Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:yvonnedv schreef:ok, planning omgooien en vanavond maar ff heen
Beste naar een andere piercingshop als ie je afwimpelt met "gewoon schoonhouden".
Blacky94 schreef:Sterlion heeft bij mij altijd gewerkt als het aankomt op vochtbultjes..
_Ekenna schreef:Dat is een helix, staat genoeg over in dit topic. Wat bedoel je met een kleine oorbel? Deze worden standaard gepierct in 1.2 mm. Deze piercing is tegenwoordig zo normaal dat niemand 'm denk ik niet meer netjes/asociaal vind. Pijn is niet fijn, maar prima vol te houden. Duurt maar een seconde.
Blacky94 schreef:Ik zou ze laten piercen. Mijne zijn nog ouderwets geschoten en daar heb ik mazzel mee gehad dat alles goed is gegaan, ook met wisselen naar een normaal piercing sieraad..
Mijn conch is wel echt gepierced maar die heb ik pas net 2 weken. Heeft een week geduurt voor ik weer op dat oor kon slapen maar anders dan dat heb ik er geen last meer van.
En volgens mijn valt niemand een helix piercing nog echt op. Veel mensen hebben het en zeker als het een subtiel leuk knopje is (en zeker als je lang haar hebt) zal het wel meevallen
Smileyy schreef:Ik zou inderdaad zo'n subtiel leuk knopje willen, maar dan heb je inderdaad wel een groot knopje achter zegmaar. Maar ik houd niet zo van ringetjes, dus dat wil ik dan sowieso niet.