En nu is de masmachine kaduuk en ik heb maar 1 fijn sportsetje en woensdag komt pas de monteur. Dus ik weet nog niet of ik morgen of woensdag ga sporten en dan vrijdag weer (in de hoop dat dan de wasmachine weer gemaakt is

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SSDesign schreef:Zo kun je het ook stellen ja. Maar ik heb dan altijd het gevoel dat dat aan mij ligt (ik kan niet goed sporten als ik te weinig gegeten heb...).
Nou ja vanavond nog maar weer een poging.
Nicole, waarom 2 kilo eraf? Nou ja sowieso weinig drinken voor je gewogen wordt... Verder heb ik echt geen idee.
Airborn schreef:Maar heb je dan op de wedstrijd zelf wel genoeg kracht? want als je nu weinig eet en wel sport bouw je natuurlijk geen glucogeen voorraad op in je spieren...
Airborn schreef:oh, dat scheelt dat er nog een dag tussen zit! Geloof dat boxers ook dan gaan sporten met dikke kleren aan desnoods met regenpak toch? Of doen ze dat alleen in films?
SSDesign schreef:Marije, heb je nog tips... Ik weet echt niet hoe ik dat moet zeggen, maar een huisgenootje denkt precies hetzelfde. Zij heeft gister ook nog wat anders gegeten (lust geen sla, dus die zou anders een lege wrap eten).
Nicole schreef:SuzanLarissa schreef:Ik zo een theelepeltje pindakaas op je geroosterde broodje doen
En crashdieeten ben ik geen fan van
Helaas zit er voor mij deze 4 dagen geen andere oplossing op.. kan me zelf wel voor mn kop slaan dat ik niet even eerder heb gewogen.........
Na wegen gewoon weer goed eten..
Nicole schreef:anders kom ik niet in de categorie waar ik in moet/wil met de wedstrijd die ik zaterdag heb.. Maar totaal onverwachts weeg ik toch zwaarder dan ik dachtkak.. Nu wel veel drinken toch, vooral koud water, de dag zelf even lang in de sauna?? vandaag maar even gaan skieleren enzo.. Ik heb een heel schommelt gewicht dus hoop gewoon dat het er af is vrijdag..
Nou heb ik dus wat vraagjes.. IK BEN EEN SUPER ZEURZAK kwa eten..
sinaasappel eet ik niet echt zou appel ook mogen? 1 ei zonder iets bleah en geroosterd brood zou ik daar franch toast van mogen maken (ei opkloppen en brood er door heen halen en in de pan en dan zonder olie/boter) en die kwark wat voor kwark bedoelen ze? En ook drink ik geen thee, kan een mok melk ook gewoon elke ochtend..?
al vast bedankt..