Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

kimberley12

Re: Wij zijn er klaar voor om zwanger te worden Deel II!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:10

@ Daisyree, dat is wel heel erg fijn, dat ze zo meegaand en inlevend zijn...Ik moest zelf helaas al stoppen met werken vanaf week 10...Dat vond ik heel erg, voelde me ook heel schuldig naar mijn collega's toe, maar al 3x een opname gehad in het ziekenhuis, sommige dingen heb je ook niet in de hand helaas...Heb je nu nog veel last van bandenpijn?

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:13

Friemel mooie buikfoto meid <3.
En zal je eens vertellen onze jongen is nu 2 jaar en 3 maanden maar nog nooit ergens gelogeerd hoor, ik durf en wil dat dus niet want echt eerlijk waar dan doe ik echt geen oog dicht die nacht :o.
Vind het eigenlijk ook nog helemaal niet nodig gezien ik als ook mijn lief geen avondjes weg plannen/willen/gaan we maken het s'avonds thuis vaak wel gezellig dmv kaarslicht/toastjes/chippies enz enz...

Wat betreft oppas ik snap dat er ouders zijn die ook echt beiden moeten werken ivm de financieën enz.. Maar zelf ben ik al vanaf begin af aan fulltime huismoeder dus onze jongen en mocht het lukken dan zal ons brusje ook lekker thuis bij moeders blijven en broer. Alhoewel onze jongen wel al sinds afgelopen mei naar de psz gaat 2 ochtenden.

Afstand nemen/doen viel mij behoorlijk zwaar ik heb gejankt gejankt joh als een klein kind :o. Mijn jongen word groot en het gaat allemaal zo vliegensvlug allemaal..

Verder gaat alles wel goed hier dames. Vanmiddag had ik ff een dippie gezien denk toch net iets teveel van het goede heb gedaan, alhoewel ik het zelf nog wel mee vond vallen. Maar toch leek het alsof er van binnen iets knapte in me (en dus bang dat het mn vliezen waren whaaa). Dus samen met mijn jongen op ons bed liggen keuvelen een uurtje en daarna rustig naar beneden maar die harde buiken gingen nog niet weg, pas nadat ik een warme douche nam ging het pas stukken beter.

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:15

Hmm, plakplaatjes en gaatjes, zit er ook vol mee...
Daisyree, wel fijn dat ze zo met je meedenken! Ik heb me echt ziek moeten melden op een gegeven moment (tot 16 wk, toen begon ik me beter te voelen), maar daar baalde ik ook echt van. Alleen was kotsend werken bij mij ook niet echt een optie.
En ook ik hoop dat met Hakkie alles ok is! Duimduimduim
Had ik weer, kregen rond half vijf mail dat het werk netwerk een virus had en dat we alle pc's uit moesten doen. Dus al eerder naar huis ipv later omdat ik iets later was begonnen. Kom ik thuis, zit de poes heel zielig met voorpoot in de lucht, helemaal dik en auww. Ritje DA. Geknokt, nagelgat, ontstoken. Dit was serieus al de zesde keer dit jaar... En maar pijnstillers en antibiotica. Grrrrr. Gelukkig mag ik hele pilletjes geven, want ook hier staat geen blauw driehoekje op ;-)

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:21

Haha dat had je anders ff moeten vragen hè als het wel kwartjes moesten zijn ;)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:40

Fiemo ik ben net zo ik slaap dan echt niet... ik werk trouwens puur voor de plezier ik vind t heerlijk om te theeleuten met collega's we hebben zoveel lol :D wil dat voor geen goud missen!

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:45

wat gaan we haaaaard :))

ik ben ook fulltime huismama
KDV geen ervaring mee, maar hoor ook wel eens van die verhalen idd over rode billen, poepluiers, etc etc
maar mijn zus heeft die van haar even bij een gastouder gehad en dat was ook geen beste ervaring :n
ook luieruitslag, uren indezelfde luier, allemaal beesten in huis, eigen kind voortrekken etc

Daisyree schreef:
Ik krijg wel vragen of ik niet bang ben voor de bevalling.
Dat heb ik nu totaal niet eigenlijk, ben bovenal ontzettend nieuwsgierig hoe mijn dochter eruit ziet.
Ik was vroeger al nooit zo goed in het wachten met cadeautjes uitpakken...

hier nog 1 :=
ik ging vroeger vlak voor 5 december de zak zoeken op mijn ouders hun kamer als ze even weg waren ofzo
en dan overal waar mijn naam op stond, voelen wat erin zat en als ik genoeg tijd had, heel voorzichtig plakbandje los om te kijken
en dan goed verbaasd en blij kijken als ik het open maakte op de avond zelf :))
ze hebben het nooit gemerkt, later wel verteld whahaha

_Friemel schreef:
Ik heb er ook veel uitgehaald, had ook beide tepels maar die zijn eruit en heb er 1 downunder ook nog, leuk voor de vk 8-)
Ik doe de kattenbak ook met een schepje en handschoentjes, nooit wat aan de hand :)

ik krijg schopjes :D het is weer wakker :D

brrrr downunder.... dat lijkt me nou helemaal niks
als je dan seks hebt en hij blijft hangen aan zijn voorhuid ofzo :')

MissToseland schreef:
Mijn navelpiercing is afgestoten, mijn zwangerschaps piercing :(
Is nu wat dichtgegroeid en is nog steeds rood.. Baal er van want heb zaterdag een fotoshoot en wilde ook blote buik foto's.

dan teken je er toch wat op :')

_Friemel schreef:
Laura82 schreef:
Jeetje wat een piercings hier! Ik heb 2 gaatjes in mn oren, en thats it!

Ik ben gatenkaas, 2 tongpiercings, 2 navelpiercings, zoals je zag oren vol, microdermal gehad, labret gehad, tattoo's _O-

2 in tong en 2 in navel? past dat???? :P
microdermal??? labret????

suze_ schreef:
:wave:

welkom marianne!

mooie tunnels friemel! +:)+

ik heb ook wat gaten her en der :')

mer das wel superhandig!

hahahaha ik heb een zieke geest.....
ik las te snel :')
mer=maar 8-)

Ebony_94 schreef:
Hahah je kan t ook anders zeggen, maar dan is er een kans dat sommige t niet snappen :D
Hahah ik ben ook altijd van t lekker kort maar krachtig werkt t beste!
Had ik ook toen ik nog in de kliniek werkte...

Wie geen zin heeft in een off-topic verhaaltje sla maar over ;)
Werkte in een kliniek in Wageningen en daar kwamen van alle soorte mensenm slimme, maar ook niet zulke slimme. Nu had ik avonddienst en kwam een mevrouw uit de spreekkkamer en die kreeg tabletjes mee.
2x daags een kwart tabletje. Uitgelegd wat een kwart tabletje was, werd wazig aangekeken en het uiteindelijk uitgetekend. Een rondje die door 4-ren en dan een kwartje blauw gekrabbelt van dit is een kwart en die moet 2x op een dag gegeven worden. Nou uiteindelijk begrepen en betaald. Worden we later opgebeld dat wat ik had uitgeleg niet klopte want er zaten geen blauwe vakjes op het tabletje :') := ..

Nu weer on-topic +:)+

WHAHAHAHA RAAP ME OP :')

enne jullie hoeven niet steeds offtopic of ontopic te zeggen hoor, we hoeven hier toch niet alleen maar over dikke buiken, gaten die open gaan en paaseieren zoeken te praten :+

Joanne1987 schreef:
zat vanmorgen trouwens wel netjes qua temp, 36.6
bedacht me alleen dat ik er 's weekends natuurlijk ook rekening mee moet houden...

op zich, als je eenmaal een beetje je vaste temp weet, sloeg ik het weekend ook rustig over hoor :))
tegen de tijd dat je eisprong er is en/of zwanger blijft je temp anders na het weekend ook wel hoog!

Joanne1987 schreef:
haha ik ken het hoor, hij heeft zich er nu bij neer gelegd, gelukkig vind ie de plugs zelf wel erg mooi

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 4068_n.jpg

dat lijkt net een gewone oorbel als je niet beter weet :j

_Friemel schreef:
Ik ook tunnels :j

[ Afbeelding ]
standaard oortje

[ Afbeelding ]
met plugs :j

wauw friemel, wat een mooie oren heb jij _O-
ik vind die eerste foto echt gaahaaf!!!!

ik kan nergens tegen ;(
zelfs niet tegen chirurgisch staal waar iedereen tegen zou moeten kunnen....
ze hoeven bij mij geen pacemaker in te brengen, zou eruit zweren :+

MarianneV schreef:
ff offtopic nog..
Je mist een T in je profiel onder die foto... bij je trouwdatum ;)

hahahaha doet me denken aan mezelf O:)
ik ben echt een taal-freak als het op NL aan komt....

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:48

Friemel dan moet je het ook gewoon lekker blijven doen je werk meid.
Kijk denk dat als onze 2e dus 1 jaar is of misschien wel 1.5 dat ik dan serieus ga solliciteren, ook al solliciteer ik nu ook wel hoor en zal denk toch wel telkens gaan kijken naar vacatures op het net.

C.U he bah maar ik hoor en zie ook wel veel kinderen die naar kdv gaan of bijv GO dat die ook veel mindere weerstand hebben als kinderen die lekker gewoon thuis zijn/blijven bij moeders/vaders bijv...

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:55

fanci mike zielig kattebeest..gisteren onze hond laten castreren, maar die lijkt helemaal nergenes last van te hebben, had nog pijnstillers voor hem tot einde van de week, maar hij is net zo vrolijk als voor zijn castratie, doet alles al weer, dan ga ik hem geen extra troep in zijn lijf stoppen...ik ga lekker even met hubs douchen en dan bed maar in, hoop dat mijn energiepijl snel bij trekt.
gastouder waar wij dus de paarden hebben staan wonen lekker buitenaf, kindjes hebben daar veilige buitenruimte, en zijn nooit met veel kids tegelijk.
zijn 4 honden maar die kunnen niet bij de kids als ze buiten spelen, die zitten apart van de kinderen, de meeste kinderen zijn overigens gek op de honden, en paarden:) heel leuk om te zien.nu ben ik zelf ook wel een dierenfanaat.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:01

Cindy, fijn om te weten dat van het weekend!
Mn plugs lijken idd gewoon oorbellen als je niet beter weet. Micro dermal is zon steentje wat ik ook heb

Nameless, vinnie is paar maanden geleden gecastreerd en deed alleen heel zielig als we keken haha

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:01

Cin titanium!!! Veel mensen kunnen juist niet tegen cs omdat er nikkel inzit anders ff titanium proberen :j

Mijn buik jeukt al dagen zooooo erg ik smeer als een malle maar weet nou niet of t van binnen of buiten is hahaha

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:03

heb ik ook geprobeerd :(
en ben inmiddels wel gewend dat ik niks kan dragen (zelfs ringen/armbanden/kettingen niet, gelijk jeuk)
dus heb inmiddels 2 tattoos en nummer 3 wordt Jen (of hele naam in kleine letters op de zijkant van mijn onderarm, of alleen de J in mijn nek en dan een evt 2e eronder)

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:33

er ontbreken nog wat data

ben ik verder weer bij?

Geboren:
Suzzy_3 - Suzanne - 21 jaar - uitgerekend 15 juli 2012 = 26-06-2012 Arne

Dikke Buiken:
hakkie – uitgerekend op 31 juli 2012 van een meisje
XFiemoX – uitgerekend op
Bluppie - Chantal - uitgerekend op 13 augustus 2012
MissToseland - Corina - uitgerekend op 8 september 2012 van een jongen
tessie1985 - uitgerekend op 15 september 2012 van een meisje
xxmayleexx - uitgerekend op 11 oktober 2012
kimberley12 – uitgerekend op
Rinske - uitgerekend op 22 oktober 2012
D_Travis - Dagmar – uitgerekend op 5 november 2012 van een meisje
Kel_91 – uitgerekend op van een meisje
StormTitan - Hanneke - uitgerekend op 14 november 2012
annelot – uitgerekend op 16 november 2012 van een meisje
Esplendido - uitgerekend op 1 december 2012 van een jongen
Daisyree - uitgerekend op 2 december 2012 van een meisje
_ManOnnetje_ - uitgerekend op 26 december 2012
fanci_mike - Daniëlla – uitgerekend op 1 januari 2013
Toverbal – Kimmy - uitgerekend op 8 januari 2013 van een jongen
NaSan - Sandra - uitgerekend op 17 januari 2013
Fantast - Manon - uitgerekend op 18 januari 2013
Sandra694 - Sandra – uitgerekend op 22 januari 2013
Haagsemeid - Wendy – uitgerekend op 22 januari 2013
Amenicora - Mariska – uitgerekend op 16 februari 2013
_Covergirl_ - uitgerekend op 16 februari 2013
Mer1980 - Merilyn - uitgerekend op 24 februari 2013
Flappie30 - uitgerekend op 26 februari 2013
Lindy1982 – uitgerekend op 9 maart 2013

Klussers:
CindyUniek – 09-08-2012 NOD (maar deze ronde nog veilig gedaan ivm operatie)
Suze_ - 14-08-2012 NOD
Joanne1987 – 05-09-2012 (bij cyclus van 31 dagen)
Zahlina
Leandra
Saffier
Zonnebloem18
Loonew
Kinscem
Fleur1984
nameless
rienne
Skyka
Theedoos
Ebony_94
kani_ejj
Laura82

Meelezers:
Boompje1985
liesJ
Patriciavt
Rockwitch
Djesseka
doezel2
Yuri
Tequilaatje
Marianne18
Melanie20
Calimero_
Polivy
SuperLiesje
doezel2
Marley
MarianneV

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 22:05

Ik heb geen NOD datum gezien in geen cycles heb

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 22:06

Muuh lekker k*t dan! Ik wil t liefst ook kindernaam zijkant onderarm maar heb dus al 2 zwaluwen op mijn onderarm anders is het misschien te druk maar dat zie ik dan wel

CindyUniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 22:10

@ nameless, nee begrijp :j

@ friemel, jij reageert mooi niet op mijn lange post :P
waar stonden jouw zwaluwen voor? (had je volgens mij al wel gezegd)

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 22:23

Mobiel met touchscreen ja :') data post of de voorhuid-van-mijn-vent-aan-mijn-piercing post? :D

Zwaluwen koesteren hoop en ze kiezen één partner voor de rest van hun leven en komt altijd terug naar huis hoe ver ze ook mogen zijn. een zwaluw tattoo staat dus voor liefde, vrijheid, trouw en overwinnen. :+:

MarianneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 22:30

Ik lees morgen even bij.

Ik ben dan niet zwanger, maar ik ben nu wel bang voor bevallen. Misschien dat het anders is als je zwanger bent

Days ik woon wel om de hoek ;)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 23:38

Friemel mooie buik!!

Hier is Fay voor de 2e keer uit logeren (ze is 11 maanden) Vind dat toch wel raar hoor :(:)

Bevalling keek ik ook naar uit. En na een 1e keer ben ik niet bang om het voor de 2e keer te doen ooit :+

Fantast

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 00:02

Marrianne, dat was voor mij vroeger de reden om geen kinderen te willen. Later begonnen de eierstokken wel te rammelen, en nu ik zwanger ben kijk ik uit naar de bevalling. Het lijkt mij zoiets bijzonders.

Vanavond rond 6uur werden wij gebeld dat ze weer koliek had, da gebeld en naar stal gereden. We reden achter de DA en de staleigenaar had haar in de bak en hield haar in ieder geval omhoog. Dit keer was ze helemaal opgezet, en werd ze gespoeld met parafine, toen maar even bij mijn andere paard gaan zitten (kreeg herinneringen aan de operatie). Daarna nog een spuit en op de wei gezet. Rond half 9 weer op stal en besloten om te longeren, na 10 rondjes in draf kwam er gas vrij, en daarna heeft gemest. We zijn half 12 nog even langs geweest, en ze had nog 2 keer gemest op stal. Verstopping is nu dus weg.

Dit was in ieder geval niet goed voor mijn bloeddruk.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 06:31

Even snel een vraagje :+
Is het mogelijk dat na de eisprong (gister of eergister gehad denk ik) het slijm wat naar buiten komt iets gekleurd is? (iets roze?)
Had dit zojuist op het toilet, ook zat er een heel klein "propje" roze/rood in de pot, met daarbij een mooi rond lichter dingetje van ongeveer 1mm doorsnee?? (zou dat een eitje kunnen zijn geweest?)

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 06:46

Fatast fijn dat de verstopping weg is bij je paard!

Saffier ik heb eigenlijk geen idee :+

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 06:53

Fantast, gelukkig dat de verstopping weg is...

Saffier, ook ik heb geen idee, maar ik heb nog noiot gehoord dat iemand zn eitje gezien heeft...

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 06:58

Ik heb het ook nog nooit gehoord, kan er ook niets op internet over vinden..
Ik zag het toevallig in de pot omdat het papiertje wat kleur had := toen ik het wat beter bekeek leek er iets kleins rond te zitten. Heb nog geblazen om te kijken of het geen luchtbel was _O-

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 07:04

_O-
Saffier schreef:
Ik heb het ook nog nooit gehoord, kan er ook niets op internet over vinden..
Ik zag het toevallig in de pot omdat het papiertje wat kleur had := toen ik het wat beter bekeek leek er iets kleins rond te zitten. Heb nog geblazen om te kijken of het geen luchtbel was _O-

Ik zie het helemaal voor me hoe je boven die pot hangt :')

fanci_mike

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 07:13

Saff...ik zie het ook al voor me....Maar een serieus antwoord heb ik ook helaas niet voor je.
Friemel ja dat gekriebel, ik wordt er af en toe ook helemaal gestoord van, en maar krabbelen over buik... Slapen gaat hier wel ok, alleen 's morgens gaat lief z'n wekker een half uurtje eerder, dat geeft mij mooi een half uurtje om te piekeren...Zucht. Is alles wel goed, gaan we geen rare dingen zien op de echo, etc etc... terwijl ik daar verder eigenlijk helemaal niet zo'n drukte om maak. En kramp in mijn kuiten....En de olifantenpootjes die niet meer helemaal wegtrekken 's nachts...Maar verder voel ik me top. Zou zo graag weer eens op paard......