SAKKIA schreef:Oh jeetjewat een domper!! En nu?
En nu is er helaas niet veel meer mogelijk. Een paar dagen janken, laten bezinken en dan voor een second opinion naar het AVL.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hetbommeke schreef:Ik moet 's ochtends en 's avond op bed of op de grond gaan liggen en dan om en om mijn knieën optrekken en daarbij inderdaad mijn buikspieren aanspannen. En mijn vader heeft zo'n grote bal en daar moet ik op gaan zitten en dan wat van die draaiende beweging met mijn heupen/kont maken en daarbij ook mijn buikspieren aanspannen. Ik moet zeggen dat ik op dit moment de oefeningen niet zo vaak meer doe, heb er niet altijd zin inPebble, balen van je rug! Enig idee waardoor het komt? En welke oefeningen heb je gekregen van de fysio? Leuke oefeningen om de buikspieren te versterken?
Marjo, fijn dat het met Shagoya beter gaat. En het is heerlijk weer om te fietsen, wel handschoentjes aan.
Heup is minder geworden omdat ik even niet hardloop, inmiddels is het wel in mijn onderrug geschotenVandaar ook mijn vraag aan Pebblesther, welke oefeningen je had gekregen. Nog een kleine week en dan heb ik ook de afspraak bij de fysio. Tot die tijd even aanmodderen, helaas.