Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tieneke schreef:Hmm, niet helemaal mee eens. Ik at/eet héél weinig suikers, echt heel weinig. Wel at ik veel vet voedsel en bij mij was dat toch wel de boosdoener. Te veel suikers zullen in heel veel gevallen de oorzaak van overgewicht zijn, maar vetten kunnen dat net zo zijn.
Tieneke schreef:Hmm, niet helemaal mee eens. Ik at/eet héél weinig suikers, echt heel weinig. Wel at ik veel vet voedsel en bij mij was dat toch wel de boosdoener. Te veel suikers zullen in heel veel gevallen de oorzaak van overgewicht zijn, maar vetten kunnen dat net zo zijn.
F_Orumster schreef:Das niet apart, dat is logisch, suiker is de boosdoener, niet vet.
Een genot dat ik nu ook 's avonds eens een tussendoortje kan pakken en dat niet op de weegschaal terug zie.
Als ik aankom, komt dat doordat ik toch ergens stiekum wat meer suiker heb gepakt.
@ Crazymel, southbeach en atkins zijn mijn inspiratie. Is heel fijn. We hebben een khd arm topic waar listiglistje ook huist
Tieneke schreef:Ja, maar iemand die elke dag 3 porties bittelballen/hamburgers/... gaat eten, gaat toch echt niet afvallen...?