Ja aangifte gedaan, maar daar hoor je uiteraard ook niks meer van. Heb nog de stille hoop dat ze op vakantie is, maar lijkt me toch erg onwaarschijnlijk. Ben €45 kwijt
En ik heb het overleeft! Alles weg, pijnlijk maar echt wel te doen. De vrouw die het gedaan heeft deed het echt heel goed. Ik hou van suikerwaxen Veel minder pijnlijk dan wanneer ik het zelf doe.
Ik laat het ook suikerwaxen idd. Zijn maar een paar stukjes die ik echt pijnlijk vind, de rest valt wel mee. En je staat zo weer buiten. Langer dan 10 min lig ik niet op die stoel denk ik.
Maar hm. Toch die spawax maar eens over na gaan denken dan.. Kun je je bikinilijn (of nja.. T hele gebied eigenlijk) ook met gewone strips doen? Heb nog zo'n heel pak liggen en mn beenhaar boeit me eigenlijk niet zo.
Zou wel kunnen, maar ligt eraan of het sterk genoeg is voor de haartjes. Mijn ervaring is dat de haren die wat stugger zijn, met die strips gewoon blijven zitten
De spawax staat weer aan. Is nu 2 weken geleden, en een deel komt alweer terug. Ik ga niet wachten tot alles er weer zit, hoop dat het dan iets prettiger is. Dan maar elke 2 weken doen, als dat beter uit te houden is qua waxen.
Hoe lang moeten de haartjes ongeveer zijn? Scharrel komt morgen, voor die tijd krijg ik het sowieso niet gewaxt en dat lijkt me ook nogal tricky straks doffe ellende daar beneden
Dat is precies mijn plan Ga sowieso eerst paardrijden, hij komt morgenavond pas langs. Dus na paardrijden douchen, overal scheermes langs, likje crème en hoppa! En dan moet hij de keer/keren erna maar een genoegen nemen met wat meer haar, in het Grote Waxproject
Oh nee, het hoeft ook niet perfect hoor. Hij laat me niet liggen als het niet perfect is Maar vind het zelf wel net zo prettig. En eh, zo lang scharrelen we ook nog niet. Dus moeten nog een beetje aftasten hoe we daar mee om gaan. Lees: ik moet er losser in worden, hem boeit het vrij weinig geloof ik
Haha wij dames maken ons er altijd druk over terwijl het de mannen eigenlijk niet eens zo veel boeit maar buiten dat wil je er natuurlijk goed uit zien dat snap ik!
Zwitsal
Geplaatst: 02-08-15 05:10
Haha berdien herkenbaar. Ik zat de vorige keer dat mijn scharrel langs kwam op t punt: het is bijna overal lang genoeg om weer te laten waxen. Dus wel het ontplofde egel idee. Heb het toen als een soort dilemma aan m voorgelegd haha, hij zei: 'dan laat je t toch zitten? Als dat makkelijker/beter is voor jou..' En ik ben er ook achter dat de meeste mannen ook niet door hebben of je je benen geschoren hebt/gewaxd oid of niet, zelfs niet als je ze op je stoppels attendeert.
Vraagje: die spawax.. Kun je daar de temperatuur op instellen? Ik kan t op internet niet vinden. Ik vind namelijk de harsstrips van veet echt niet werken, dus ik ben een beetje bang dat ik de hars ook niet relaxed vind. Gister avond een beetje zitten kijken naar andere merken/systemen maar pfoe, nu zie ik door de bomen t bos niet meer door de soorten hars enz.
Ladyson
Geplaatst: 03-08-15 13:00
Hahaaaaa dames! Ontplofte egel hihi.. Ik zit met het dilemma dat ik niet weet op welke stand ik mijn IPL apparaat moet zetten. Zo hoog mogelijk voor het beste resultaat, maar het mag geen pijn doen ivm huidbeschadigingen/brandblaren. Volgens het boekje moet ik stand 4 of 5 hebben met mijn huid, maar ik vind stand 2 eigenlijk als enige geen pijn doen dus dat is veel lager.. Ik twijfel nu erg welke stand ik moet doen, want zo laag is het wss niet effectief..
Edit: ik heb op 1 plek stand 4 geprobeerd en heb daar geen blaren oid van gekregen
Ah joh, in het begin van onze relatie haalde ik ook angstvallig ieder stoppeltje weg maar nu boeite het me zeer weinig wanneer hij me met een mooie foefsnor ziet.
Oh god haha dat ziet er uit alsof t een totale kliederboel wordt haha. En bloed uitstortingen .. Oh my..
Nja als je er daarna handig in wordt en dat niet meer voor komt..
Maar de veet wax strips werken dus voor geen meter bij mij. Is meer een soort kauwgum wat aan mn been en handen blijft plakken zonder dat het haartjes uit trekt.
Ik ga eens hier in het topic lezen, volgens mij ben ik wel eens reacties tegen gekomen van mensen die een pot sugarpaste hadden gekocht.. Dat lijkt me ook wel wat, heb je geen verwarmding nodig..
Anoniem
Geplaatst: 04-08-15 15:52
Ik heb informatie aangevraagd voor permanente ontharing d.m.v. laseren Ik ben het stukje haar onder mijn navel + bikinilijn zat. Ik epileer maar het blijft geïrriteerd en dus zichtbaar... Ik ga een afspraak inplannen bij een salon om de kosten te bespreken etc.