Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
masyo schreef:Kunnen jullie mij helpen!?
Ik ben een meisje van 20 jaar oud. Ik ben niet tevreden met mijn make-up, hoe het eruit ziet. Misschien hebben jullie tips!?
Ik zal een foto erbij voegen. Ik heb een licht roze oogschaduw gewoon van de Hema. Een mascara van maybelline. Als ik heel wit ben doe ik een beetje blush op.
Let niet op mijn wallen!
[ Afbeelding ]
Kana schreef:masyo schreef:Kunnen jullie mij helpen!?
Ik ben een meisje van 20 jaar oud. Ik ben niet tevreden met mijn make-up, hoe het eruit ziet. Misschien hebben jullie tips!?
Ik zal een foto erbij voegen. Ik heb een licht roze oogschaduw gewoon van de Hema. Een mascara van maybelline. Als ik heel wit ben doe ik een beetje blush op.
Let niet op mijn wallen!
[ Afbeelding ]
Heb je een betere hoofdfoto?
Van roze oogschaduw kun je al snel ziekig lijken dus die zou ik niet meer gebruiken. Met een simpel poedertje zou ik je wenkbrauwen wat meer aanzetten, mooie mascara en meer heb je niet nodig. Je hebt een prachtig hoofdje dus ik zou enkel wenkbrauwen en mascara doen.
En laat vooral de eyeliner onder je ogen weg, dat maakt je ogen erg klein.
Kana schreef:Streepje boven je oog kan wel. Dan raad ik je wel aan om een goede eyeliner aan te schaffen. Kohl potlood (wat je volgens mij nu gebruikt?) loopt erg snel uit.
Eyeliner stift is redelijk makkelijk in het begin als je er nog geen ervaring mee hebt.![]()
Misschien heb je wat aan dit filmpje. https://www.youtube.com/watch?v=LKqn5k5Cf98
Maar nogmaals, je hebt een mooi (licht) gezichtje dus ik zou niet teveel zwart eraan toevoegen omdat dat erg hard is bij jou. Bruine mascara en bruine eyeliner zouden je beter staan bv.
Yonker schreef:Volgens mij kan je alleen met CC, er staat wel paypal maar als je doorklikt dan is het geen optie meer.
Zelf niet geprobeerd maar dat is wta ik van een aantal meiden hier op bokt kreeg te horen.