SAKKIA schreef:Oh jeetjewat een domper!! En nu?
En nu is er helaas niet veel meer mogelijk. Een paar dagen janken, laten bezinken en dan voor een second opinion naar het AVL.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heel erg veel sterkte
als je je hart wilt luchten, pb-inbox staat open!
bedankt voor de steun!

Misschien een rijbroek met (kunst)lederen zitvlakken gaan dragen?
Ben maar begonnen met mijn rondje van 4.2 km.
Maar ik ben op dit moment natuurlijk niet super goed in vorm omdat ik er even uit heb gelegen.

En pijnlijk, heb vanavond de hele avond muziek gespeeld en tijdens het spelen was de pijn heel erg, maar ik heb doorgezet en heb de repetitie afgemaakt, wel meegedeeld dat ik misschien tot de pauze zou blijven maar gebleven.

Vandaar ook mijn vraag aan Pebblesther, welke oefeningen je had gekregen. Nog een kleine week en dan heb ik ook de afspraak bij de fysio. Tot die tijd even aanmodderen, helaas.
. Ik ben wel op het werk, echt veel komt er (nog) niet uit mijn handen. Maar goed, mijn vader gaat zelf ook werken en met z'n allen thuis zitten janken, schiet ook niet op
Het is allemaal erg moeilijk (of eigenlijk niet) te bevatten!!
voor je heup en rug!
en dan hopen dat het weggaat
Kans dat het chronisch is, is wel erg groot omdat ik hier echt al heel lang last van heb, maar ik het altijd toeschreef aan verkeerde houding, niet goed achter de computer zitten en die pijnlijke plek op het borstbeen, ach ja had ook weleens last van maagzuur e.d.
Daarna lekker douchen en dan lekker op de bank 
goed dat je bent gaan werken, dat geeft misschien toch de broodnodige afleiding
Ik ga zelf vandaag niet meer lopen, was wel m'n bedoeling maar heb genoeg andere dingen te doen. Dus ga tussen de middag nog even een flinke wandeling met de hond maken. Ook fijn.
Nu even een cake bakken, wat dingentjes in huis doen, douchen, wandeling maken en vanmiddag komt m'n moeder even gezellig koffie drinken. Daarna van 18-24u werken.

!
Nu eerst nog werken tot 5 en daarna nog naar huis!hetbommeke schreef:Ik moet 's ochtends en 's avond op bed of op de grond gaan liggen en dan om en om mijn knieën optrekken en daarbij inderdaad mijn buikspieren aanspannen. En mijn vader heeft zo'n grote bal en daar moet ik op gaan zitten en dan wat van die draaiende beweging met mijn heupen/kont maken en daarbij ook mijn buikspieren aanspannen. Ik moet zeggen dat ik op dit moment de oefeningen niet zo vaak meer doe, heb er niet altijd zin inPebble, balen van je rug! Enig idee waardoor het komt? En welke oefeningen heb je gekregen van de fysio? Leuke oefeningen om de buikspieren te versterken?
Marjo, fijn dat het met Shagoya beter gaat. En het is heerlijk weer om te fietsen, wel handschoentjes aan.
Heup is minder geworden omdat ik even niet hardloop, inmiddels is het wel in mijn onderrug geschotenVandaar ook mijn vraag aan Pebblesther, welke oefeningen je had gekregen. Nog een kleine week en dan heb ik ook de afspraak bij de fysio. Tot die tijd even aanmodderen, helaas.
Maar binnenkort gaat de fysio dus met mij mee naar de sportschool en dan gaan we ook een aantal oefeningen doen, waarschijnlijk ook om m'n rug sterker/soepeler te krijgen.

Graag hier ook een plakje
En werkze vanavond.

Pb staat hier ook altijd open, voor iedereen trouwens 

Ik heb echt geen puf om die 3 keer 9 minuten te gaan... Iedere keer op m'n stopwatch kijken hoe lang ik nog moet. Ik wil gewoon een half uur kunnen gaan, gewoon hup gaan een rondje van 4/5 km en dan wel zien hoe lang ik erover doe. Nja vanavond wel sporten, morgen naar de paarden (18 km fietsen), donderdag weer sporten en dan hoop ik dat vrijdag en zondag m'n zusje weer mee wil op de fiets als ik hardloop, kan zij ja en stop maar roepen. 
Heb nog een avondbijeenkomst in april en in juni. In mei nog een zaterdagbijeenkomst.
Blijf knuffelen
Bestaat er een kans dat bij een second opinion een totaal andere uitslag uitkomt? 

Net de kooi van m'n hamster verschoont, nu even stofzuigen, lekker bezig blijven
Moet wel een tentamen voorbereiden voor ergens eind maart. Dat is een vak dat ik nog in moet halen voor ik met m'n master kan beginnen.