Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LadyMadonna schreef:Mag ik hier even iets neergooien?
Ik had een leuk Snapchat filter:
[ [url=m/JYjGGt.png]Afbeelding[/url] ]
En toen dacht ik: dat is gaaf!
Dus ik naar de plaatselijke kapper voor info.
Ze zouden er zo’n 4 uur mee bezig zijn, omdat get ook ontkleurd moet worden, en zou zo’n €130 gaan kosten...
Is dat een normale prijs en tijd? Ik vind het nogal wat voor m’n gevoel![]()
En dan nog de vraag of het überhaupt mooi blijft....
Shizzel schreef:Ik ben zelf van donkerbruin haar (richting zwart) naar paars, blauw, groen, geel en roze gegaan. Hiervoor verfde ik mijn haar al jaren een cherry kleur. Inmiddels weer volledig blauw. Onmogelijk? Nee, absoluut niet. In mijn geval in ieder geval niet. Moet er wel bij zeggen dat ik mijn haar zelf doe en dus niet hiervoor naar een kapper ga. Ik durf te wedden dat mijn kapper nee had gezegd want echt gezond is het niet voor mijn haar.![]()
Pluisje1998 schreef:Ik heb bij de kapper mijn haar donkerbruin laten verven gewoon met de verf die ze daar hadden (durf alleen geen merk te noemen). Dit heeft tot nu toe mijn haar niet aangetast, het is zelfs gezonder als het was toen ik het nog mijn eigen kleur had. Misschien eens je kapper raadplegen wat die zegt.
Ik heb ook een vraag, eigenlijk een beetje omdat ik niet zo happy was met het antwoord wat mijn kapper gafIk heb momenteel heel erg de itch om iets nieuws te doen met mijn haar. Ik wil echter geen andere coupe, dus wordt het een andere kleur. Nu kijk ik altijd met veel jaloezie naar mensen die roze/paars/blauw haar hebben. Nu wil ik niet heel mijn haar in een gekke kleur hebben, maar ik wil dr onderste punten van mijn haar het liefste paars hebben (beetje balayage effect).
Het probleem is, mijn haar is donkerbruin geverft. Hierom wil mijn kapper er niet aan beginnen. Volgens haar kan het niet. Nu vraag ik me af, is het echt onmogelijk? Ik snap dat het absoluut niet gezond zal zijn voor mijn haar (vandaar het balayage idee, dan groeit het eruit en kan ik het afknippen als het echt niet te doen is), maar onmogelijk?. Is er iemand hier die zo'n overgang gedaan heeft en me er meer over kan vertellen?