Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gina schreef:Youknowme, bij Victor Herrerro. Heb je zelf hier ook een tattoo laten zetten?
Yvystoeter, je kunt altijd even langs gaan bij de tattooshop, je hoeft niet meteen een afspraak te maken. Geef jezelf de tijd om er rustig over na te denken.
Yv_ schreef:VisibreTeam schreef:Ik was maar €110,- kwijt... wel 2 sessies van 1,5 uur (zijn sessieprijs van 3 uur is €120,-)
Is in Den Bosch, Scorpio Tattoo
Dat is nog effe een leuk prijsje! Ik was voor 3 uur en een kwartier meer dan het dubbele kwijt.
VisibreTeam schreef:en af
[ Afbeelding ]
Ben er vrij happy mee, tattoeerder was alleen vrij verbaast hoe enorm fel de kleuren uitkwamen op mijn huid haha, hij zei dat ik een prima canvas wasmooi, kan dus lekker meer zetten
Yv_ schreef:Wie dan? Ging jij toevallig naar Adam die hier ongeveer gespammed wordt?
Ik heb overigens totaal geen twijfel gehad... Alleen of ik wel of geen kleur wilde in een bepaald stukje.
En toen mn vriendin een paar dagen vtv afzegde om mee te gaan, kreeg ik wel ff de kriebels. Maar dat was meer omdat ik gewoon in mn broek poep voor naalden dan dat ik de tattoo zelf niet wilde of erover twijfelde.