Daar ben ik het dus ook mee eens Lennox. Vind het nog steeds een hele rare reactie die ik toen kreeg van de HA, dat 'ik maar moest tempen en het wel tot mijn 35e kon duren'. Heb die huisarts allang niet meer, weet ook niet andere andere HA zouden reageren natuurlijk.
mywayzidane
Geplaatst: 01-07-16 16:49
Linnie wat een super nieuws!!! Super gefeliciteerd!! (Ben best een beetje blij dat ik je die naam heb doorgegeven van de kliniek)
Er lijkt hier wat actie in te komen: Vannacht van 3 tot 7u weeën gehad, nam weer af toen ik in slaap viel. Had om half 9 40 weken controle, toen heeft ze inwendig onderzoek gedaan. Had 1,5cm ontsluiting, omdat ik het zo zat ben, heeft ze meteen gestript om te kijken of ze de weeën op gang kon krijgen. Daarna bleven de weeën komen, maar leek steeds minder vaak te worden. Nu sinds een uurtje wordt t weer wat frequenter, dus we wachten het maar af. Kan zomaar doorzetten of toch niet... Spannend dus!
Zegt niets hoor Spullen! Ik had een nacht wat een onrustig gevoel, klein beetje kram, zelfs nog even in bad gegaan om 3 uur s'nachts haha. Volgende ochtend wilden we toch even na laten kijken ( hartje was niet goed, hadden we dag ervoor gehoord). Nou, bij binnenkomst wist verloskundige al zeker dat ik absoluut niet aan het bevallen was. Omdat we er toch waren toch even gekeken, en toen had ik dus mooi 7cm ontsluiting. Uur later vliezen gebroken en weer 2 uur later was dochter geboren.
Succes nog even!
Linnie050
Geplaatst: 02-07-16 20:31
mywayzidane schreef:
Linnie wat een super nieuws!!! Super gefeliciteerd!! (Ben best een beetje blij dat ik je die naam heb doorgegeven van de kliniek)
Ja daar denk ik nog regelmatig aan Wij zijn daar ook heel blij mee. Zo zie je maar weer waar dit soort topics goed voor zijn. Je helpt en steunt elkaar. En zo zie je maar weer wat er allemaal op je pad komt.
Wat spannend Spullen! Dat is het natuurlijk eigenlijk al een paar weken maar het komt nu zo dichtbij, als ze op het moment dat ik dit typ niet al geboren is.
matasja
Geplaatst: 05-07-16 16:56
3 dagen verder, is jullie wondertje er inmiddels spullen??
Afgelopen zondag is onze dochter geboren we maken het goed! Was een heftige bevalling, maar we hebben het overleefd we genieten met volle teugen van haar.