En ik ben een stukje ouder dan dat

Zeg maar gerust tussen de 20 en 30.
Ik ben inmiddels al een aantal jaren uit huis.
Dat duiveltje zijn we nu mee aan het werk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SwitchShadow schreef:Hahaha nee fout!
En ik ben een stukje ouder dan dat
Zeg maar gerust tussen de 20 en 30.
Ik ben inmiddels al een aantal jaren uit huis.
Dat duiveltje zijn we nu mee aan het werk
claudiadvx schreef:haha precies jollien! over over de wereld zijn mensen die therapie onbenullig en niks vinden..
om 2 uur een afspraak ik het ggz gebouw grote stap voor mij om daarheen te gaan. zo mama maar even op pad sturen om die valdispert op te halen en dan kijken of dat helpt haha
Shanelle schreef:Ik ben soms ook wel een beetje bang dat iemand die mij kent mijn berichten leest, bokt is ook ZO bekend bij paardenvolk hé... Maar dan zeg ik tegen mezelf: als dat zo zou zijn en als ze die info ooit misbruiken, dan zegt dat héél véél over die ander en niet over mij.
Voor mij helpt het dat ik hier af en toe dingen kwijt kan en dat anderen dat herkennen en er iets nuttigs op kunnen zeggen, en dàt is voor mij belangrijker dan commentaar of weet ik veel wat van iemand die geen flauw idee/begrip heeft voor wat wij meemaken.
Veel sterkte trouwens!
claudiadvx schreef:ging hardstikke goed!! voel me echt trots nu. de rustgevende pilletjes hebben geholpen (denk ik) heb er niet veel van gemerkt namelijk kan ook een goed teken zijn omdat het zo goed ging haha. ik heb ook een fake glimlach op mn gezicht nja meestal dan soms is ie ook wel echt!