KarinvdM schreef:Traplopen is wel wat anders dan hardlopen Caro.
zo echt wel, geef mij maar de lift
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

). Die weg ga ik helemaal af en onder kom ik dan op een rotonde uit, die rotonde ren ik een keer rond en terug de berg weer op (lange leve het heuvelland!). Gister bedacht ik me dat ik ook wel eens een andere route kon nemen, en ben niet de rotonde rond gegaan, maar trapjes naar beneden, richting het bos. Bosje ging eerst berg af, daarna weer berg op, berg af, berg op etc. Tegen het einde aan werd het wel wat zwaar omdat ik alleen nog maar berg op ging, maar ik heb toch de volle tijd uitgelopen! Vandaag nog een keer met mijn paard dezelfde route gereden haha. Morgen mag ik les 8 gaan doen. Vorig jaar vond ik dat erg zwaar (telkens 1 minuut wandelen met twee minuten hardlopen afwisselen als ik me niet vergis, zo'n 8x achter elkaar).
Maar net wel weer les 2 gevolgd. Heb een week gesmokkeld. Maar ging erg goed
Droomster schreef:@Yucca: Hoe span jij je buikspieren aan tijdens lopen, zijn daar tips en trucs voor? Ik heb Evy erover gehoord op de mp3, maar toen ging ik het proberen en voor mijn gevoel kon ik echt niet lopen en aanspannen
Ariebombarie schreef:KarinvdM schreef:Traplopen is wel wat anders dan hardlopen Caro.
zo echt wel, geef mij maar de lift
Fijn dat je merkt dat je conditie een stuk beter word, dat is natuurlijk ook de bedoeling.
love_western schreef:Ik loop meer te joggen. Echt rennen is er ook nog niet bij
).
Op zich geen probleem, maar mijn rijlaarzen zitten niet lekker meer... Nog even en ze gaan gewoon echt pijn doen. Herkennen jullie dat?
. Heb vandaag geprobeerd mijn maximale hartslag te bepalen, om de trainingen op een voor mij ideaal tempo te gaan lopen. Heb een mooi schema gevonden voor hersteltraining, intensieve en extensieve duurloop en intervaltraining. Maar daar heb ik dus mijn max. hartslag en die in rust voor nodig.
elinebakker schreef:Busymissy Wat is dat voor iets? *nieuwschierig*