linoleum schreef:Courses, is het planningstechnisch niet mogelijk om naar de sportschool verder weg te gaan, of alleen lastiger? In tweede geval zou ik zelf het er voor over hebben.
En heb zelfde idee bij Gymshark. Draag altijd alleen de vital seamless leggings, maar de kwaliteit ten opzichte van paar jaar geleden is echt veel minder. En dat voor exact hetzelfde model.
Palmboom, welkom! Moet je voor nieuwe schema echt 5 keer trainen of kan je ook je heavy lifts verdelen over 4 dagen en dan elke dag wat accessoires erbij?
Ik heb bijvoorbeeld schema van 4 dagen, maar kan door weekendje weg en klussen in huis maar 3 keer trainen. Dus zorg dat ik in elk geval m’n heavy lifts doe (squat/deadlift/benchpress) en wat accessoires mee pak als ik tijd heb.
Ik vond de vital seamless ook flink tegenvallen. Ik heb de charcoal gehouden want die zat mooi en fijn, maar vooral de lichte kleuren schenen echt ontzettend door en elke oneffenheid op je benen en kont was van meters afstand te zien voor mijn gevoel.
Ik hou mijn twee eigen upperbody-dagen i.p.v. de dagen uit het schema, daar komt eigenlijk zo goed als geen borst in voor (ik denk omdat bikini-dames vaak vergrotingen hebben gehad waardoor dat wat lastiger wordt?) en ik vind het wel gewoon fijn om alles te trainen + ik vind bankdrukken leuk
. Daarnaast heeft het 1 lower body dag gericht op squat, 1 gericht op hipthrust en 1 gericht op deadlift. Ze komen in principe allemaal op alle drie die dagen terug (soms in een andere variant), dus ik wil wel graag de vijf dagen aanhouden om te kijken hoe mijn lichaam daarop reageert. In principe gaat het met mijn huidige schema ook nog goed dus als het langer duurt voordat we weer 's avonds kunnen trainen houd ik die nog even aan.