Puisten deel 2

Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 19:47

Blanket schreef:
Nou... de pantothen is binnen.. heb wat "before" foto's gemaakt en ben benieuwd hoe het er over een maand uit ziet (1 potje is voor 1 maand). :)

Heb je 1 potje besteld?

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:05

Ja 1 was me al duur genoeg, en binnen een maand hoor je al verschil te zien. ;)

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:11

_Tara_ schreef:
Dat er af blijven heb ik ook ontzettende moeite mee... Zeker als ik stress heb of juist in gedachten verzonken ben ga ik er vaak onbewust aan zitten.

Een tijdje geleden heb ik trouwens Grote Klis geslikt en dat hielp wel heel goed! Ben er nu even mee gestopt (potje was leeg) maar denk toch dat ik weer een nieuw potje ga halen. Kost even wat maar mij helpt 't iig wel :j

Waar heb je dit gekocht? Heb even gelezen op internet en heeft veel meer effecten dan alleen minder talgproductie! Heb het wel gevonden op internet, maar koop het toch liever in de winkel :=

_Tara_

Re: Puisten deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:16

Bij de Erica hebben ze Arkopharma en bij sommige Eko/natuursupermarkten zeg maar.

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:18

Hmm, zou ik niet echt weten te vinden hier in de buurt..
Volgens mij is er wel een De Tuinen in Haarlem, denk je dat het daar te krijgen is?

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:20

romeoluver schreef:
Nu we t over foundation hebben, heeft er iemand evaring met BB cream??

Healthy Mix Serum van Bourjois is idd een aanrader! Ik heb een BB cream van Missha en die bevalt ook erg goed. Omdat de ondertoon niet helemaal goed is doe ik er of een heel klein pompje Bourjois door heen of een klein pompje MAC, dan is hij perfect. Na de foundation doe ik altijd een poeder eroverheen om het te matteren. De BB cream van Missha heb ik van Ebay, 10 euro inclusief verzendkosten.

De fruitzuur doet erg goed zijn best. Mijn huid is een stuk rustiger! Ben er erg blij mee. De littekentjes zijn nog wel goed te zien maar niet meer zo erg als het was. Ik denk dat ik morgen de laatste behandeling doe omdat ik nu ook helemaal niet in de zon mag zitten. Baal daar best wel van.. heb komend weekend een 3-daagse wedstrijd buiten met mijn paard. De rest van de dag zal ik de schaduw op moeten zoeken en me heel goed moeten insmeren. Gelukkig blokkeert de BB cream de zon wel een beetje. Die is factor 42 :+
Laatst bijgewerkt door Glossi op 20-05-12 20:21, in het totaal 2 keer bewerkt

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:20

@ xCathy: Daar is het wel van een ander merk te krijgen maar dat was duurder dan van Akropharma :P
Anders even op de site van de Erica kijken?

dressagelady

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:21

Bij de tuinen hebben ze het idd :j scheelt dat zoveel dan? En is de inhoud dan ook hetzelfde? Mss is die van de tuinen dan sterker oid?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:23

Glossi fijn dat het iniedergeval een stuk heeft geholpen! :)
En balen dat je er niet mee in de zon mag zitten :(:) de zon doet juist wonderen voor mijn huidje. :j
Hij ziet er nu ook gewoon rustig uit.

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 20:26

dressagelady schreef:
Bij de tuinen hebben ze het idd :j scheelt dat zoveel dan? En is de inhoud dan ook hetzelfde? Mss is die van de tuinen dan sterker oid?

Van Good 'n Natural heeft inderdaad een iets hoger aantal milligram. Nja ik heb 't toen eens uitgerekend en die van Arkopharma leek me 't best :P

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:40

Ik denk dat de laagste dosering wel genoeg is voor mijn huid. Ik heb geen last van zware acne, maar zou het ook voor de andere effecten (minder haaruitval) wel graag willen proberen! En op internet staan echt alleen maar goede reacties op dat spul!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:41

Ik heb er tot nu toe ook maar een negatieve reactie over gehoord, en dat is dat je er hele erge trek/honger van zou krijgen.
Maar dat verschilt per persoon lijkt mij. ;)
Ik heb er zelf geen ervaring oid mee, nooit geslikt.

MaartPaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 22:44

Ik ben ook een grote klis aanhanger! Af en toe even zo'n kuurtje helpt gweldig! Neem dan ook meestal die van Arkopharma. Je krijgt er ook mooi haar van vind ik altijd. Ook een leuke bijkomstigheid! :)

Unoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 23:17

Mijn huid gaat goed! Maar ik ga toch ook eens kijken voor biergist en grote klis.. Ook moet ik me weer flink streng aan m'n dieet gaan houden, en misschien doet dat mijn huidje ook weer goed.

Katyatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-12 23:25

Ik ben de laatste week niet zo gezond bezig. Ik eet er op los. :') Ik merk van mezelf dat ik zowat alles kan eten en ik kom niet bij, maar dat is dus een foute redenering. Die gedachte moet ik maar eens leren beheersen, haha. Dus vanaf morgen ga ik weer gezonder! Hopelijk ook met goed (of toch geen slechter) effect op mijn huid.

Mijn huid is bwaa... Pukkel in mijn hals, hele dag niet van een pukkel op mijn voorhoofd kunnen blijven en naast mijn mondhoek voel ik ook iets komen. Verdorie. Ik ga maar snel slapen!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 08:32

Balen Katyatje.. :(:) hopen dat 't snel bijtrekt! Lekker in de zon zitten :D en gezond eten (voornamelijk fruit) is lekker. :))

Mijn huid is mooi :D ik loop zonder foundation op school *\o/*
En dat is pas de eerste keer weer sinds 2 jaar ofzo :o
De zon heeft hem gisteren zo goed gedaan, ik ben er blij mee. :D

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 08:48

xAylie schreef:
Ik heb er tot nu toe ook maar een negatieve reactie over gehoord, en dat is dat je er hele erge trek/honger van zou krijgen.
Maar dat verschilt per persoon lijkt mij. ;)
Ik heb er zelf geen ervaring oid mee, nooit geslikt.

Daar heb ik zelf iig geen last van gehad.

YoshaMonica

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 18:00

Ik hoorde dat als je de pil slikt de puistjes ook minder worden?
Mijn huidje gaat de laatste tijd wel beter hoofd is al bijna egaal! :) Maar me rug die lijkt wel alleen maar erger te worden. ;(
Heeft iemand de ideale tip, zodat de puistjes op me rug ook wat minder worden? Dankjewel! :o

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 18:16

Wassen met zeep? :)
Sinds ik daar wanneer ik douche even goed was met zeep zit er geen enkel mee-etertke of wat dan ook meer.
Had ik zoiezo niet erg, maar nu echt niets meer.

Ik stressde me vanmiddag weer eens dood, hoop dat het niet op m'n huidje slaat..

Glossi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 18:35

Wow gaaf Aylie! Lekker zonder foundation :D De zon doet mijn huid ook altijd goed daarom baal ik zo. Moet 3 tot 4 weken uit de zon blijven -O- dat is best wel erg lang..

emr

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 19:32

Vandaag kreeg ik te horen dat mijn huid er aanzienlijk beter uit ziet! :) Ik ben gestopt met de pil. Had niet het idee dat het veel beter werd, maar ook niet slechter. Ik heb nog wat doosjes liggen dus mocht het weer erger worden kan ik er altijd weer mee beginnen. Ben benieuwd hoe het uitpakt! :)

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:17

Glossi :(:)
En fijn emr :D

Ik mocht van mezelf wat mee-etertjes weghalen op m'n voorhoofd, moest er echt even aanzitten :P
Hoop dat het er morgen niet te erg uitziet en dat ik alsnog geen foundation ophoef, dat zou ik zonde vinden.

Nu maar gauw slapen om nog een beetje slaap te pakken, slaaplekker. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-12 23:30

Mijne is ook vrij rustig :) Ik ging trouwens vandaag geheel make-up loos naar school. Echt, helemaal. Dat gebeurd zeg maar nooit.. al vanaf klas 1 niet maar het laatste jaar gewoon, soms. Maar ja, iedereen zei dat ze me er juist gewoon heel leuk uit vonden zien nog haha & dat ik zo lekker bruin was al! dus ja, ik weet het wel hoor. Morgen ga ik ook weer zonder iets. Scheelt zoveel tijd aan opdoen en afhalen ook..

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:03

Fijn Rebeccaa, lekker is dat he? :D ben altijd blij dat ik dan in m'n ogen kan wrijven zonder dat er dan overal mascara zit :))

Ik heb vandaag weer geen foundation op, vind 't wel lekker zo en m'n huid zag er nog best rustig uit.
Het word warm met veel zon dus dat is een stuk fijner zonder foundation.

Blanket

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 08:30

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie "puisten zones" eruit zien. :+ Je hoeft natuurlijk niet je hele gezicht te laten zien, alleen de plekken waar je last ervan hebt. Zal als ik op de comp zit wel een foto laten zien van mijn "problem zone" :')