oef, de brandwond.. ik dacht eerst wat zit daar voor beestje op je?? maar et is een blaar.
Wow, die teen is mooi geheeld zeg!! netjes!
TheNovelist
Geplaatst: 04-07-25 20:20
Vandaag op werk mijn vinger opengehaald aan een randje van een telescoophengel. De randen zijn best dik en mijn duim schoot er volop op dus was aardig pijnlijk! Vanmiddag werk: Heb er toen een pleister overheen gedaan. Zojuist na het afspoelen van de wond:
Ons zoontje ging met mijn vriendin mee naar de speeltuin. Daar kwam hij ineens aanlopen met een stuk huid van zn teen en z’n nagel zat nog in dat stukje huid. Hij had geen idee wat er gebeurd was en gaf geen kik schijnbaar. Gisteravond thuis moest ik het er maar afhalen omdat hij anders overal achter bleef hangen
Voeten enz zijn vies, kwam uit de speeltuin. Inmiddels goed schoongemaakt.
Geen snij wond of wat dan ook. Ja het litteken is niet zo bijzonder Maar vandaag op controle bij de orthopeed. Vond het fascinerend om te zien hoe die ankers rustig in dat bot chillen. Verklaard wel waarom dat bot af en toe zo zeer doet zeker met bepaalde bewegingen, dan trekken die weerhaken waar de banden aan vast zitten lekker in dat bot