[Centraal] Piercings

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marjet90

Re: [Centraal] Piercings

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:14

Balance (paarse verpakking ;))

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:18

okee dankje dan ga ik dat even kopen , en hoe moet je hem dan schoon maken >? ik las in een badje fso iets ?

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:22

Ik doe t altijd onder de douche, flink wat van die zeep op mn handen en dat leg ik dan zeg maar zo op mn navelpiercing en dan die navelpiercing een beetje bewegen en daarna weer afspoelen.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:32

Misschien dat ik er overheen gelezen heb hoor, maar hoe kan ik eigenlijk het beste mijn piecingsieraden schoonhouden?
Als ik mijn navelpiercing of helix eruit haal om er een ander in te doen, maak ik het sieraad altijd even schoon met het spul (ben natuurlijk de naam kwijt..) waar ik tijdens de genezing mijn piercings mee
moest schoonhouden.
Maar hoe zit dat met een tongpiercing? Moet ik dat sieraad als ik hem wil verwisselen dan schoonmaken met mondwater of is er een speciaal iets waar ik ze mee kan reinigen??

Edit: typfout

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:36

Ik maak mn tongpiercing meestal even schoon met listerine, daar spoelde ik mn mond in de tijd van de genezing ook mee ;)

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 09:54

Listerine moet je tijdens de genezing juist niet gebruiken omdat er alcohol in zit! Als het goed is heeft je piercer dat ook aangeraden.

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 11:46

Tegen mij zei die juist dat dat goed was.. mijn tong is verder ook niet ontstoken of dik geweest

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 12:55

ik heb mijn tongpiercing(s) nog nooit schoon gemaakt :') ik vind altijd dat m'n mondje dat zelf wel kan oplossen :D

Fenneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 13:34

Okee er komt nu allemaal wild vlees zitten dus zit nu ook met een beker op me buik ga straks dat unicara halen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 13:50

xDramaQueen schreef:
ik heb mijn tongpiercing(s) nog nooit schoon gemaakt :') ik vind altijd dat m'n mondje dat zelf wel kan oplossen :D

Als je gewoon goed je tanden poetst doet je sperksel de rest. Je mond kan idd verder prima voor zichzelf zorgen. :j

Maris89

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 12:04

Ik kom ook even meepraten! Ik wil volgende week vrijdag mijn tongpiercing laten zetten. Wil het eigenlijk al jaren, maar het mocht nooit van mijn ouders toen ik jonger was en daarna durfde ik het eigenlijk niet hihi! Van de week heb ik het gedroomd dat ik er een had dus nu wil ik er ook echt een!

Ben wel bang voor de pijn, maar iedereen zegt dat het de minst pijnlijke piercing is. Heb zelf een navelpiercing, die deed wel aardig zeer.

Heb al een aantal tips gelezen om geen mondwater met alcohol te spoelen maar met zeezout en warm water. Wilde hem ook eigenlijk op dinsdag laten zetten maar ik moet de volgende dag werken dus denk dat het fijner is om hem in het weekend te laten zetten.

Ben zo benieuwd!!

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 12:08

Fenneeee schreef:
mijn navelpiercing is echt zo klote aan het doen ! ik maak hem dus gewoon 3 x per dag schoon, maar je kan het toch ook met unicera doen ? wat voor soort moet je dan hebben want je hebt verschillende

Ik had eerst de blauwe, en nu de paarse.. maar ik vind die blauwe toch een stuk fijner ! :j

SaBiNa_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 12:09

Maris89 schreef:
Ik kom ook even meepraten! Ik wil volgende week vrijdag mijn tongpiercing laten zetten. Wil het eigenlijk al jaren, maar het mocht nooit van mijn ouders toen ik jonger was en daarna durfde ik het eigenlijk niet hihi! Van de week heb ik het gedroomd dat ik er een had dus nu wil ik er ook echt een!

Ben wel bang voor de pijn, maar iedereen zegt dat het de minst pijnlijke piercing is. Heb zelf een navelpiercing, die deed wel aardig zeer.

Heb al een aantal tips gelezen om geen mondwater met alcohol te spoelen maar met zeezout en warm water. Wilde hem ook eigenlijk op dinsdag laten zetten maar ik moet de volgende dag werken dus denk dat het fijner is om hem in het weekend te laten zetten.

Ben zo benieuwd!!

Wat leuk!
Toen ik mn navelpiercing ging zetten zei ook iedereen dat het geen pijn doet, en dat deed het wel, dat heb jij ook wel gemerkt denk ik. :')
Duss ik denk dat het ook zo is met een tongpiercing.. :)
want het kàn gewoon niet dat je er bijna niks van voelt denk ik altijd,

maar goed, je hebt daarna wel iets moois! :j

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 12:40

Succes maris!

Ik was gisteren mn piercingballetje van mn navelpiercing kwijt := maar gelukkig had ik nog andere ballletjes, eb vanmorgen viel dat balletje opeens uit mn broek haha

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 16:55

Maris89 schreef:

Ben zo benieuwd!!

Grappig, ik wilde nadat ik er ook over had gedroomd hem ook zeker weten! En nu heb ik hem ook (nou anderhalve week bijna).
Natuurlijk voel je een naald door je tong gaan, het is wel even een steekje. Maar pijnlijk? Nee, ik vond het gewoon even een vervelend gevoel (van 3 seconden). :)
Ik zou hem in het weekend zetten, op een vrijdag ofzo. De eerste paar dagen kun je nog wat slissen/lijkt het alsof je met een snoepje in je mond praat of iets :) Het is zeker niet storend (bij mij althans niet, heb hem op zondag gezet en moest maandag werken), maar het is voor jezelf mss fijner dat je al wat makkelijker praat..

margot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-11 22:57

Ik ben aan het kijken op internet voor balletjes voor m'n helix, maar het valt me wel op dat de verzendkosten zo gruwelijk hoog zijn. Sommige shops vragen gewoon €2,50 verzendkosten (kwam er zelfs eentje tegen met iets van €4) Ze kunnen het toch gewoon in een normale envelop verzenden?

Cubone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:38

Heel veel komt uit het buitenland.. Volgens mij verzend Crazy Factory bijvoorbeeld vanuit Thailand :=
Maar zo af en toe hebben ze gratis verzendings-acties :D

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 11:42

Ja klopt, dat van CF gaat van Thailand naar Duitsland en dan door naar Nederland :')
Maar kreeg pas een envelop thuis, van Duitsland naar Nederland kostte het maar 48 cent. Dus dan moet het verzenden vanuit Thailand wel erg duur zijn.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:03

Valt wel mee perdjes, t is ook natuurlijk een stukje winst, ze moeten 1 vaste prijs rekenen want bedrijven als dat gaan niet elk pakketje wegen en de juiste zegel erop plakken.

maar daar tegen over staan de scherpe prijzen van de piercings en toebehoren, een acryl spiraal kost je in de winkel al gauw 15 euro en online vaak nog geen 1,50..

perdjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:18

Klopt ze zijn ook erg goedkoop, ik ben met de verzendkosten altijd goedkoper uit dan dat ik ze bijv. bij AOP bestel.
Ik snap inderdaad wel dat het gewoon een vaste prijs rekenen. Dat zou wat zijn als ze ieder pakje opnieuw moeten wegen en juist frankeren :')

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:36

@ Maris89: Al enig idee waar je de piercing laat zetten? Zag toevallig dat je in Den Haag woont en heel toevallig werk ik aankomende zaterdag in de Bodycult te Den Haag ;) Wie weet komen we elkaar nog wel tegen :)

margot123

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 16:26

bedankt voor jullie antwoorden, dan ga ik denk ik toch maar voor Alloverpiercings. Die hebben volgens mij de minste verzendkosten.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 17:12

Ik kom ook binnen vallen met een vraag. Ik heb een lippiercing, waar ik nu een staafje in heb. Nu wil ik graag een ringetje erin, maar ik zie online verschillende ringetjes staan met verschillende sluitingen. Heeft iemand hier nog tips wel soort sluiting bij een ringetje het prettigst is? Ik vind een staafje erin doen altijd al zo'n gedoe :') En zijn er nog tips waar je piercings het beste kan bestellen of waar juist helemaal niet? :)

Ik kwam deze 2 ringetjes tegen:

http://www.attitudeholland.nl/haar/acce ... ment-ring/
http://www.attitudeholland.nl/haar/acce ... sure-ring/

Edit: Ik zie dat je de ringetjes er ook in verschillende maten zijn, nu raak ik helemaal in de war :+ De kleinste lijkt me gewoon goed, ik heb namelijk niet echt de behoefte om m'n lip te gaan stretchen :')

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 17:24

Ik zou het via Alloverpiercings doen en dan titanium :) De ringetjes die je nu hebt gelinkt zijn van CS en bevatten nikkel, grote kans dat je er niet tegen kunt.

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 17:28

@mayniac_val: Dank je! Heb jij trouwens ervaring met de piercingshop in Schagen? (Ik zie dat je ook uit Schagen komt)