[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DanaDeen

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 16:00

1tje is er nu net gelukt, maar de andere 2 willen echt niet.

*gaat nu op handen zitten, want gefrunnik aan oor helpt ook niet echt, vanavond maar weer verder proberen.

_R_G_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 18:37

Lijkt me het beste idee als je de sieraden even door een piercer laat wisselen, doe ik ook altijd met m'n tragus. :j

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 22:36

Ik heb een vraagje

Ik heb sinds November 2012 me tongpiercing en nooit last van gehad, Hij is keer wat dikker geweest toen had ik de langere 2 weken in gehad.. nu heb ik weer de kortere alleen nu doet het zeer. Lijkt net of er in het midden van het staafje soort van korstje zit die het tegenhoudt als ik hem omhoog en omlaag schuif. Wat kan dit zijn? heb er wel last van

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 18:17

Bedankt voor die site! Had al heel veel sites doorzocht maar niet die. :+

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:44

Ohja ik had trouwens nog een vraag. Heeft hier iemand ervaring met piercings laten zetten bij Dutch Ink in Vlaardingen?

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 20:49

BarbaravB schreef:
http://io9.com/what-you-need-to-know-about-getting-magnetic-finger-imp-813537993

Iemand ervaringen met magneet implantaten? Ik ben benieuwd hoe het bevalt in het dagelijks leven...
Een vriend van mij heeft er één in z'n vinger gehad, maar dat is gaan ontsteken en die moest er vrij snel uit.
Als hij hem langer had laten zitten had z'n vinger eraf gemoeten, zei de piercer.. :=

Andere implantaten heeft hij wel, en dat gaat wel gewoon goed. Ik gok dat magneten dus wel vrij gevaarlijk zijn.

Maar misschien heb je natuurlijk meer geluk, als je het echt wilt zou je bij Paradigm kunnen informeren wat de mogelijkheden zijn. Van Dare2wear zou ik ook niet raar staan te kijken als ze dat soort dingen doen, maar ik weet het niet zeker.

BarbaravdW

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 21:21

Bedankt Dinniej!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 22:37

No problemo. :)
Houd je me op de hoogte van de resultaten? Ben wel heel benieuwd. :D

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:54

Bleh, ik geloof dat ik een blowout heb :\ Ik was van 8 naar 9 mm aan het stretchen en de 9mm zat er al in (2 dagen) maar vandaag is m'n oor nogal gevoelig dus ik ging even kijken, en jep en mini blowout. Wat kan ik nu het beste doen, downseizen naar 8 of er even helemaal niks in doen? En wat kan ik verder het beste doen qua verzorging? M'n stretches waren altijd zo lief, ik denk dat ze dit hete weer niet zo lekker vinden :(:)

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 11:48

Ik zou weer even naar 8 gaan :j
Wel balen zeg! :( succes!

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 17:07

Ook ik zou terug gaan naar 8... Wat balen joh!

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 17:53

Ja echt oliebol. Expres nog met de tussen stap 9 gedaan maar zelfs dat trekt m'n ene oortje niet. Ik heb er nu even niks in zitten want ik voelde dat er een klein korstje zit. En ga maar even zee zouten denk ik. Lijkt me niet goed om er nu een 8 in te stoppen voordat het wondje weg is.
Hoop wel dat ie niet te hard weer klein wordt -O-

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:36

Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een navelpiercing met zo'n ketting die om je buik loopt zeg maar.
Nu heb ik al gegoogled maar ik kan geen goede shop vinden..
Weet iemand hier misschien een winkel die dit verkoopt?

Groetjes,
Mieke

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:45

miekel92 schreef:
Hoi allemaal,

Ik ben op zoek naar een navelpiercing met zo'n ketting die om je buik loopt zeg maar.

Groetjes,
Mieke

Aaah die heb ik laatst nog gezien toen ik op zoek was naar een andere piercing.. Kan hem niet meer vinden :(

Ik ben sinds een uurtje of 2 de eigenaar van een stukje titanium door me navel :D

miekel92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 21:52

mcjv schreef:
miekel92 schreef:
Hoi allemaal,

Groetjes,
Mieke

Aaah die heb ik laatst nog gezien toen ik op zoek was naar een andere piercing.. Kan hem niet meer vinden :(

Ik ben sinds een uurtje of 2 de eigenaar van een stukje titanium door me navel :D

Cool, ik heb de mijne nu 2,5 jaar ofzo, ben er nog steeds super blij mee:D

Ik kon er 1 vinden op marktplaats, maar die vond ik dus niet mooi:(

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 00:54

Ik vond het vreeeeselijk pijnlijk :')
Als ik er toevallig een tegenkom hoor je het van je :)

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 01:13

Sweetgirl1 schreef:
Ik heb een vraagje

Ik heb sinds November 2012 me tongpiercing en nooit last van gehad, Hij is keer wat dikker geweest toen had ik de langere 2 weken in gehad.. nu heb ik weer de kortere alleen nu doet het zeer. Lijkt net of er in het midden van het staafje soort van korstje zit die het tegenhoudt als ik hem omhoog en omlaag schuif. Wat kan dit zijn? heb er wel last van

Ik heb de mijne sinds November 2011. Ondanks dat ik zeker nog wel 2-4mm kleiner zou kunnen blijf ik bij mijn iets langere staafje (niet de hele lange die ze er in hebben gedaan met zetten). Wanneer ik korter ga dan wat er nu in zit krijg ik ook last van mijn tong. Heb er normaal gesproken niet zoveel last van maar een enkele dag lijkt ie af en toe wat lang in mijn mond en zit dan wat ''in de weg''. Probeer anders eens 2 of 4 mm langer te gaan om te zien hoe dat gaat. En wat voor balletjes heb je er op zitten? Heb een tijdje aan de onderkant een wat kleiner plastic balletje gehad maar dat vond mijn tong ook niet heel prettig..

Zijn er hier mensen met een VCH (of evt HCH) en hoe hebben jullie dat gedaan met de verzorging? Mij is aangeraden om 2x daags schoon te maken met zeezout (1 theelepel zeezout op 1 liter water) en te wassen met een soortement van milde zeep (t is niet echt zeep, meer een soort cleaner, zit ook vanalles niet in wat wel in normale zeep zit, maar is wrs min of meer te vergelijken met Unicura of iets). Nu lees ik op internet echter ook heel veel dat het beter is om het 2x daags met alleen lauwwarm water te spoelen omdat de andere dingen de PH waarde down under kunnen aanpassen etc wat de genezing zou kunnen vertragen terwijl het juist zelf al vrij goed zelfreinigend is.. Zeg maar :')

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 16:23

Hebben jullie ervaring met een tongpiercing voor de 2e keer laten zetten?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:15

Door de zelfde plek of 2 tongpiercings?
ik heb 2 tongpiercings gehad..

blacky, ik heb een vch en alleen gespoeld met water en om de dag/2 dagen beetje lactacyd, idd vanwege de ph waarde, als die helemaal verstoord is krijg je een schimmel infectie oid en dan ben je nog verder van huis.. mn vch is echt de makkelijkste piercing ooit :j

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 21:27

Ik heb voor de 2e keer me tongpiercing door het littekens laten zetten en weinig tot geen last. Dronk erna gelijk ijskoud water wat de zwelling beetje meer tegen hield

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 23:02

Blacky, zit er niet aan hoor! Net als iedere andere piercing!! Pas gaan zeezouten of unicura'en als hij vervelend gaat worden.
Je lichaam moet vanzelf kunnen genezen en je zou eigenlijk pas moeten helpen als het rood wordt bijvoorbeeld en als het begint te ontsteken.

Ik heb mijn VCH laten zetten en ik was met de fiets, niets gevoeld! Na een kwartier was ik thuis en ik heb gelijk op de wc zitten kijken of hij er nog in zat want ik voelde niets :+. Heb hem nu drie jaar en hij is nog heel lief.
Lactacyd of Chillygel is troep, niet aan beginnen als je je poes niet wilt verkloten. Gewoon spoelen met douchen elke dag, dat is écht genoeg!!

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 23:15

Zo'n vermoeden had ik inderdaad al, dan hou ik het verder daarbij :)
Dankjewel allebei! :)
Hoe lang hebben jullie trouwens niet gezwommen?

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 23:37

Ikheb even een vraagje welke maat piercing gaat er in je navel? Want ik weet niet hoeveel mm ik nodig heb heb al 1, 5 jaar de zelfde omdat ik het balletje niet los krijg

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 23:40

Opmeten? :)

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-13 00:07

Sweetgirl1 schreef:
Ik heb voor de 2e keer me tongpiercing door het littekens laten zetten en weinig tot geen last. Dronk erna gelijk ijskoud water wat de zwelling beetje meer tegen hield

Ik bedoel inderdaad voor de 2e keer dezelfde plek. Doet dat meer pijn??