hier nu 3 weken en het gaat nog steeds goed.
vrijdag had ik even moeilijk moment na het horen dat een goede vriend was overleden, maar het was gelukkig snel weg dat gevoel.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eigenlijk heeft het stoppen me best een boost gegeven!
Heerlijk om niet zo afhankelijk te zijn en eigenlijk zelf de regie te pakken! Heerlijk om niet zo achterlijk veel geld uit te geven aan dingen waar je niets meer van terug ziet!
Het sparen schiet wel op zo!
Ik hoop in elk geval voor je dat het niet wordt zoals bij mij
Positieve berichten hier allemaal 
Kun je de kracht nog vinden om van de peuken af te blijven?
. Heerlijk, alleen soms begint het wel wat moeilijker te worden en slaat het stemmetje in m'n hoofd weer toe die zegt 'hé het is koffietijd, daar moet je bij roken hoor'. Of 'hé je hebt gegeten, nu moet je er eentje opsteken'.
. Voel me een stuk beter nu ik niet meer rook. Ben niet meer zo duizelig, gevoel van flauwvallen is véél minder, m'n haar ziet er veel gezonder uit (en dat al na ruim twee weken dat ik dat écht merk). Dus nee, ik moet geen peuken meer

Mijn wensen liggen elders
Ergens bekruipt me het gevoel dat als jij er 6 maanden na dato op de dag zelf aan denkt, dat het nog ernstig vers in je geheugen zit
XoNo schreef:En hoelang duurde dat bij jou Sentido?Ergens bekruipt me het gevoel dat als jij er 6 maanden na dato op de dag zelf aan denkt, dat het nog ernstig vers in je geheugen zit

) en het rookhok op mijn werk vond ik al niet lekker ruiken toen ik rookte, maar nu is het helemaal zum kotzen. Ik heb nog steeds niks tegen rokerslucht, maar zo'n rokersruimte is toch zo intens smerig...