Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lenaa_tje schreef:Bedankt iedereen! Ik ga mij er is in verdiepen. Ik weet wel zeker dat ik volgens de nu bekende gegevens niet juist behandeld ben. Ik voelde mij vanochtend erg gekwetst als of ik voor niks die antibiotica kuren had lopen slikken.
De huiduitslag zijn verdikte rode paarse vlekken op m'n enkel en onderbeen. Maar het varieert erg, soms is het heel erg en breidt het zich uit en ontstaan er velen ringen. Vlekken jeuken ontzettend en zijn erg schilferachtig. Nu is het weer afgezakt en zie je alleen in het licht de paarsige vlekken nog zitten.
Hopelijk is dat snel weer over.
Ik ga liever gewoon naar school, zo lang vakantie hoeft voor mij echt niet.
Elke dag iets kunnen doen is al super fijn natuurlijk, even iets anders.
's avonds had ik mijn laatste paardrijles voor de zomerstop dus ik ben toch gaan rijden. Deed wel flink pijn maar het viel niet tegen, alleen draven ging eigenlijk niet. Gisteren heb ik ook even met Mel gereden, dat ging al weer een stuk beter
T doet wel pijn, maar het wordt er niet erger van zolang ik niet teveel draaf.
Hopelijk kan de chiropractor helpen.
Ik voel me ook echt klote als er iets mis is met mijn beestjes, als dat er nog bij komt is het gewoon veel bij elkaar.
moet zijn om dat uit te kunnen balanceren voor mij, zo nauw luistert het.
Ik denk ook niet dat je het kunt begrijpen als je er zelf niet in zit. Daarvoor is het allemaal te bizar.