Nagellaktopic deel 9

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:27

Ik zeg nee, Nel zegt ja :)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:29

Glitters blijven lastig. Ik deed ze eerder over zwart en wit en toen kreeg ik opmerkingen dat het niet goed was, nu over een nude en krijg ik van anderen weer opmerkingen. Ik moet dus even bedenken wat ik de volgende keer ga doen. ;)

Amanda, gewoon doen. Als je het goed laat doen kan het geen kwaad. Bevalt het niet dan laat je ze, als je moet bijvullen, gewoon verwijderen.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:29

Gelnagels Skessa. Mijn nagels zijn gewoon niet mooi, breken af, blegh..

amandananana

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:30

Tazz je kan het toch allebei doen? Eerst een swatch waarop je duidelijk de glitter ziet en daarna eentje waarin je m leuk combineert?

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:31

Ligt eraan waarom je gelnagels wil nemen... heb je er het geld voor over, elke 3 a 4 weken? Ik heb het puur omdat ik het zat was... en heb sowieso geen gel maar acryl.
Als ik kon kiezen had ik het liever niet gehad maarja..... :+

Ik vind over zwart en wit beter Tazzey!!!

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:33

Ik overweeg het omdat mijn eigen nagels zo slap zijn en onwijs splijten. Ik ga bij een collega die de opleiding heeft gedaan maar geen eigen bedrijf heeft ofzo, zij sis relatief goedkoop. Overigens zou ik dan gaan voor naturel, zodat ik ze zelf nog kan lakken.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:34

Ik vind m over nude niet mooi, vind het ook jammer dat je m niet met iets ander gecombineerd hebt.
Maar, ik ben wel met je eens dat je m over nude goed ziet. Wit is dan al gauw te wit, zwart is vaak heel zwart eronder.
Ik zou, maar dat is mijn mening, zo'n lakje over nude laten zien, en dan ook met een matchende undie.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:34

Waarom probeer je dan niet eerst gellak?

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:36

Ik zal de volgende keer een ander kleurtje erbij doen.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:36

Maar weet je wat voor berg werk dat is om 1 post te maken? Moet je dubbel gaan zitten lakken...

Ik lak glitters altijd over een undie die mij aanstaat en hoe ik 'm zelf zou dragen.
En staat het ze niet aan: google is their best friend :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:37

Ik ben persoonlijk meer een voorstander van een undie die goed matched met de glitter.
Soms is dat nude, soms wit, soms zwart, soms paars, soms blauw...

Je snapt me wel denk ik :')

Er is ook een base coat waar ik hele goede verhalen over hoor, speciaal voor broze, splijtende, afbrekende nagels.
Hij is alleen wel wat prijzig :=

http://www.beautybay.com/nailcare/nailt ... nformula2/

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:38

Naildinges 2 van Nfu Oh blijft toch wel mijn favo treatment :j.

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:39

Op zich valt het wel mee. Ik lak meestal een hele berg in 1x dus dat kan er dan ook wel bij.

Ik vind Nail Envy van OPI heel erg fijn voor broze en splijtende nagels. Eens in de zoveel tijd doe ik een kuurtje van een week en dan is alles weer goed. Hij is ook redelijk goed geprijsd.

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 12:40

Gel lak heb ik, blijft Door het splijten niet zitten :(

Die kuur van opi kan ik overwegen ja, heb nu Trind maar helpt echt niet.. alleen voor de nagels die al sterk waren.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-14 16:28

Ja dat is een hoop werk, zou zelf ook echt (nog) niet die moeite nemen.
Maar Taz is heel wat meer begaan met haar blog dan ik, dus kan me goed voorstellen dat zij die moeite wel wil nemen ;)

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-14 14:07

Op zich valt het qua moeite best mee. Ik laat ook niet alles netjes uitharden voor de foto. Ik lag een laagje, spray hem in en direct de volgende eroverheen. Dat scheelt en ik schraap het direct met een bokkenpootje eraf en de restjes met wat remover. En als ik een hoop moet swatchen kan er ook nog wel een extra glittertje bij.

Ik heb nu weer 18 lakjes onderweg. *\o/*
Ik zal overigens eerdaags een vergelijking op mijn blog zetten van Oktoberfest gelcolor vs nagellak. Ik kreeg er veel vragen over en ik kan eigenlijk maar heel weinig goede vergelijkingen vinden op het internet.

Ik heb vandaag een luipaard printje op mijn blog. Ik kreeg ook de vraag of ik een keer een dierenprintje wilde doen. Ik ben er zelf niet zo weg van maar vind het wel leuk om het te maken.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:16

Goeiesmorgens!

Welke heb je onderweg Taz?

Amanda, heb je geen vriendinnen met dezelfde verslaving waarvan je zo'n product ff zou kunnen testen? Zal toch persoonlijk zijn wat bij jou goed zal werken en om nou elk product te gaan kopen is ook een behoorlijke duit natuurlijk... Ik zweer echt bij de gouden van Nfu Oh maar kan me voorstellen dat 18 euro veel is om even te proberen. Ik heb nog een klein beetje, maar het flesje past niet door de brievenbus, anders had je dat wel mogen hebben om te proberen.

The Werewolf Code <3

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:42

Goedemorgen!

Tazzey, 18 lakjes :wow:

Ik heb al een tijdje geleden hier wat vragen gesteld over gellakken, over ervaringen, merken e.d.
Toch durfde ik het maar niet aan, zo bang voor beschadigingen aan de nagels!
Gelukkig heb ik van een collega haar setje mogen lenen en heb ik nu de lak er al 7 dagen op en het ziet er nog steeds keurig uit. Zal het over een paar dagen eraf halen. Als ze er prima onder vandaan komen, schaf ik toch wat aan!

Knoepert hard zijn de nagels nog steeds niet, ik kan ze nog steeds iets buigen met de gel op. Maar goed, ze buigen lang niet meer zo mee als zonder lak (dan buig je ze zo om je vingertop mee). Verder geen scheurtjes niks!

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:46

Nou ja, ze komen er altijd slechter onder vandaan wss maar dat is niet zo erg :) Aceton is gewoon niet goed voor je nagels en dat heb je wel nodig om het eraf te halen. Als je dan gelijk weer gellak erop doet dan is het prima toch?

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 10:48

Ik vond de schade aan mijn nagels na afhalen echt onwijs meevallen, had het erger verwacht. Ik vind het afhalen alleen zo'n gedoe. Dat gezeik met folie, wachten, schrapen ppfff... Daarom maar gewoon nagellak :).

Maar mis soms wel dat beetje versteviging, want dat was echt héél fijn!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 11:01

Mijn nagels scheuren vaak in het levende deel, dus als ik een beetje leuke lengte kan kweken zonder vervelende haakjes dan zou dat fijn zijn.

Ik las dat eerst de lak wat open schuren de aceton sneller werkt, en ook pure aceton pakken ipv acetonhoudende remover. Daarna maar flink nagelolie/cuticle oil erop denk ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 11:04

Oh, hij is gaaf Yv!!!

Heb je weer een hele collective besteld Taz?
Ik prober me de komende tijd een beetje in te houden, dus ik heb maar 2 besteld :D

Deze had ik nog staan om te swachten en hij is gaaf <3
Martian Mutiny

Ik heb er geen ervaring mee Forumster, dus kan je helaas niet helpen.
Maar als je aceton gebruikt, is een goede handcreme en een goed vette cuticle butter of olie wel aan te raden :j

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 11:12

Ik heb het resterende deel van de Gwen Stefani collectie onderweg en nog wat lakjes die vervangen moeten omdat ze of op of stroop zijn geworden.

Yv, hij is leuk!!!
Anc, die van jou is ook wel erg leuk!

Als je je gellak netjes verwijderd dan komen je nagels er niet slechter onder vandaan hoor.
Ik heb nu een nude gellak op omdat ik geen tijd heb om te lakken, tenamens deze week.

Bnet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 11:45

Mooi lakje Yv!
Het is alleen Zweinstein ;)

Forumster, ik vond de beschadigingen ook erg mee vallen. Momenteel gebruik ik het minder omdat mijn nagels nu best sterk zijn en ik vind t ff teveel gedoe.
Maar wat de rest ook zegt, na de aceton moet er echt wel een cremepje over, het droogt zo gigantisch uit na het weken...

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-14 11:48

Echt? Ik vond het al zo raar staan.. Had er al van alles van gemaakt, behalve 2x ei :').
Thnx, ga 'm ff aanpassen !