Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ElineS schreef:Maar ik vraag me af hoe het eruit ziet als het wat meer ingezoomd is of als ze recht tegenover me staan. Dan heb ik het idee dat ze toch een cakeje zijn.
ElineS schreef:Ik heb echt een verschrikkelijke huid die gewoon niet te dekken is. Bij Douglas weten ze het ook nooit zo goed.
Hier met alleen wat BB Cream op voor de roodheid, en lelijke foto maar alleen zo kreeg ik mijn huid er goed op.
Met welke dinges dan ook, krijg jet nooit mooi egaal.
En ik doe veel aan huidverzorging. Maskers, dag en nachtcreme, scrub, primer eronder, bijna allemaal van Clinique. Enige wat helpt om het minder onrustig te maken is die blackhead maskers. Maarja mijn poriën blijven mijn poriën, die zijn gewoon groot.
Soms pakt alles wel goed, andere dagen, ook al smeer ik een klein beetje foundation, ziet het er niet uit en kan ik beter niets op doen, want bronzer, blush en highlighter op zo'n huid ziet er dan niet mooi uit.
Ik raak er wat moedeloos van en ik heb gewoon nu na al die dure aankopen even geen budget om weer dure foundation of andere huid producten te proberen.
[ [url=m/cNHwn8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Drunksheep schreef:Zag nog een leuke aanbieding bij Feelunique, 3 voor 2 op Sleek. Vriendin van me had laatst een highlighting palette gekocht van Sleek en die is echt práchtig!