Soms reageer ik even, en vandaag is zo'n dag. Veel succes vandaag! Ik hoop dat je het niet nodigh hebt omdat alles goed is en de tumor is gekrompen! We wachten allemaal op goed nieuws, en ook bij minder nieuws zullen we je natuurlijk blijven steunen!
Muziek op in de MRI is 1, maar kunnen luisteren is de kunst Man wat een herrie weer in dat ding. Heb ongeveer 5 seconden iets gehoord van de radiozender die op stond. MRI is goed gelukt, zei de radiologe. Ik was deze keer ook erg rustig in de tunnel. Ook erg prettig Meer heb ik geschreven in m'n blog.
Heb net even snel je blog gelezen. Fijn dat het toch iets "prettiger" was dan de vorige keer. Beetje jammer van de wandeling vooraf maar je hebt het weer gedaan. Ik hoop dat je afleiding kunt vinden de komen 8 dagen. Lijkt me aardig zenuwslopend deze dagen. Ik duim voor je dat je chemo effect heeft gehad. Hoe voel je je nu?? Weer zodanig dat je richting Meagan gaat of nog even onder moeders vleugels...
Fijn dat je er goed doorheen bent gekomen. Het klinkt misschien zo eenvoudig. Even stil blijven liggen en klaar. Maar dat valt vies tegen. Ik ben trots op je.
Ik ga vandaag maar eens besteden aan het binnen krijgen van vooral veel zonlicht Vitamine D'tjes. Hier schijnt de zon volop. Hoewel het wel een beetje dicht begint te trekken. Lijf is weer erg moe na gisteren. Toch straks wel even proberen om nog eeeeeven paardje te pakken.
avaluna
Geplaatst: 11-01-13 13:59
Hier ook heerlijk veel zon, ga zo dan ook pc afsluiten en na lange tijd weer eens mijn paardje zadelen. Ik hoop dat jij vandaag ook nog lekker van de zon én je paardje kunt genieten