Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
.
.
. Mijn jongen word groot en het gaat allemaal zo vliegensvlug allemaal..
wil dat voor geen goud missen! 

Daisyree schreef:Ik krijg wel vragen of ik niet bang ben voor de bevalling.
Dat heb ik nu totaal niet eigenlijk, ben bovenal ontzettend nieuwsgierig hoe mijn dochter eruit ziet.
Ik was vroeger al nooit zo goed in het wachten met cadeautjes uitpakken...

_Friemel schreef:Ik heb er ook veel uitgehaald, had ook beide tepels maar die zijn eruit en heb er 1 downunder ook nog, leuk voor de vk
Ik doe de kattenbak ook met een schepje en handschoentjes, nooit wat aan de hand![]()
ik krijg schopjeshet is weer wakker

MissToseland schreef:Mijn navelpiercing is afgestoten, mijn zwangerschaps piercing
Is nu wat dichtgegroeid en is nog steeds rood.. Baal er van want heb zaterdag een fotoshoot en wilde ook blote buik foto's.

_Friemel schreef:Laura82 schreef:Jeetje wat een piercings hier! Ik heb 2 gaatjes in mn oren, en thats it!
Ik ben gatenkaas, 2 tongpiercings, 2 navelpiercings, zoals je zag oren vol, microdermal gehad, labret gehad, tattoo's

suze_ schreef:
welkom marianne!
mooie tunnels friemel!
ik heb ook wat gaten her en der
mer das wel superhandig!

Ebony_94 schreef:Hahah je kan t ook anders zeggen, maar dan is er een kans dat sommige t niet snappen![]()
Hahah ik ben ook altijd van t lekker kort maar krachtig werkt t beste!
Had ik ook toen ik nog in de kliniek werkte...
Wie geen zin heeft in een off-topic verhaaltje sla maar over![]()
Werkte in een kliniek in Wageningen en daar kwamen van alle soorte mensenm slimme, maar ook niet zulke slimme. Nu had ik avonddienst en kwam een mevrouw uit de spreekkkamer en die kreeg tabletjes mee.
2x daags een kwart tabletje. Uitgelegd wat een kwart tabletje was, werd wazig aangekeken en het uiteindelijk uitgetekend. Een rondje die door 4-ren en dan een kwartje blauw gekrabbelt van dit is een kwart en die moet 2x op een dag gegeven worden. Nou uiteindelijk begrepen en betaald. Worden we later opgebeld dat wat ik had uitgeleg niet klopte want er zaten geen blauwe vakjes op het tabletje![]()
..
Nu weer on-topic

Joanne1987 schreef:zat vanmorgen trouwens wel netjes qua temp, 36.6
bedacht me alleen dat ik er 's weekends natuurlijk ook rekening mee moet houden...

Joanne1987 schreef:haha ik ken het hoor, hij heeft zich er nu bij neer gelegd, gelukkig vind ie de plugs zelf wel erg mooi
http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4068_n.jpg

_Friemel schreef:

MarianneV schreef:ff offtopic nog..
Je mist een T in je profiel onder die foto... bij je trouwdatum

data post of de voorhuid-van-mijn-vent-aan-mijn-piercing post? 

toen ik het wat beter bekeek leek er iets kleins rond te zitten. Heb nog geblazen om te kijken of het geen luchtbel was
Saffier schreef:Ik heb het ook nog nooit gehoord, kan er ook niets op internet over vinden..
Ik zag het toevallig in de pot omdat het papiertje wat kleur hadtoen ik het wat beter bekeek leek er iets kleins rond te zitten. Heb nog geblazen om te kijken of het geen luchtbel was