Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MieLo schreef:Maliejane, Ik ben onderuit getrokken door mijn paard (voet in lange lijnen blijven hangen toen paardlief op hol sloeg. Tijdens mijn val een draai gemaakt, waardoor mijn meniscus scheurde en ik nog 20 m meegesleurd werd). Stom ongeluk, maar blijft naar om eraan te denken. Het heeft bij mij alleen 8 maanden geduurt voordat huisarts, fysio en orthopeed echt naar mij luisterde en ze erachter kwamen (werd steeds gedaan alsof het niets kon zijn, verhaal in het zhuis wat de orthopeed had ontvangen klopte ook al voor geen meter, heb nu gelukkig bij alle 3 een ander)
wel apart dat niemand iets kan vinden. Is de pijnpoli misschien niet iets? Weet niet hoe de sportarts/ orthopeed hier over denkt. Het is vooral vreselijk frustrerend als ze zo’n last hebt, maar er niets gedaan kan worden.
Ik ben 9 jaar geleden aan mijn enkel geopereerd (extra botgroei wat weg is gehaald). Hier veel meer last van gekregen na de operatie maar er was ook weinig te zien op beeld materiaal. Uiteindelijk 2 soorten pijnbehandelingen gedaan (1e hielp niet, 2e was iets nieuws toen en heeft gelukkig wel geholpen) en ben nu pijnvrij. Bij mij bleek het trouwens een pees te zijn die ze hebben opengeklapt. Weet ook niet of de pijnpoli iets voor je zou kunnen betekenen, maar je zou er altijd voor kunnen informeren. ik heb de laatste pijnbehandeling wel in een privekliniek laten doen (orthopeed werkte daar toevallig ook), zou dan wel opzoek gaan naar een goed ziekenhuis hiervoor.
MieLo schreef:ik zou dan toch wel een recept aanvragen moonfish, ook al is diclofenac wel echt troep.
ik zou inderdaad eerst alles uitsluiten, pijnpoli is ook pas als er echt niets te vinden is.
rechtzetten laat je door een manueel therapeut/ chiropractor doen? dat is altijd wel lekkerik was in ieder geval altijd blij als ik weer naar de chiropractor kon om mijn rug goed te zetten