Suzanne F. schreef:Gorinchem? Hm dat is minder leuk, dat is dichtbij. Ik kom daar regelmatig in het ziekenhuis.
Nu even niet

Mijn God wat een aanfluiting wat betreft geluid. De vrouw was totaal onverstaanbaar.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Mee eens dat het goed is om zelf te kunnen kiezen, dan moet ik het eigenlijk meer bij de Gemeente leggen, omdat ik vind dat je zo'n feest beter kan aflassen.
Bubblewrap schreef:Patiënten worden genoemd met bijzonderheden. Bijvoorbeeld mogelijke besmettingsplaats en of ze thuis en in het ziekenhuis zijn.
Kans dat tilburg/carnaval een probleem is geweest is klein. Gegevens van testen/controles bij huisartsen en ziekenhuizen in die buurt geven aan dat er momenteel niet meer corona-patiënten in die omgeving zijn.
MizzMontana schreef:tienus63 schreef:Man uit Coevorden, volgens persconferentie had hij 3 dagen carnaval in Tilburg gevierd.
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/157737 ... -Coevorden
Misschien moeten ze nog eens terug komen op het nieuwsbericht dat de man uit Tilburg tijdens carnaval niet besmettelijk was
Ladybird schreef:Luchtwegklachten
Ik hoest al 2,5 week longen uit mn lijf. Nu mag ik niet meer naar buiten? Ik heb zoveel vragen nu
Ladybird schreef:Luchtwegklachten
Ik hoest al 2,5 week longen uit mn lijf. Nu mag ik niet meer naar buiten? Ik heb zoveel vragen nu
Shae schreef:Nikass schreef:Mee eens dat het goed is om zelf te kunnen kiezen, dan moet ik het eigenlijk meer bij de Gemeente leggen, omdat ik vind dat je zo'n feest beter kan aflassen.
Rustaaaahg, de bekende besmettingen van het hele land kan je op 2 handen tellen. Niet iedereen hoeft z'n sociale leven plat te leggen en voor zover ik weet wordt niemand gedwongen om mee te doen aan carnaval.
Destination schreef:NOS heeft nu dit in hun live ticker staan:
"Minister Bruins voor medische zorg adviseert mensen die in China, Zuid-Korea, Iran en Singapore zijn geweest, uit voorzorg thuis te blijven bij luchtwegklachten."
Toch fijn dat zij er wel iets van snappen
Destination schreef:NOS heeft nu dit in hun live ticker staan:
"Minister Bruins voor medische zorg adviseert mensen die in China, Zuid-Korea, Iran en Singapore zijn geweest, uit voorzorg thuis te blijven bij luchtwegklachten."
Destination schreef:Nikass schreef:Volgens mij gaf ik aan ONDER ANDERE de Bild, die misschien een wat Telegraaf achtige inslag heeft maar daarmee niet meteen onbetrouwbaar. Maar zoals ik al zei: ook de Duitse voorlichting van de overheid. Ook onbetrouwbaar?
Nederland heeft nog al eens een calvinistische instelling en zoeken in alles de middenweg. Dat is lang niet altijd slecht, maar soms ontbreekt het dan wel eens aan duidelijkheid en logica.
Grappig ook dat steeds gezegd wordt dat het nèt de gewone griep is, maar als het op besmetting aankomt werkt het ineens heel anders.
Heb je linkjes waarin beweerd wordt dat je het ook kan overdragen zonder symptomen te hebben? Ik zie dat nergens, ook niet bij het Robert Koch Institut en zij zijn leidend hier in Duitsland. Ik heb al helemaal geen bericht van de overheid gezien die het beweert.
Urbiezira schreef:Destination schreef:NOS heeft nu dit in hun live ticker staan:
Volgens mij had hij het zelf ook niet duidelijk inderdaad, want op het begin zij hij dat iedereen die dat heeft thuis moet blijven. Lekker handig, als je minister het verkeerd zegt.
Ladybird schreef:Destination schreef:NOS heeft nu dit in hun live ticker staan:
Kijk, dat stukj van China-Zuid-Korea, Iran en Singapore heb ik niet gehoord. Werd volgens mij ook niet gezegd