[Centraal] Tattoo's

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Optiwolk

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:28

Maar vindje't dan niet erg dat mensen met jouw ontwerpen gaan lopen zegmaar?

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:29

Ayasha schreef:
Optiwolk schreef:
Ik ben echt goed bezig seg
:o? 8)7

Mag ik hier uit opmaken dat je dat een goed antwoord vindt? :')

Cheeky: k denk dat hij te gedetailleerd is om klein genoeg te krijgen dat hij op je pols past eigenlijk..

Denk dat het op zich moet kunnen, kijk maar naar deze:
http://halliematthews.files.wordpress.c ... tattoo.jpg

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:30

Ja het kan wel, ma hoe hij er over 10 jaar uit ziet is dan de vraag denk ik... Mijn artieste raadde het me iig af, veel detail te klein laten zetten..

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:35

Nou pfffff, zij liever als ik :P Het duurt dus idd 1 jaar tot 1,5 jaar voordat hij weg kán zijn... Kan ook eerder maar max 1,5 jaar.... Poeh :P Nu moet ze om de 5 weken langskomen.....

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:35

kimberleyhof schreef:
hej allemaal,

ik had even een vraagje,
ik heb mijn tattooAfbeelding
17 juli 1 jaar,
en af en toe (vooral met warm weer) heb ik het idee dat ie wat opzwelt en ik de lijnen kan voelen.
hebben jullie dit ook of niet?

Mooi hoor! Volgens mij ligt dat of aan de inkt, of aan de manier van zetten.. Ik heb het namelijk bij 2 tattoo's (mn 2 eerste, de roos, en die op mijn onderrug). Die zijn bij een andere shop gezet (wel netjes gewoon hoor!), maar die voel ik ook af en toe :j
M'n andere tattoo's niet.

@ ivy: niet zo'n hele fijne shop dus? voor je gevoel?

@ micha: Ik wil ook nog steeds bij de politie (nu geen haast mee omdat ik nu sinds kort een super baan heb :D )
Maar dan moet ik gewoon lange mouwen dragen :j Heb ik ook geen problemen mee, dat wist ik toen ik mn tattoo liet zetten haha.
Is idd erg belangrijk dat je wel goed over de plek na denkt, en evt. consequenties met werk. :j
Ken een agent die echt flink onder de tattoo's zit :P Maar in uniform zie je er helemaal niets van (ook lange mouwen dan). Was ook wel verbaasd toen ik ze wel zag, dat is wel grappig vind ik altijd :P Dat je het dan niet verwacht.

mlc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:36

Jemig, daar word je ook niet vrolijk van.
En dan zit je met een litteken, waar eerst een mooie tattoo stond met een betekenis. Lijkt me al helemáál niet leuk

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:37

@DeadxStar Dat had ik ook een keer bij een meid op stal.... Dat was echt iemand waarvan ik het NIET verwachtte maar die had een vét grote op haar rug :P

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:38

mlc schreef:
Jemig, daar word je ook niet vrolijk van.
En dan zit je met een litteken, waar eerst een mooie tattoo stond met een betekenis. Lijkt me al helemáál niet leuk

Nou idd, naja zij vind het het wél waard dus ik denk dat ze het toch echt gaat doen... :+

Targaryen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:39

Wat zou dan ongeveer de minimale afmeting zijn voor een zin van 4 woorden zonder dat het uit gaat lopen ayasha? De binnenkant van een voet daar groot genoeg voor? (heb er echt geen verstand van hoor :p)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:40

Patriesja schreef:
@DeadxStar Dat had ik ook een keer bij een meid op stal.... Dat was echt iemand waarvan ik het NIET verwachtte maar die had een vét grote op haar rug :P

Haha ja ik vind dat altijd wel leuk :P
Veel mensen verwachten het ook niet bij mij, als ze me verder niet kennen dan (want iedereen die me wel kent weet dat ik gek ben op tattoo's haha).

@ Ymke: Gewoon ff langs een goede shop gaan! Die weten het wel :j Afmeting precies zou ik niet weten.. maar inderdaad niet super klein.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:42

Ja en zij was echt zo iemand die heel Meisjesachtig en heel lievig was zeg maar... Niet dat iemand met tattoo's dat niet kan zijn maar ik denk wel dat je begrijpt hoe ik het bedoel????

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-11 23:42

Dat moet je niet aan mij vragen, marshaha kan daar beter antwoord op geven denk ik :) Ik weet alleen dat het vaak niet slim is om te klein te gaan met tattoo's met veel detail. :)

Unseen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 00:44

Optiwolk schreef:
Hmmm, ik denk dat ik het later toch niet ga riskeren (persverantwoordelijke woordvoerdster, journo, ...)

Ik studeer ook journalistiek en heb toch echt een tattoo op mijn onderarm(en) zitten. ;) Tja. Dan maar bedekken mocht ik in situaties komen waar het niet gewenst is.

cheeky schreef:
Ik ben toch niet te laat hé?? om er nog eentje te laten zetten... :D
ik wil super graag deze in het klein op me pols hebben.. :D

[url=http://nl.picturepush.com/public/5951726][img]http://www3.picturepush.com/photo/a/5951726/640/5951726.jpg

Oooh. Die vind ik echt prachtig! Wat mooi getekend ook! :+:

Ann, dat olifantje vind ik ook heel erg mooi. Origineel, simpel, prachtig. :)

cheeky

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 01:08

Ik ga wel langs de shop en ga kijken of het kan,,..
Met de scanner kan je het goed kleiner maken ;)

Wilde ook een tekst in het arabisch op me pols.. misschien beter als ik die eerst doe??

Het word : Cross Roads of andere korte voor mij veel betekende worden :P in het ,, jaja,, :P PERZISCH

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 07:49

Thanks Unseen, vind ik echt super leuk om te horen :D

Ayasha: ja daar heb je wel een punt :j

Mijne hoeven ze niet te zien op een sollicitatie, ga niet mijn broek naar beneden trekken: Is dit een probleem? :P
En de meeste mensen hadden het ook niet van mij verwacht,zelfs vriendinnen niet :Y)

Cheeky: Hoe ziet Perzisch eruit? :')

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 07:55

Dat olifantje hierboven vind ik ook super <3 Wat een prachtige betekenis zit er ook achter. :) Waar ergens heb je hem staan?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:03

Wauw, die getekende vogel is echt super mooi!!!!!

Ik heb mijnes op mijn voet zitten, die zie je alleen maar met mooi weer hihi.
Ben geen hakken draagster en werk in een dierenwinkel, die volgend jaar van ons zelf wordt.
denk dat dit voor mij geen probleem plek is hihi :)

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:13

xTweetyx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 08:18

ik heb de topic nog niet doorgelezen hoor,

Mijn tattoage heb ik vanaf 1 maart 2011.
een foto toen hij net gemaakt was.
totaal niet gebloed, bijna niet opgezet....... hij zit rechts op mijn heup(op dat bot)

betekenis : stuur maar pv berichtje.
Afbeelding

Sijs15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 11:18

Erg mooi Tweety!
En ben ook erg fan van t olifantje!

kimberleyhof

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 16:39

Patriesja schreef:
Het was een tattoo voor haar overleden moeder...
Waar ze écht enorm veel waarde aan hecht!!
Alleen door een carriere switch kan ze hem beter laten weghalen vind zij..
Dus misschien niet helemaal goed nagedacht over de plek, maar hij is er niet zomaar neergezet ;)

toen ik mijn tattoo ging zetten zat ik te twijfelen tussen mijn buik en onderarm(waar hij nu zit) omdat ik in de horeca zat en daar blousjes met 3 kwarts mouwen draag,, dus ik wist dat ik hem zou moeten verbergen, maar ik wist ook zeker dat ik niet mijn hele leven in de horeca liep dus heb ik een mauwtje geknipt en die om gedaan,, nu werk ik fulltime op de kliniek in bodegraven en iedereen weet en ziet dat ik er 1 heb en heb er nog niemand moeilijk over horen doen,,

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 16:42

Annn schreef:
Thanks Unseen, vind ik echt super leuk om te horen :D

Ayasha: ja daar heb je wel een punt :j

Mijne hoeven ze niet te zien op een sollicitatie, ga niet mijn broek naar beneden trekken: Is dit een probleem? :P
En de meeste mensen hadden het ook niet van mij verwacht,zelfs vriendinnen niet :Y)

Cheeky: Hoe ziet Perzisch eruit? :')

_O- *ziet het al helemaal voor zich* :')
van mij wordt het dan weer vaak wel verwacht :')

Uiteindelijk is het ook een beetje geluk hebben met het bedrijf, ik ben iig blij dat ik alles mag houden wat ik heb. Al moet ik zeggen dat mijn baas naar mij toe kwam na 3 maanden: "He Kath dat staat je leuk, wanneer heb je die laten zetten?" *wijzend op zijn eigen lip* "eh... Die stond al toen ik kwam solliciteren :+"
:')

Annn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 16:44

Hahaha die was heel erg oplettend :')

Ik heb in een supermarkt gewerkt en een collega van me had een neuspiercing, die moest ze afplakken. Zag er niet uit zo'n pleister op je neus, terwijl ze gewoon simpel dingetje had die eigenlijk amper opviel. Juist die pleister was opvallend :')

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 16:48

Neuspiercing kan je dusdanig subtiel maken dat ie niet op valt, dat snap ik dan weer niet... Dat zo iets niet mag... Zijn ook retainers voor dacht ik. Ja, maar die spande de kroon nog niet, een andere collega had het pas na 6 maanden door :+ Toen keek mijn andere baas (mijn teamleider, dus niet de manager van hiervoor) hem aan en nog voor ik kon antwoorden "wordt het niet eens tijd voor een bril?" :')

Ik snap ergens wel dat men voor sommige jobs extreme tattoo's verbied... Als je kijkt naar "skeleton man" bv of gewoon mensen die echt helemaal vol staan, het is hun leven en lichaam maar de maarschappij is voorlopig nu eenmaal nog wat veroordelend tov dat soort dingen... Maar dat je een simpel zinnetje op de arm niet toe laat (dat de meeste zelfs niet eens zien tenzij je het ze zegt) daar heb ik wat meer moeite mee...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 16:49

Piercings snap ik juist wel... heeft heel erg met hygiëne te maken ;)

En ja dat een tattoo niet altijd geaccepteerd wordt snap ik ook wel, maar jammer is het wel.