Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nestle schreef:Ik kom even binnen vallen met een vraagje !
Ik ben nu denk een half jaar aan de pil (jasmin).
Maar helaas reageer ik heel heftig op hormonen en nu dus zins ik aan de pil ben heel down en huilerig.
Nu ben ik van plan om te stoppen met de pil en even gewoon niks te nemen maar weten jullie wat ik kan verwachten als ik stop met de pil , soort van ontwenningsverschijnselen van je lichaam ofzo ? ( als ik het zo lees klinkt het best stom maar ja vraag het me gewoon af)
zap schreef:Poeh, dat is niet best nee. Zo ga je niet met een pil om.
Als je misselijk wordt van een pil kan je het beste een andere vragen bij de huisarts. Je lichaam is nog niet gewend aan de pil en je gaat hem gelijk doorslikken. Dan kan het best zijn dat je lichaam van slag is, waardoor je dit nu krijgt.
Ben je wel begonnen met de pil toen je ongesteld werd of ben je de pil zomaar gaan slikken? En waarom slik je de pil? Betrouwbaar is de pil ook niet echt op deze manier.
Ik zou zeggen, las een stopweek in en ga over 7 dagen weer verder met een nieuwe strip en laat dan je lichaam wennen aan de pil. Dus blijven slikken, niet ineens weer stoppen, en misschien de eerste paar keren een stopweek inlassen. Wil je een andere pil, dan kan je het beste naar de huisarts en na je stopweek beginnen met een nieuwe soort pil.
zap schreef:Laux schreef:Het is al gelukt via pilonline!
En dat vertrouw je? Al ik de pil nodig heb, dan ga ik niet even uittesten of dat via pilonline werkt. Als je naar de apotheek fietst krijg je zo de juiste pil mee. Is dat niet mogelijk, dan bel je de huisarts en is het recept er binnen een paar minuten waardoor je alsnog snel je pil mee kan krijgen. Ik zou niet afwachten of pilonline op tijd is.
Kel2004 schreef:Okeoke
Je leest zoveel horror over de yasmin
Maar ik rook niet, ik rijd dagelijks 2 paarden en probeer zo gezin mogelijk te eten dus ik verwacht ook niet een trombose risico te hebben.
Hoe oud was je toen je de spiraal liet plaatsen Mars?
Vervelend dat je zo langdurig aan de AB moest dan.
Ik was echt 2 jaar lang heel tevreden over mn spiraal, maar ineens veranderde dat...