[Centraal] Piercings (deel 17)

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shenavallie
Berichten: 11722
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:05

its_daantjee schreef:
als het goed is is het een click ring.. het is nu te gevoellig om et aan te komen en zeker te prutsen.. ik heb nieuwe piercings besteld bij cf en daar zitten ook knopjes bij, als ik de heb, en mn oor is minder gevoellig probeer ik hem er wel uit te halen. heb de helix sinds Maart, ongeveer 9 mnd dus..

Is het materiaal misschien anders?

Klis

Berichten: 2415
Geregistreerd: 13-09-08
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 22:27

Oyeru schreef:
Voor mij was een ringetje juist een opluchting, bij mij zat ie toen 4 maanden ofzo? Was eventjes rood maar trok ook zo weer weg.

Morgen komt er misschien weer eentje bij <3

Bij mijn helix zit een ringetje ook echt veel fijner dan een staafje. Mijn haar blijft er tenminste niet aan haken, dus hij zit juist veel stiller, staafjes kregen telkens een ruk als mijn haar er weer achter hing..

LisavanLisa

Berichten: 1338
Geregistreerd: 06-11-10
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-16 23:49

Haha ja dat heb ik nu dus ook met mijn helix, elke keer trek ik er keihard aan als ik mijn haar vast wil doen.

Ik heb twijfels over morgen, een tragus of een anti helix

goldenarrow

Berichten: 8663
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 00:23

Gisteren even naar de piercer geweest. Mijn lippiercing bleef maar korstjes houden en het leek alsof de huid met mijn piercings mee groeide. Blijkbaar speelde ik er toch meer mee dan ik dacht want daar ligt het aan (ze zitten nu sinds 17 oktober 2015). Heb nu 1 of ander vet zalfje meegekregen dat ik er iedere avond op moet smeren. Het was zeer bemoedigend toen ik las dat er op stond: "Bij inslikken onmiddelijk de huisarts bellen!" en ik het op mijn lip moest smeren :')

Zal kijken of ik binnenkort een foto kan maken van hoe het er nu uit ziet.

Loolotte

Berichten: 1859
Geregistreerd: 05-09-09

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 10:45

Ik heb mn rook nou 2,5 maand maar die ben ik vergeten toen ik ging zwemmen... oliebol .-.

LisavanLisa

Berichten: 1338
Geregistreerd: 06-11-10
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 10:52

Ai goldenarrow klinkt niet heel fijn nee dat je dat dan op je lip moe't smeren :=

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 14:02

Jeej, mijn balletje is er weer afgevallen en kwijt nu. Kan pas over een paar uur naar een piercer dus hopen dat het goed blijft gaan hehe. Dan gelijk maar een extra balletje meenemen :+

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:17

Nou, ik ben echt een beetje verbaasd. Wilde alleen het balletje er laten opdraaien bij de tattoo-/piercingshop in Emmen, maar de piercer is er alleen om 19.00-21.00u en hij heeft alles in eigen beheer. Dus niemand anders daar kan me helpen. Wat knullig zeg...

Skessa_
Berichten: 10716
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:32

Jeetje zeg.. zo moeilijk is dat toch niet :=

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 15:38

Dat dacht ik dus ook. Leuk voor hun eigen klanten ook, als ze een dringend probleem hebben moeten ze maar wachten tot donderdagavond 19.00u :')

BarbaLala

Berichten: 9621
Geregistreerd: 13-11-04
Woonplaats: Omgeving Arnhem

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 16:56

Dat is oliebol :/

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 17:05

Gelukkig was er een hele toffe shop die sinds december alleen nog tepel- en intiempiercings zet en waar ik gewoon nog mocht langskomen. Dat is dan weer hele nette service. Ondertussen alvast wat reserveballetjes besteld :D

Shenavallie
Berichten: 11722
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:20

_lisaah schreef:
Haha ja dat heb ik nu dus ook met mijn helix, elke keer trek ik er keihard aan als ik mijn haar vast wil doen.

Ik heb twijfels over morgen, een tragus of een anti helix

Doe je ze allebei. :P

Shenavallie
Berichten: 11722
Geregistreerd: 12-08-06
Woonplaats: Waar ik dacht dat het nog groen en rustig is

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:23

Drunksheep schreef:
Jeej, mijn balletje is er weer afgevallen en kwijt nu. Kan pas over een paar uur naar een piercer dus hopen dat het goed blijft gaan hehe. Dan gelijk maar een extra balletje meenemen :+

Wordt-ie dan wel goed aangedraaid? Even met een tangetje een extra stukje door draaien, dan moet het over het algemeen goed blijven zitten.

LisavanLisa

Berichten: 1338
Geregistreerd: 06-11-10
Woonplaats: Utrecht

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:27

met balletje bedoelen jullie toch gewoon dat draai achterkant balletje? :+

die ben ik al sinds kerst kwijt maar mn piercing blijft er gewoon inzitten

hahaha shennavallie, ik ga er 3 tegelijk doen zo, 3 anti helix boven elkaar :=

Skessa_
Berichten: 10716
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:31

Bij een labret zit het balletje aan de voorkant.


Wat is een anti helix? :o?

Mars

Berichten: 33312
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:32

Ik denk dat daarmee een forward helix bedoeld wordt. :P

LisavanLisa

Berichten: 1338
Geregistreerd: 06-11-10
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:32

ja forward helix is hetzelfde als anti helix :)

Skessa_
Berichten: 10716
Geregistreerd: 02-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 18:38

Ahaaaaaaaaaaa :o? Die ken ik wel :P

kimberlyve

Berichten: 599
Geregistreerd: 15-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:22

_lisaah schreef:
Iemand die een tragus heeft laten zetten? Ik ga die vrijdag laten zetten maar hoor verschillende verhalen. De een zegt dat de helix veel meer pijn doet en de ander zegt weer dat de tragus veel meer pijn doet.

ik vond mijn tragus geen pijn doen wel ff vervelend prikje.

Drunksheep

Berichten: 9507
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:42

Shenavallie schreef:
Drunksheep schreef:
Jeej, mijn balletje is er weer afgevallen en kwijt nu. Kan pas over een paar uur naar een piercer dus hopen dat het goed blijft gaan hehe. Dan gelijk maar een extra balletje meenemen :+

Wordt-ie dan wel goed aangedraaid? Even met een tangetje een extra stukje door draaien, dan moet het over het algemeen goed blijven zitten.


Hij was bij het zetten al extra vast gedraaid. Maar nu nog een keer :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 19:49

_lisaah schreef:
Haha ja dat heb ik nu dus ook met mijn helix, elke keer trek ik er keihard aan als ik mijn haar vast wil doen.

Ik heb twijfels over morgen, een tragus of een anti helix

Ik vind een helix ook echte een kl*te piercing. := Haar dat eraan vast zit, kappers die ondanks dat je het meld met een kam erover heen gaan of aan je haar wat net vast achter het staafje zit trekken.. Maarja, toch durf ik de stap ook niet aan om het eruit te halen, bang dat ik er toch spijt van ga krijgen.

UhNee
Berichten: 2393
Geregistreerd: 23-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:50

[***] schreef:
_lisaah schreef:
Haha ja dat heb ik nu dus ook met mijn helix, elke keer trek ik er keihard aan als ik mijn haar vast wil doen.

Ik heb twijfels over morgen, een tragus of een anti helix

Ik vind een helix ook echte een kl*te piercing. := Haar dat eraan vast zit, kappers die ondanks dat je het meld met een kam erover heen gaan of aan je haar wat net vast achter het staafje zit trekken.. Maarja, toch durf ik de stap ook niet aan om het eruit te halen, bang dat ik er toch spijt van ga krijgen.


Ik heb echt precies hetzelfde. Ik kan nauwelijks een muts over m'n oren doen omdat het staafje zo gaat bewegen, haar blijft erachter hangen, of ik ga er per ongeluk met mijn hand langs..... De kapper is inderdaad een ramp := Ik wil gewoon dat 'ie geheeld is en dat er een ringetje in kan :+

cindy1000

Berichten: 3161
Geregistreerd: 08-11-11
Woonplaats: Friesland

Re: [Centraal] Piercings (deel 17)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:54

Forward helix is ook een enorm onhandige piercing, wat al wordt gezegt de kapper ramt m 3 van de 4 keer eruit :+ Verder blijft mn haar er altijd achter zitten en irriteert ie aardig wat. Maaaar naast al dat gezeik vind ik het een supere mooie piercing en wie mooi wil zijn moet pijn lijden haha :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-16 20:57

cindy1000 schreef:
Forward helix is ook een enorm onhandige piercing, wat al wordt gezegt de kapper ramt m 3 van de 4 keer eruit :+ Verder blijft mn haar er altijd achter zitten en irriteert ie aardig wat. Maaaar naast al dat gezeik vind ik het een supere mooie piercing en wie mooi wil zijn moet pijn lijden haha :')

Ik heb ook een dubbele forward helix, maar daar juist nog nooit gehad dat mn haar eraan blijft hangen oid.