Borstverkleining 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 15:42

de gruwelijke rugpijn is idd heel herkenbaar; ik slaap altijd op mijn buik dus sliep die periode echt heel slecht; en ik mocht pas na 6 weken weer op mijn zij of buik slapen maar dat was toen nog te gevoelig dus ging pas na een week of 8 weer op mijn zij/buik slapen.
Ik heb veel mijn benen omhoog gelegd en kussens eronder en matje in mijn onderrug tegen de pijn.

Amaryllis

Re: Borstverkleining 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:29

Medinovakliniek Klein Rosendael ben ik trouwens geholpen!

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 16:35

Meestal werd ik rond 4u 's nachts wakker van de pijn in mijn rug. Ik stond dan op, liep een rondje en ging dan weer het bed in. Gelukkig hebben we een elektrisch verstelbaar bed en zette ik het op een andere stand, bijv. net wat meer rechtop of juist meer liggend. Door de verandering van de stand kon ik meestal wel weer inslapen.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 17:06

Ik heb gelukkig ook een elektrisch verstelbaar bed.. Maar dan nog.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:12

dat had ik dus niet; heb gewoon een simpel bed :o

PDI

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 18:56

Ik kon de eerste dagen ook amper slapen, maar vooral omdat ik naar geweest ben van de narcose. Heb de eerste week ook alleen maar in me pyjama rondgelopen. Ff schoon ondergoed aan en huppa weer op de bank. Gelukkig wende ik snel aan het op de rug slapen. Ik betrap mezelf erop dat ik nu regelmatig op mijn rug slaap. hihi en daarvoor alleen maar op mijn buik of zij :P
Wat raden jullie aan als littekencreme? Mijn siliconengel is bijna op en wil eigenlijk overgaan op iets anders.. Weet alleen niet wat..

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:00

Lotte_Wessel schreef:
tamaramt schreef:
fijn dat het er opzit en je je nu wat beter voelt!
Maar vraagje; heb je bovenstaande tekst zelf getypt op je gsm of zo?
Ik kon pas na 3 weken na de operatie 1 zin typen op de computer en dat deed dan al teveel pijn.
Wat hebben veel dames van jullie hier geluk zeg zie ik wel!!
Hahaha, maar ja ik ben dan ook sowieso altijd al de pechvogel.
Maakt niet uit wat er mis maar ik heb altijd overal pech mee.

Echt?! Ik was 30 minuten uit de narcose en ik kon al vanalles weer typen, had gegeten, gedronken en na een uurtje na operatie liep ik alweer naar de wc in mijn uppie. Maar had alles heel anders! Was bijna hieperactief toen ik uit de narcose kwam en ook heel veel gekletst, film gekeken, gewoon wakker gebleven de hele tijd. Kon juist amper slapen. Ook geen bakje onder mijn kont geduwd voor behoefte, liep zo zelf naar de wc. Gelukkig ook geen drains nodig gehad. :) Heb ik denk ik geluk gehad!

Dat had ik ook, kwam hyper uit de narcose en ben de hele dag en nacht wakker geweest. uit de narcose mocht ik mijn avondeten niet, heb ik twee beschuitjes een boterham en bak vla en een kokosmacroon op.

Toen ik op de kamer kwam mocht ik ook gelijk naar de wc en na de eerste keer kwamen ze me nieteens meer helpen.

We hebben echt geluk gehad als ik dat zo lees.

Li_lee_yang

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:03

tegen de rugpijn deed ik ook een kussen onder mijn benen.
en 's nachts soms even een rondje lopen.

ben trouwens geopereerd in het Haga ziekenhuis in Den Haag

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 19:40

Amaryllis schreef:
Heb je last gehad van gewichtstoename/wisseling Simone? Daar kan het ook aan liggen, in combinatie met dat wat er aan de binnenkant toch wel veranderd is. (Zomaar een hersenspinsel hoor)

Nee, niet echt nee.. Maar ik zie al dat ik niet de enige ben die dat heeft. Ik heb er nu al een poosje geen last meer van. Het is bij mij ook heel wisselend..
Bedankt voor jullie antwoorden :) Misschien ga ik toch even bellen als het weer komt of erger wordt..

Voor degenen die geopereerd moeten worden, heel veel succes en sterkte gewenst.
En voor degenen die net geopereerd zijn, veel beterschap! :)

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:21

ja! Ik voelde me echt gelijk super! En had geen drains, helemaal niets! :) Ook een uurtje/ 1.5u na de operatie mijzelf omgekleed. Ging prima :) mocht 3 dagen na de operatie douchen en ook in mijn uppie gedaan. Mijn moeder hielp even met bh omdoen maar verder alles alleen en na deze eerste keer douchen steeds verder alles alleen gedaan.
Maar bh werd bij mij ook gewoon meteen omgedaan in het ziekenhuis. Was toen nog duf van narcose maar toen ging hij gelijk al om! :) Voelde gelijk fijn, die stevigheid.
Maar rugslapen ging mij gelukkig prima af.. hou ik ook nooit van, ben een buikslaper. Na 4 daagjes op mijn zij geslapen en vervolgens na een weekje uit mijzelf 's nachts op mijn buik gerold en toen zo geslapen. Had ik helemaal geen last van! :)
Verder, door vetgaasjes die ik nodig had voor mijn open drielandenpunt krijg ik een hele kapotte huid die enorm jeukte! Dit was zo'n 5 weken na de operatie. Vanaf toen ook gewoon elke nacht geslapen zonder bh. Gewoon te wijd shirt aan zodat het niet ging plakken in de open plekjes en lekker slapen. Geen last meer van jeuk oid en mijn wondjes helen best snel zo! :) Ze zijn nu eindelijk dicht! En a.s. woensdag zit ik op 2 maand na de operatie. Valt dus nog mee. Heb normale bh aan, alles is mooi en dicht en nergens last van. Rij ook alweer paard (nu alweer 2 weekjes) en gaat me allemaal super af! :) Ben echt enorm blij dat ik de operatie heb gehad en inderdaad, ik denk, als ik dit alles lees, toch wel geluk heb gehad dan! :)

Verder, ben geopereerd in een privé kliniek, Velthuis kliniek, in Velp :) Super geholpen! Lekker rustig en geweldige chirurg! Top werk geleverd! Morgen nog een controle en dan ben ik volgensmij klaar met de controle's :) In ieder geval voorlopig!

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 14:40

dus vanochtend controle gehad bij mijn plastisch chirurg en nu officieel ontslagen :) Hoefde niet meer terug te komen. Zag er zo goed uit! Ook foto's gemaakt en nu kon ik het zien. Ervoor en erna. Echt grappig om te zien! :) helaas kon ik bij de zijkant foto's ook zien dat ik toch ook weer een beetje ben aangekomen... :o maar erg tevreden! En de littekens en alles zag er zoo goed uit zei mijn PC :) Helemaal blij!

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 15:33

Lotte wat heerlijk joh! Wil je de foto's (per pb) delen?

slakkenrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:53

Ik heb eventjes een vraagje:
Mijn rechterborst is al (bijna) helemaal genezen na nog geen 2 weken! Het heeft al weer dezelfde huidskleur met het herkenbare roze, hechtingen zijn bijna verdwenen, en ook lek ik helemaal niets aan deze kant en kan ik er op slapen.

Maar de linkerkant is nog steeds geel en blauw, lekt nog steeds, en doet nog steeds pijn als ik beweeg. Is dit normaal?

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 13:57

Ik heb geen idee? Dag zou je aan de chirurg moeten vragen? Neem aan dat je op controle geweest bent?

slakkenrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:31

Ik ga komende donderdag op controle, er is links wel iets meer afgehaald als rechts... misschien dat het daar aan ligt?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 15:39

2 weken is ook wel erg vlot.. Iig niet op je zij of buik slapen!

Ik ben ook een buikslaper dus vond het flink lastig slapen eerste paar dagen, daarna ging ik eraan wennen.. :j

Gewichtstoename oid heb ik geen last van gehad..

Raar he die foto's lot :') als je dan terug kijkt denk je echt van zo waren ze echt zo groot.. :')

Lotte_Wessel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 21:28

ja, inderdaad! Ze waren zo groot en nu zien ze er zo veel kleiner uit! :) Echt ongelovelijk! :)
Ook heeeel erg blij met het resultaat hoor.

Heb foto's overigens niet zelf. Heb ze wel gezien bij de plastisch chirurg, ervoor en erna, maar niet zelf. Kan uitraard even mailen en vragen of ik ze mag hebben, dat ze de foto's naar mij toesturen.. dan wil ik ze ook wel delen hoor. Niets om voor te schamen! Ziet er echt zo goed uit! Zo trots op het resultaat. Ook valt het me zoo mee qua littekens! Echt heel erg blij mee! Zal even kijken of ik de foto's kan krijgen en zal ze dan eventueel delen via pb voor wie wil :) (kreeg hier nameljik een berichtje over of ik foto's wilde delen). Het is voor mij overigens morgen pas 2 maanden geleden dus ook nog niet zo gek lang geleden.

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:13

Wat super dat je zo trots kunt zijn op het resultaat! Ben ik ook trouwens, al zit het nog in tape gepakt. Ik zou ze wel aan de hele wereld willen laten zien! Ok das overdreven, maar bij wijze van.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-12 23:19

Ik heb geen foto's om te delen, kon ze wel krijgen toen maar wou dat liever niet haha.
Heb wel voor/na foto's met BH aan, maarja da's niet zo duidelijk :+

Achja op google/kliniek site's zijn genoeg voor/na foto's te vinden :j

Haha Irre, ken het gevoel hoor :))

slakkenrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 18:12

De hechtingen zijn er gistermiddag uit gehaald, jeetje wat heb ik liggen piepen van de pijn!

De tape die er af werd gehaald viel reuze mee, die viel er al bijna vanzelf af. Maar ze trok de hechtingen op mijn meest pijnlijke plekjes ver omhoog, en knipte ze dan heeeeel langzaam door. Geen pretje, mij was verteld dat het een beetje zou kriebelen... maar bij mij deed het echt verschrikkelijk zeer! Sindsdien lek ik opeens weer heel veel wondvocht en ben ik enorm teruggevallen! :=

Ik mag nu eindelijk wel lekker lang douchen, EIN-DE-LIJK! Maar de pijn vind ik een stuk minder! Ik heb gevraagd waarom het zo ongelijk aan het genezen was, maar volgens de chirurg is dat normaal. Ze hebben aan de linkerkant meer tijd besteed als aan de rechter, dus dat was gelukkig niet gek. Het ziet er zonder de bloederige tape al een stuk aangenamer uit! :) 'Hier kan ik binnenkort wel verliefd op worden' zei het vriendje! *\o/*

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:24

Hier hebben ze woensdag de tape ververst. Dat ging niet zo voorzichtig als dat je bij jezelf zou doen, maar het was niet pijnlijk. Het ziet er keurig uit zo met de schone tape. Ik zie dat er bij het drie landen punt van mijn linkerborst nog wel wat vocht gelekt heeft, maar zo weinig dat het niet door de tape heen komt. Vrijdag gaat alles er af. Ik heb al wel bedacht dat ik voor dat consult ZELF de tape er af week onder de douche. Op mijn doooooie gemak :-)

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:29

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 20:51

Irri ik ben echt jaloers op jou resultaat !

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 21:15

Thx Anouk :-)

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-12 22:35

@irre; heel mooi geworden. Lijkt qua verschil veel op mijn fotos ;)
Ik denk wel dat je evengoed nog op een grote uiteindelijke cupmaat uitkomt omdat je borst vrij breed is.
Dat probleem heb ik namelijk ook.
Welke maat heb je nu?
Ik had 75H/I en heb nu 75E