer dik...
Vis vind ik ook lekker, maar vind het zo ontzettend duur. Ik koop het vaak als er 30% op zit ofzo. Dus dan wordt het allemaal al gauw wat duurder.
Vulina schreef:Maar je kunt voor 1 pak koeken ook wel 1 tros bananen kopen. Of appels en peren ipv een pak Magnums

ik heb me iets te laten gaan in het weekend, dus nu weer in het gareel en netjes eten.