Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Romyv schreef:Bonjoy schreef:Zusje en ik willen waarschijnlijk in september of oktober zo'n 'wedstrijd' gaan lopen. Had een paar foldertjes gekregen toen ik mijn schoenen ging kopen.
jaaa moeten jullie doen! Heb je een doel om heen te werken en een stok achter de deur
Romyv schreef:goodwin schreef:Mijn doel is trouwens een betere conditie krijgen en wat "strakker" worden;). Ook wil ik volgende jaar meedoen met een run voor een goed doel ofzoiets:)
wat goed!! Zijn er heel veel en is altijd wel leuk om te doenHeb je al een afstand in je hoofd? Doe j er ook krachttraining bij?
pff knieen en voetjes zijn nog wel gevoelig naar gister! :S moet eigenlijk vrijdag weer gaan lopen omdat het er volgende week ook weer niet in zit, maar vraag me heel hard af of ik daar zin in heb :d
Nanne schreef:Hoi!
Romyv, wat kan je zelf eventueel aan krachttraining doen? Mij spreekt het ook wel aan omdat je lijf er "droger" van word, maar ik heb al vrij grove bovenarmen en brede schouders en ik zit er niet op te wachten dat dit zich nog verder ontwikkelt.
Romyv schreef:Bonjoy schreef:Okee, dan gaan we gewoon voor de 5km!
Ja!