Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JamieShanin schreef:JamieShanin schreef:Ik heb ook een leukertje gehad
Mijn haar was inmiddels weer een redelijke kleur na al het gedoe, het zat tussen donkerbruin lichtbruin in een beetje een mengseltje. Maar ik wilde het al een tijdje rossig hebben een beetje oranje rood.
http://www.google.nl/imgres?q=nutrisse+ ... ,s:0,i:115
deze kreeg ik aangeraden door meerdere mensen , dat zou uitstekend pakken![]()
ehh niet dus... het is nu paars rood hahaha het misstaat me niet echt niet maar
ik wil het echt lichter hebben echt meer die rossige kleur op, wat raadde jullie mij aan?
zo is het nu , iets lichter op de foto
http://oi49.tinypic.com/2dlkghi.jpg
zou zilver shampoo of head and shouders dan ook bij mij helpen?
elkee schreef:Hoi dames,
Ik heb een vraag over mijn magenta rode haar..
Een paar weken terug heb ik het magenta rood geverfd, en dit heeft gewoon goed gepakt (highlight spul was het, van kapperswinkel PAK!). Het is nu dus echt fel rood.
Dit was leuk en aardig voor even, maar ik ben het nu alweer zat (haar verven, super verslavend).
Nu wil ik graag een lichtere, zachtere, vriendelijkere kleur.. maar niet te normaal. Het hoeft er niet 'natuurlijk' uit te zien.. De rode gloed gaat er niet makkelijk af, dat weet ik. Dat hoeft ook niet.
Wie heeft ideeën / tips / advies etc? Hoe gaat het als volgt? (ontkleuren of gewoon overheen verven?)
(het is dus vrij donker fel rood, waardoor het erg hard en nors aankomt)
[ Afbeelding ]
Zoiets is het nu, wel iets lichter/feller (dit ben ik niet uiteraard)
en richting deze kant zit ik te denken:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]
Unoo schreef:elkee schreef:
Dat wil ik ook weten, heb precies hetzelfde. (Was eerst mahonie en wilde ook dat koper hebben, zou 80 euro kosten bij de kapper aii) dus gisteren heb ik er zelf maar knalrood in gegooid. Maar ik wil ook weten of ik geleidelijk naar die koper/rossige kleur kan gaan.. Maar omdat rood natuurlijk een hele andere toon is dan koper ben ik bang dat het moeilijk zal gaan zonder dat je haar knaloranje wordt als je het gaat bleken. Dit denk ik hoor, ik ben geen kleur-expert maar heb wel genoeg praktijkervaring
Morrow_Less schreef:elkee schreef:Kijk naar tutorials op Youtube.. How to get loose beachy curls, en dat soort dergelijke titels. Heb ik altijd erg veel aan!
Bedankt !
elkee schreef:Hoi dames,
Ik heb een vraag over mijn magenta rode haar..
Een paar weken terug heb ik het magenta rood geverfd, en dit heeft gewoon goed gepakt (highlight spul was het, van kapperswinkel PAK!). Het is nu dus echt fel rood.
Dit was leuk en aardig voor even, maar ik ben het nu alweer zat (haar verven, super verslavend).
Nu wil ik graag een lichtere, zachtere, vriendelijkere kleur.. maar niet te normaal. Het hoeft er niet 'natuurlijk' uit te zien.. De rode gloed gaat er niet makkelijk af, dat weet ik. Dat hoeft ook niet.
Wie heeft ideeën / tips / advies etc? Hoe gaat het als volgt? (ontkleuren of gewoon overheen verven?)
(het is dus vrij donker fel rood, waardoor het erg hard en nors aankomt)
[ Afbeelding ]
Zoiets is het nu, wel iets lichter/feller (dit ben ik niet uiteraard)
en richting deze kant zit ik te denken:
[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]
ilse011 schreef:Boself schreef:Koperrood is dat.
hoi, bedankt, ik wil me haar met spoeling doen, dus dat het er een paar dagen in blijft..
alleen, ik heb zelf bruin haar, kan ik deze kleur er dan in doen?