Blanket schreef:Nou... de pantothen is binnen.. heb wat "before" foto's gemaakt en ben benieuwd hoe het er over een maand uit ziet (1 potje is voor 1 maand).
Heb je 1 potje besteld?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Tara_ schreef:Dat er af blijven heb ik ook ontzettende moeite mee... Zeker als ik stress heb of juist in gedachten verzonken ben ga ik er vaak onbewust aan zitten.
Een tijdje geleden heb ik trouwens Grote Klis geslikt en dat hielp wel heel goed! Ben er nu even mee gestopt (potje was leeg) maar denk toch dat ik weer een nieuw potje ga halen. Kost even wat maar mij helpt 't iig wel
romeoluver schreef:Nu we t over foundation hebben, heeft er iemand evaring met BB cream??
scheelt dat zoveel dan? En is de inhoud dan ook hetzelfde? Mss is die van de tuinen dan sterker oid? 
de zon doet juist wonderen voor mijn huidje. 

Ik merk van mezelf dat ik zowat alles kan eten en ik kom niet bij, maar dat is dus een foute redenering. Die gedachte moet ik maar eens leren beheersen, haha. Dus vanaf morgen ga ik weer gezonder! Hopelijk ook met goed (of toch geen slechter) effect op mijn huid.
hopen dat 't snel bijtrekt! Lekker in de zon zitten
en gezond eten (voornamelijk fruit) is lekker. 
ik loop zonder foundation op school
Maar me rug die lijkt wel alleen maar erger te worden.

Ik ben gestopt met de pil. Had niet het idee dat het veel beter werd, maar ook niet slechter. Ik heb nog wat doosjes liggen dus mocht het weer erger worden kan ik er altijd weer mee beginnen. Ben benieuwd hoe het uitpakt!

Ik ging trouwens vandaag geheel make-up loos naar school. Echt, helemaal. Dat gebeurd zeg maar nooit.. al vanaf klas 1 niet maar het laatste jaar gewoon, soms. Maar ja, iedereen zei dat ze me er juist gewoon heel leuk uit vonden zien nog haha & dat ik zo lekker bruin was al! dus ja, ik weet het wel hoor. Morgen ga ik ook weer zonder iets. Scheelt zoveel tijd aan opdoen en afhalen ook..
ben altijd blij dat ik dan in m'n ogen kan wrijven zonder dat er dan overal mascara zit