Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dilan93 schreef:Janine, damn, 1100 bruto voor een HBO functieIk krijg nu 1150 netto voor een functie op de klantenservice en vind het eigenlijk al aan de lage kant
Maanlicht, goed dat je naar een dietist gestuurd bentHoop dat je er beter uit gaat komen met wat hulp
![]()
Hier gaat het heel wisselend. Het ene moment voel ik me prima, maar helaas nog te veel momenten dat ik me heel ongelukkig voel en het allemaal niet zie zitten. En tegelijkertijd voel ik me dan ook een aansteller. Ik heb iig werk, ik heb onderdak, eten, mn paard en mn vriend en ik heb de mogelijkheid om (met levenlangleren krediet) een studie te volgen.
Dus vind ergens dat ik me niet rot mag voelen en dat ik juist blij moet zijn. Maar het lukt niet![]()
Eten gaat meestal redelijk, trainen gaat wel goed.
Janine1990 schreef:Hou er wel rekening mee dat er in fruit veel suikers zitten. Als die niet meteen worden verbruikt worden ze eerst opgeslagen als vet en pas later gebruikt.
Hoe snel dit proces is weet ik niet, maar ik kan me voorstellen dat dit je afvalproces kan remmen. Ik zou in ieder geval een deel van het fruit vervangen. Neem liever komkommer, paprika of selderij als hapje. Weinig suikers, wel redelijk vezelrijk.