Make-up Topic: Deel 4!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

saddledancer

Re: Make-up Topic: Deel 4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:23

Hey masyo! Wat bevalt je niet helemaal??

masyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:25

@Djilna en @saddledancer, ik vind het gewoon niet mooi :o

Eyeliner dat durf ik niet, maar ik denk dat dat wel mooi is.. ik zie weleens mensen en dan zit de make-up zo mooi, dan wordt ik echt jaloers.

Ik heb ook erg weinig wimpers, dus misschien nepwimpers, wel van normale lengte, maar dat het voller wordt. Is dat mssn mooi?

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:30

Eyeliner kan heel mooi staan, maar Om dat mooi Te krijgen is een kwestie van oefenen oefenen oefenen :j nepwimpers zou wel kunnen, Dan zou ik voor losse 'plukjes' gaan, niet voor die hele 'boogjes' zeg maar. Met die losse kan je mooi aanvullen wat je niet zoveel hebt en dat ziet er natuurlijker uit :)

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:36

Eyeliner kan je ook heel makkelijk bijwerken met een wattenstaafje en make-up remover. Zijn heel veel trucjes voor dus dan moet je ff Googlen. Echt een kwestie van heel veel oefenen als je het netjes wilt krijgen :)

Daarnaast bestaan er ook wimperextensions!

masyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:39

@saddledancer dat is misschien wel heel slim, gewoon losse wimpers. Kun je gewoon bij etos ofzo halen? :)
@Drunksheep Dan ga ik binnekort maar eens oefenen met de eyeliner, haha! Hebben jullie misschien dan nog tips voor een goede eyeliner!? :o

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 12:51

Oeh ik heb cc, gauw even beautybay bekijken :D

@nadine goedzo!! die NYX blush is geweldig

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:52

Ik weet niet precies of je die bij etos kan Halen want ik woon zelf niet in nl, maar het kan vast wel :D
ik heb zelf de naked 24/7 glide on double ended eye pencil van urban decay als favourite oogpotloodje op het moment, en ink for eyes van urban decay als 'vloeibare' eyeliner :j

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:54

Beautybay kan toch ook met Paypal? Dacht toch echt dat ik daar een keer wat heb besteld, maar ik heb geen CC.

Masyo, voor een goede en goedkope eyeliner kun je keer kijken bij Catrice of Essence (beide bij Kruidvat te krijgen). En zoals al gezegd hiervoor, oefenen oefenen oefenen. Hoe vaker je doet, hoe beter je er in wordt. En je ook steeds beter weet wat je wel en niet mooi vind.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:54

Mayso, om heel eerlijk te zijn vind ik die lijn onder je ogen niet zo'n succes. Misschien dat je die lijn boven je ogen zou kunnen dan, en dan steeds meer oefenen tot je een mooie winged liner kan maken. Een winged liner staat eigenlijk iedereen goed. :)
En misschien kan je ipv roze eens een brons, bruin of goudtint proberen voor de afwisseling, staat altijd goed bij blauwe ogen. Of iets wat richting het oranje/koraal gaat om je ogen te laten knallen. De mooiste basislook vind ik toch altijd een lichtere oogschaduw op het ooglid, een donkerdere in de arcadeboog en eventueel eyeliner. :) Onder je oog zou je dan de lichtste oogschaduw op de binnenste helft van je wimperrand kunnen doen en op de buitenste helft/een derde deel de donkere kleur en helemaal aan de binnenkant een highlighter (echt lichte kleur). Door een lijntje boven je bovenste wimperrand lijkt je wimperaanzet trouwens ook voller waardoor het automatisch al lijkt alsof je vollere wimpers hebt. Als je dun begint en naar de buitenkant wat dikker laat uitlopen lijken je ogen ook nog eens groter. :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 12:55

Oh paypal zal helemaal makkelijk zijn..

Versturen ze ook elk merk naar NL?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 12:55

edit: hooo iets te enthousiast. 2x gepost :')

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:57

masyo schreef:
Kunnen jullie mij helpen!?

Ik ben een meisje van 20 jaar oud. Ik ben niet tevreden met mijn make-up, hoe het eruit ziet. Misschien hebben jullie tips!?

Ik zal een foto erbij voegen. Ik heb een licht roze oogschaduw gewoon van de Hema. Een mascara van maybelline. Als ik heel wit ben doe ik een beetje blush op.

Let niet op mijn wallen!

[ Afbeelding ]

Heb je een betere hoofdfoto?

Van roze oogschaduw kun je al snel ziekig lijken dus die zou ik niet meer gebruiken. Met een simpel poedertje zou ik je wenkbrauwen wat meer aanzetten, mooie mascara en meer heb je niet nodig. Je hebt een prachtig hoofdje dus ik zou enkel wenkbrauwen en mascara doen.

En laat vooral de eyeliner onder je ogen weg, dat maakt je ogen erg klein.

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:58

Deijs schreef:

Even gekeken, maar Paypal ook ja! En weet niet zeker of nou elk merk verzenden, dacht dat er wel iets mee was, maar weet niet meer wat.

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 12:59

masyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 13:01

@saddledancer en @linoleum harstikke bedankt! Dan ga ik eens kijken bij de kruidvat, hopelijk veranderd het! :)
Heel erg bedankt voor jullie tips!

@Loose, heel erg bedankt! Dat ga ik zeker proberen, fijn dat je het zo goed en uitgebreid uitlegt :) Dan kan ik het goed toepassen haha. nogmaals bedankt!! :o

masyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 13:04

Kana schreef:
masyo schreef:
Kunnen jullie mij helpen!?

Ik ben een meisje van 20 jaar oud. Ik ben niet tevreden met mijn make-up, hoe het eruit ziet. Misschien hebben jullie tips!?

Ik zal een foto erbij voegen. Ik heb een licht roze oogschaduw gewoon van de Hema. Een mascara van maybelline. Als ik heel wit ben doe ik een beetje blush op.

Let niet op mijn wallen!

[ Afbeelding ]

Heb je een betere hoofdfoto?

Van roze oogschaduw kun je al snel ziekig lijken dus die zou ik niet meer gebruiken. Met een simpel poedertje zou ik je wenkbrauwen wat meer aanzetten, mooie mascara en meer heb je niet nodig. Je hebt een prachtig hoofdje dus ik zou enkel wenkbrauwen en mascara doen.

En laat vooral de eyeliner onder je ogen weg, dat maakt je ogen erg klein.

Sorry ben op dit moment niet thuis. Oei, dan doe ik die gelijk weg.. Misschien kan ik het streepje idd weglaten, en dan een streepje boven mijn wimpers. Als ik alleen mascara doe, dan lijk ik heel jong.. Maar ik zal eens met mascara en eyeliner speculeren! En misschien is het ook wel slim met mijn wenkbrauwen idd! Super, dankjewel :o

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 13:07

linoleum schreef:
Deijs schreef:

Even gekeken, maar Paypal ook ja! En weet niet zeker of nou elk merk verzenden, dacht dat er wel iets mee was, maar weet niet meer wat.

Hmmm beetje jammer ):

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 13:07

Streepje boven je oog kan wel. Dan raad ik je wel aan om een goede eyeliner aan te schaffen. Kohl potlood (wat je volgens mij nu gebruikt?) loopt erg snel uit.

Eyeliner stift is redelijk makkelijk in het begin als je er nog geen ervaring mee hebt. :)
Misschien heb je wat aan dit filmpje. https://www.youtube.com/watch?v=LKqn5k5Cf98

Maar nogmaals, je hebt een mooi (licht) gezichtje dus ik zou niet teveel zwart eraan toevoegen omdat dat erg hard is bij jou. Bruine mascara en bruine eyeliner zouden je beter staan bv.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 13:08

Volgens mij kan je alleen met CC, er staat wel paypal maar als je doorklikt dan is het geen optie meer.
Zelf niet geprobeerd maar dat is wta ik van een aantal meiden hier op bokt kreeg te horen.

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 13:11

Ah okee!

Ik zie nergens wat staan qua merken!

masyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 13:13

Kana schreef:
Streepje boven je oog kan wel. Dan raad ik je wel aan om een goede eyeliner aan te schaffen. Kohl potlood (wat je volgens mij nu gebruikt?) loopt erg snel uit.

Eyeliner stift is redelijk makkelijk in het begin als je er nog geen ervaring mee hebt. :)
Misschien heb je wat aan dit filmpje. https://www.youtube.com/watch?v=LKqn5k5Cf98

Maar nogmaals, je hebt een mooi (licht) gezichtje dus ik zou niet teveel zwart eraan toevoegen omdat dat erg hard is bij jou. Bruine mascara en bruine eyeliner zouden je beter staan bv.

Ik gebruik nu de eyeliner van de Hema. En dan niet de stift, maar inderdaad wat jij zegt. Dankje voor dat filmpje, die is wel erg fijn! Ik vind het gewoon heel eng, zo dicht bij mijn oog :(:)
Dat is misschien wel slim, bruine make-up te gebruiken. Dat is gewoon bij de etos-kruidvat te halen?

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 13:20

Yonker schreef:
Volgens mij kan je alleen met CC, er staat wel paypal maar als je doorklikt dan is het geen optie meer.
Zelf niet geprobeerd maar dat is wta ik van een aantal meiden hier op bokt kreeg te horen.

Heb ff nep bestelling gedaan, maar bij mij staat nog wel Paypal bij betaalmethodes. Niet verder gegaan, want was niet van plan om te bestellen :P

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 13:22

Ik vind zelf bruin vaak erg onopvallend, maar zwart maakt je ogen vaak Klein, dus ik zou Dan voor een mooie donkerbruine eyeliner gaan, maar eventueel wel voor zwarte mascara :j

dicht bij je oog is ook best eng hoor, maar als je genoeg oefent wen he daar wel aan :) ik prik mezelf nog welleens per ongluk in mijn oog (ben niet zo heel handig :') ) maar dat doet ook minder pijn Dan je denkt :j

zijn er hier eigenlijk ook meiden die echt met contouring enzo werken? Ik ben daar heel veel mee bezig, en begin het nu echt leuk Te vinden :j ik gebruik een contouring pallette van sleek, maar ben ook wel brnieuwd welke andere merken hier veel gebruikt Worden?

en wie zijn jullie favourite make-up of beauty vloggers/bloggers? (liefst in t Engels :) )

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-14 13:35

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-14 13:36

Ik vind de verpakking best tof maar die hoge punt is echt lelijk _O- die is echt te lang.