Fitness Beginners gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fitness Beginners gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:35

Ohhh zo. nu snap ik het. Welke spieren train je hier dan mee? of is dat allemaal hetzelfde?

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 22:48

Wat ik begrijp is daar discussie over. De een zegt dat je je armen, schouders en bovenrug met een overhead meer traint, de ander zegt dat het geen bal uitmaakt.
Ik heb geen idee, bij crossfit train je niet op spiergroep, bovendien was dit een oefening uit de open, dus had geen keuze ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-15 23:07

Ahzo! Ik heb nog veel te leren hoor ik :p ben ook pas sinds 31 december bezig.

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 00:11

secricible schreef:
Wat ik begrijp is daar discussie over. De een zegt dat je je armen, schouders en bovenrug met een overhead meer traint, de ander zegt dat het geen bal uitmaakt.
Ik heb geen idee, bij crossfit train je niet op spiergroep, bovendien was dit een oefening uit de open, dus had geen keuze ;)

Ik heb deze manier nog nooit gezien (ik ben dan ook niet zo thuis nog in de fitness :o ), maar ik kan me best voorstellen dat je je bovenlichaam (om het even kort samen te vatten) zo meer traint. Ik train wel eens met gewicht op mijn schouders, maar daar merk ik in mijn bovenlichaam weinig van omdat ik niet daar de druk zet.
En over je 'vetjes', ik ben jaloers op je figuur!

Vandaag heerlijk getraind! Ik zit in praktijkweek op school, maar ik liep zodanig veel voor op schema dat ik besloot om maar naar de sportschool te gaan tussendoor. Toch handig de sportschool op de campus!

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 01:23

Nou, zaterdag een uur spinningles gevolgd en daarna een 3u durende buitenrit over het strand gemaakt met paardlief.
Zondag dressuur gereden en vooral op spieren gewerkt (zowel van paard als van mij).
Vandaag (maandag) terug een uur spinningles gehad en morgen (dinsdag) gaan hardlopen (10km) en dressuur met paardlief.
Woensdag platte rust haha...

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 08:28

Russel, dat lijk me inderdaad heerlijk, als je gewoon op de campus kunt gaan sporten!

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 08:48

Over 3 maanden heeft dit hele topic billen waar je u tegen zegt met al die squats. *\o/*
Mijn week is qua eten gelukkig goed begonnen! Dat slechte weekend sloeg enorm op de darmpjes dus dat is motivatie erbij om niet zo te schranzen. :oo

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 08:52

haha, zoveel squat ik niet, met gewicht dan :P Dit waren er ook maar 6 en toevallig zondag nog een paar backsquats gedaan (3x10). Zonder gewicht squat ik wel best veel eigenlijk...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 10:47

Hahahaha simoonzrl!! Dat is wel de bedoeling... Merk wel dat alle putjes en oneffenheden helemaal weg is bij MN benen ben billen *\o/*

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 10:58

Ik heb een tijd geleden een keer een kontfoto gemaakt. Nou ja, een achterkantfoto haha maar dat is mijn grootste aandachtspunt. Hij is vierkant, hangt zielig naar beneden en aan putjes geen gebrek ;( daar wil ik nog het liefst vanaf. :D

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 11:15

Jongens beschrijven nog steeds MN kont met 'klein en schattig' |o |o geen 1 vrouw wil dat horen over haar ass

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:06

Wij worden fit badasses!

Hier zwaar hard getraind vanmorgen. Had moeite om thuis de portiek trappen op te komen. Thank god woon ik 1 hoog!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 12:32

Hahaha dat is toch wel het plan!!

Hihi heerlijk gevoel he O:)

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:03

Zeker weten! Ben benieuwd hoe ik morgen ga lopen haha!

Laatste weken ook steeds spierpijn verwacht maar weinig gehad dus ben erg benieuwd morgen

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 13:12

Wat zijn jullie allemaal goed bezig zeg !!!

Hier nog altijd een behoorlijk dip, hardlopen doe ik nog, maar naar de sportschool krijg ik mezelf niet echt gezet.

Wel inmiddels onder mijn streefgewicht, nu weer opletten dat ik niet verder afval.. Dat zou ook weer niet goed zijn met mijn lengte.

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:23

Afbeelding

Vraag me af of dit zou helpen om echt gericht je buik/lovehandlles eraf te krijgen.

Toch een goed resultaat renee!

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:28

Geloof ik niet.. Want je kan niet doelgericht vet verminderen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:31

Geloof ik ook niet zo in.
Vanavond weer een lesje kickfun! Word weer afzien.

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:32

Volgens mij leidt dat alleen tot vochtverlies en niet tot vetverbranding. Dus dan drink je een glas water en is het weer terug. :P

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:52

Dat idee kreeg ik ook inderdaad!

Maar het wordt massaal gekocht door mensen op groupon echt bizar

Simoonzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:56

Ik denk omdat er heel veel mensen zijn graag geloven dat ze kunnen afvallen zonder moeite te doen. :o

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 14:58

Mensen geloven idd nog dat er wonder middeltjes bestaan om af te valken... Liever lui dan moe + willen blijven eten.. Tsja zo werkt het niet

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:44

ik denk inderdaad vochtverlies. En ach, er zijn zoveel rare middeltjes. Ik moet altijd lachen om die tellselll reclame van alcashova ofzoiets, iets met artisjok. Dan gooien ze dat spul bij een klont boter in de pan en dan verbrand de boter in de pan met dat spul het snelste. Ehm ja... maar zo werkt mijn lichaam niet hoor. Anders zou ik kilo's afvallen als ik in de sauna ging (vet wel te verstaan :P)

Carlijn101

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:47

secricible schreef:
ik denk inderdaad vochtverlies. En ach, er zijn zoveel rare middeltjes. Ik moet altijd lachen om die tellselll reclame van alcashova ofzoiets, iets met artisjok. Dan gooien ze dat spul bij een klont boter in de pan en dan verbrand de boter in de pan met dat spul het snelste. Ehm ja... maar zo werkt mijn lichaam niet hoor. Anders zou ik kilo's afvallen als ik in de sauna ging (vet wel te verstaan :P)

Maar dat zou best eng zijn, dan zouden we in de zomer smelten als klontjes boter :P.

Al was het voor sommige vette deeltjes toch wel erg handig geweest !

Ik ben alleen niet zo blij met hoe ik nu afgevallen ben, alles is uitgezakt omdat het te snel is :P. Heb ineens weer 2 cupmaten kleiner -O-. En het is gewoon niet zo gezond. Liever een paar kilo meer gezond dan dit, maargoed, dat zal wel weer goed komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-15 15:52

Ik zou blij zijn met n cupmaat kleiner :p heb normaal maat 38, maar bij veel dingen moet ik een maat groter pakken omdat het er niet inpast...