Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wat een prachtige naam!
Zo douche, hondjes uitlaten en dan weer verder met opruimen van de babykamer. Wil die kast er vandaag ECHT UIT!!! 

Ninita schreef:Gisteren tijdens de echo even gevraagd wat er nu precies steeds in mijn ribben aan de linkerkant ligt te duwen en dat blijkt het kontje van de kleine meid te zijn.
wythlove schreef:Beeb wordt in ieder geval niet na 16 nov geboren....Ook kijken ze nu echt per controle aan of ze niet eerder willen inleiden.
Sterkte met je hoofdpijn. Geniet lekker van Emma Mistic schreef:Ninita schreef:Gisteren tijdens de echo even gevraagd wat er nu precies steeds in mijn ribben aan de linkerkant ligt te duwen en dat blijkt het kontje van de kleine meid te zijn.
Dan is ze lekker aan het gymnastieken.wythlove schreef:Beeb wordt in ieder geval niet na 16 nov geboren....Ook kijken ze nu echt per controle aan of ze niet eerder willen inleiden.
Ik hoop dat ze het zo lang mogelijk kunnen uitstellen. Sterkte in ieder geval.
@uniekhorse: welkom en gefeliciteerd!
@Thirty, beterschap. Ik hoop dat je blaasontsteking snel over is.
Schoonmaakwoede: daar heb ik nu wel een beetje last van. Al komt er niet heel erg veel van, omdat ik nog steeds rustig aan moet doen.
@lovebonny, wat een schatje is Amber. Leuk lakentje.
@meloen. Zware bevallingSterkte met je hoofdpijn. Geniet lekker van Emma
@Carina, is je humeur al weer wat bijgetrokken? Ach, manlief komt er ook wel weer overheen.
@valeria, beterschap. Hopelijk knap je snel op.
Helaas moet ik het nog steeds wat rustig aan doen. Ik voel me prima, maar mijn lichaam werkt nog niet helemaal mee zoals ik zou willen. Daarnaast ben ik nu ook verkouden geworden. Zit aan de neusspray (gister nog bij de nachtapotheek gaan halen) en moet veel rusten. Als het echt doorzet hebben ze liever niet dat ik de couveuseruimte binnen ga. Dus ik hou met netjes aan wat ze willen.
Vanochtend is Wessel tijdens heb ochtendritueel geflimd. Straks heb ik een nagesprek met een pedagogisch medewerker. Ik krijg wat uitleg over de reactie die Wessel op ons geeft. Erg leuk om te doen. Ik ben benieuwd wat er allemaal uit gaat komen.
Citaat:Zwangerschap
Gebruik dit medicijn NIET als u zwanger bent of binnenkort zwanger wilt worden. Over het gebruik van dit medicijn tijdens de zwangerschap is nog te weinig bekend.
Meld het in elk geval aan uw arts en apotheker zodra u zwanger bent of binnenkort wilt worden. Zo mogelijk kunt u (tijdelijk) overstappen op een ander medicijn. Gebruik dit medicijn in elk geval niet na de achtste maand. Het kan namelijk de ademhaling van de baby bemoeilijken na de geboorte.

Ninita schreef:Hier geen Emma hoor. Ik denk niet dat iemand hier dezelfde naam als ons zal hebben. Het is geen heel aparte naam maar toch hoor je 'm niet vaak.
Ik ken niemand die zo heet maar wellicht dat het in een ander deel van Nederland een meer voorkomende naam is.
xxxmarexxx schreef:pff meloen wat een verhaal. lijkt me erg vervelend. gelukkig kun je nu eindelijk je meisje in je armen sluiten.
maandag heb ik mijn eerste echo ben echt heel benieuwd hoever ik nu ben. slaap al 2 nachten niet
CarinaR schreef:CentrO, wat is dat?
Tjee, zag net op hyves fotos van beeb van vriendin welke met 27weken geboren is...
Wat iniminie zeg....
Ninita schreef:Eerste symptoom hier was lage rugpijn. Had ik bij mijn eerste ook dus toen ik dat nu ook had dacht ik wel zwanger te zijn of flink de griep te krijgen. Dag later testje gedaan en jawel.
En de dag daarna kotsmisselijk en overgeven. Heb ik tot ongeveer 16 weken last van gehad.
mariposa schreef:jeetje dames wat gaan jullie hard zeg,
ik had nog een vraagje aan jullie.
heeft een van jullie misschien gehad dat je testen elke x negatief waren maar je wel de symptomen had van zwanger zijn?
en na hoelang moet je dan weer een test doen?
. Wij wonen nu ruim 2 maanden in dit huis en op zolder was alles neer gegooid wat we niet direct nodig hebben, enorme chaos dus. Nu is alles netjes tegen de muur gestapeld of opgeruimd, wat een ineens ruimte zeg! Daarna vond ik dat de bovenverdieping ook nog wel een schoonmaakbeurt nodig had dus die heb ik ook nog helemaal gedaan en vriendje heeft het hele huis gestofzuigd
. Nu heb ik echt overal spierpijn, lekker slim dus
.