Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Glossi schreef:Het word niet met een spuit gedaan. Je krijgt een verdovings creme opMaar als je het laat tattoeren gaat het ook met naaldjes. Dat zul je wel voelen. Maar een spuit voel je ook niet (mits goed gezet) Je kunt je wenkbrauwen laten doen zoals jij ze wil hebben. Ze tekenen dus eerst je wenkbrauw en dan kun je zeggen of je het mooi vind of anders wilt. Het is dus niet zo dat ze standaard modellen voor de wenkbrauwen hebben.
Escada schreef:Mascara kan je niet gebruiken met extensions
Glossi schreef:boooo schreef:Ik gebruik mijn 'Real Techniques expert face brush' voor het aanbrengen van mijn foundation, erg fijn!
Vind jij niet dat die heel veel foundation op slurpt? Als ik die expert brush of stipling brush van real techniques gebruik dan gebruik ik de helft meer aan foundationHet maakt niet uit of ik creme of vloeibaar gebruik. Heb vorige week daarom een nieuwe foundation kwast besteld van Hakuhodo (had al een van MAC maar die is meer voor creme producten) ook zijn de real technique kwasten snel vies. Je moet ze als je ze dagelijks gebruikt toch wel minstens om de 3 dagen wassen vind ik (doordat ze je foundation op drinken) Dat is wel een heel groot nadeel van die real techniques. Anders had ik heel tevreden geweest met de face expert brush want die is verder wel fijn.
Sassii, ik ken bert niet? Maar een leuke metamorfose! Gefeliciteerd met je prijs
mang schreef:Glossi schreef:Het word niet met een spuit gedaan. Je krijgt een verdovings creme opMaar als je het laat tattoeren gaat het ook met naaldjes. Dat zul je wel voelen. Maar een spuit voel je ook niet (mits goed gezet) Je kunt je wenkbrauwen laten doen zoals jij ze wil hebben. Ze tekenen dus eerst je wenkbrauw en dan kun je zeggen of je het mooi vind of anders wilt. Het is dus niet zo dat ze standaard modellen voor de wenkbrauwen hebben.
Bedankt voor je reactie! Kleine naaldjes daarbij vind ik ook aan maar dat heb ik er wel voor over. Een echt spuit met een naald is al een gigantisch drama met gewone prikken in mijn arm, laat staan in mijn gezicht![]()
Okee dat is wel fijn! dat ze eerst even tekenen en je het zo kan keuren![]()
Toch ben ik nog benieuwd naar mensen met voorbeeldfoto's van dichtbij. Ik ben heel benieuwd hoe het er uitziet en hoe echt het lijkt. Op de sites zelf zetten ze natuurlijk alleen de best gelukte![]()
En heeft er misschien iemand tips voor een bepaalde kliniek?
Suus___ schreef:Wat is je budget?
Ik ben verliefd op m'n Mac kwasten maar die kosten een flinke duit.
Heb een zoeva blending en buffer brush en die zijn ook fijn
Ik heb zelfs een prima Hema kwast, de blending
Suus___ schreef:Ik vind de buffer en blending Brush fijn van hen
Maar wat gebruik je?
Vloeibare of poeder foundation? Vloeibaar
Concealer uit een potje of lipgloss huls?potje
Cream of poeder blush?beiden af en toe
Lipstick? niet
Als je weet wat je gebruikt kun je daar je kwasten op uitzoeken
Ik heb net een bestelling geplaatst bij mua, en benieuwd